Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 16 Maj 2012, 13:53
				
				
			forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Hm...ja sam sa mojom prešao za godinu dana 19k km (prosek sa privatnim kolima je oko 30k km) , od toga 3 meseca nije vožena (neregistrovana i još nešto) . Bar svaki drugi vikend sam u BGu,do posla i natrag imam 30ak km stim što često idem i dvaput... Od ulaganja,kad sam je kupio zamenio termostat i svećice i mali servistrojanac napisao:Eno moj kum promenio 3 Alfe za godinu dana. Ne zato sto nisu valjale vec je trazio bolju. Inace mu svaka stoji pokrivena u dvoristu i cuva se dok je ne proda. Pun je hvale za Alfu, obozava je, a vozi 3 puta mesecno po 100km i onda kaze kako je pouzdana, nema ulaganja i slicno.
Po tom sistemu svaki auto moze da traje vecno bez kvarova.
 Ja takve ne mogu da smatram za kompetentne da pričaju o pouzdanosti bilo koje marke...
 Ja takve ne mogu da smatram za kompetentne da pričaju o pouzdanosti bilo koje marke... "Poslednja prava Alfa" je 75 , svaka sledeća manje više vuče ka Fiatu. Moja je platformski na Bravo/a bazi.methane.master napisao:Ranije je kružila fora da je Alfa su auto koji vlasnika obraduje dva puta. Kad ga kupi i kad ga proda.Autombili koji mnogo dobro izgledaju, na papiru odlične performanse, kupuju se srcem, ali ljudi bi brzo zažalili. Ove današnje su nažalost/na sreću sve manje Alfe, a više prepakovani FIAT-i.
perfiko napisao:Tu karakteristiku imaju sva nova kola puna elektronike. Ne vidim kako mogu da se porede sa golfom 2 i kadetom koji su od elektronike imaliTexonja napisao: Imao je karakteristiku koju jedinu ne mogu da podnesem kod auta - da stane i nece ni makac, kao magarac. Lupa i Golf 2, lupa i Kadett, ali ovaj kad se pokvari onda se pokvari iznenada i to tako da je neupotrebljiv.


... radio.
 Golfa 2,Kadeta E i sl.  si mogao da mrcvariš,da ne menjaš ulje,stavljaš karb od Keca , sipaš ložaka,D1,sirovu naftu
  Golfa 2,Kadeta E i sl.  si mogao da mrcvariš,da ne menjaš ulje,stavljaš karb od Keca , sipaš ložaka,D1,sirovu naftu   ,taljigao bi on. A da li je poenta u tome da auto bude udoban,komforan,pouzdan itd. ili samo da što manje košta prilikom kupovine i eksploatacije?
  ,taljigao bi on. A da li je poenta u tome da auto bude udoban,komforan,pouzdan itd. ili samo da što manje košta prilikom kupovine i eksploatacije? Ja sam se zaprepastio, Mercedes A klasa 160(ili 170) CDI, 2002. godište,u Švici kupljena i tamo vožena i u ovlašćenom servisu održavana,nikad udarana, od prvog vlasnika pa je kupio moj poznanik.Floyd napisao:Opleti slobodno...forum za to i sluziTheWickerMan napisao:Napisao bi u čemu sam sedeo pre neki dan i šta sam video kod jednog premiuma (sramota i za Fiata starog 25-30 a ne za Mečku staru 10 godina) ali prejak je Merc-lobi ovde tako da bolje ućutim

 Velika sramota za jedan premium brend. Zadnji koševi,sajtne,krila,sve je katastrofa. Takođe kad vidim E klasu oko 2000. godišta (W210) , trula na gepeku oko mesta za ključ... ili Vita kad vidim,onog prve genercije
  Velika sramota za jedan premium brend. Zadnji koševi,sajtne,krila,sve je katastrofa. Takođe kad vidim E klasu oko 2000. godišta (W210) , trula na gepeku oko mesta za ključ... ili Vita kad vidim,onog prve genercije  




Nisam ovo pomenuo kao nešto posebno ,već kao dve glavne stavke pri oceni kvaliteta nekog modela. Sve ostale komponente auta su delovi velikih komponentaša i danas su uglavnom sličnog kvaliteta(?) kod svih velikih brendova.mr.Big napisao:, aktuelne Alfe imaju pocinkovanu karoseriju i najbolje dizel motore na svetu

Jeste...tih godina su imali puno problema sa korozijom.TheWickerMan napisao:Ja sam se zaprepastio, Mercedes A klasa 160(ili 170) CDI, 2002. godište,u Švici kupljena i tamo vožena i u ovlašćenom servisu održavana,nikad udarana, od prvog vlasnika pa je kupio moj poznanik.
Trula kao mozak!!! Prva asocijacija mi je bila da je stajala potopljena u vodu jedno pola metra bar godinu dana!Velika sramota za jedan premium brend. Zadnji koševi,sajtne,krila,sve je katastrofa. Takođe kad vidim E klasu oko 2000. godišta (W210) , trula na gepeku oko mesta za ključ... ili Vita kad vidim,onog prve genercije
Jel ona beše sa dva dvogrla karburatora, koje bog otac nije mogao da našteluje?TheWickerMan napisao: "Poslednja prava Alfa" je 75 , svaka sledeća manje više vuče ka Fiatu. Moja je platformski na Bravo/a bazi.
 generalno, svaki boxer sa karbovima je malo teže naštelovati...
 generalno, svaki boxer sa karbovima je malo teže naštelovati...Za ovo - i tata bi sine!Milos napisao:Rado bi uzeo neki GTV kao vikend vozilo
 
  Ne govori taj potpis puno o Alfi, ali govori o tebi.
 Ne govori taj potpis puno o Alfi, ali govori o tebi.  
 
  Konfor i kvalitet materijala enterijera ne osporavam, skidam kapu. Sto se novijih modela tice, na izgled, skupo i opasno, stvoreno za mangupe. Lepo - nikako! Performanse ne bolje od konkurencije...
  Konfor i kvalitet materijala enterijera ne osporavam, skidam kapu. Sto se novijih modela tice, na izgled, skupo i opasno, stvoreno za mangupe. Lepo - nikako! Performanse ne bolje od konkurencije...
 
  
 Pusti novije sada, aj da vidimo godista recimo od 2000 do 2005-6, to su popularniji polovnjaci i nama najzanimljiviji. Saznacu nesto vise o odrzavanju Alfi pa cu napisem, za prednji trap sam slusao al ne detaljno, al znam da je poprilican problem na nasim putevima. Remont trapa je mnogo poboljsao situaciju sto se toga tice...AR33401 napisao:Crkavaju podjednako cesto. Na novijim modelima su isto tako i skupi, a po radnjama loseg kvaliteta. Na alfi malo cesce silen blokovi i kugle, dok kod bmw-a cesce ode letva, sipke i krajevi spona...