Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 03 Sep 2018, 14:36
Kod mene u seatu 2007godiste je bio BKD agregat , 140ks/16v , zvekla glava 2013 godine (sa 140.000km otprilike), odradjena zamena komplet 2014te kako je vw trazio da se odradi (zbog garancije)
znaci glava, ventili ,bregaste, snop kablova za injektore (neobavezno ali preporucljivo), srafovi ,dihtunzi i termostat koji je bio obavezan deo za zamenu.
U obavezi je bilo da staru zadrze i vrate na reparaciju vw-u , posto sredjuju i radi se ojacanje na prvom cilindru gde i pucaju.
Meni nisu nista precizirali ali po onome sto sam istrazivao po netu 99% mi je ugradjena reparirana sto je i bolje jer takva vise nece praviti problem.
Uradjeno u ovlascenom 2550e, 2godine garancije. Kada su demontirali trazio sam da pogledam moje bregaste jer me zanimalo stanje posle 140kkm, bile su kao nove, apsolutno nikakvi znakovi habanja, ali uvek redovno i na 15kkm menjanje ulja i filtera.
Auto prodat prosle godine, ostao u familiji, vozi se i dalje bez ijedne greske i od tad nikad vise doliven antifriz niti bilo sta radjeno oko motora, sad ima oko 200.000km.
Na tom autu do sad nikad menjano kvacilo/zamajac, i dalje u odlicnom stanju, cak prednje plocice su i dalje prva ugradnja, zadnje menjane na 145kkm.
Realno ako se kupuje PD iz perioda 2004-2009 svi su u riziku pucanja glave ali ako do sad nije pukla, nece ni puci jer svi vec imaju 10+ godina uglavnom i do sad bi se pokazalo.
znaci glava, ventili ,bregaste, snop kablova za injektore (neobavezno ali preporucljivo), srafovi ,dihtunzi i termostat koji je bio obavezan deo za zamenu.
U obavezi je bilo da staru zadrze i vrate na reparaciju vw-u , posto sredjuju i radi se ojacanje na prvom cilindru gde i pucaju.
Meni nisu nista precizirali ali po onome sto sam istrazivao po netu 99% mi je ugradjena reparirana sto je i bolje jer takva vise nece praviti problem.
Uradjeno u ovlascenom 2550e, 2godine garancije. Kada su demontirali trazio sam da pogledam moje bregaste jer me zanimalo stanje posle 140kkm, bile su kao nove, apsolutno nikakvi znakovi habanja, ali uvek redovno i na 15kkm menjanje ulja i filtera.
Auto prodat prosle godine, ostao u familiji, vozi se i dalje bez ijedne greske i od tad nikad vise doliven antifriz niti bilo sta radjeno oko motora, sad ima oko 200.000km.
Na tom autu do sad nikad menjano kvacilo/zamajac, i dalje u odlicnom stanju, cak prednje plocice su i dalje prva ugradnja, zadnje menjane na 145kkm.
Realno ako se kupuje PD iz perioda 2004-2009 svi su u riziku pucanja glave ali ako do sad nije pukla, nece ni puci jer svi vec imaju 10+ godina uglavnom i do sad bi se pokazalo.