In December 2024 factory introduced a new version: Sport
It has a new 16V engine with 122CV and 151NM
Maximum speed 162 km/h
0-100: 11.8 sec
Price: 1,699,000 rubles (17,924 euros)
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 15 Apr 2025, 12:33
od Dare4x4
To više nije ona Niva. Nisam je video odozdo ali verovatno je i transmisija nova pošto sada ima dve umesto tri ručice. Motor su zgužvali da rez. točak ne može da stane i pretpostavljam da održavanje više nije tako jednostavno kako je bilo sa starim motorom.
Šteta što se limarija i dalje ne cinkuje
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 15 Apr 2025, 12:40
od dragvorl
Sta su mu izbacili, blokadu difa ili reduktor?
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 15 Apr 2025, 13:35
od Geza
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 15 Apr 2025, 19:36
od Dare4x4
dragvorl napisao: 15 Apr 2025, 12:40
Sta su mu izbacili, blokadu difa ili reduktor?
Mislim da su obe funkcije prisutne ali je reduktor možda od Nive Travel.
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 15 Apr 2025, 21:14
od elMaestro
Niva Travel je nekadašnji Chevrolet Niva? Pre 15 i kusur godina je starija gospođa u gradu vozila taj auto, na Srb table (ne znam kako je uvezen, to se, koliko znam, kod nas nije prodavalo) i nikako da pohvatam oko tog auta šta i kako. Negde piše da je to u osnovi Niva (1.7 motor, redukcije, itd.), evo sad ti @Dare4x4 kažeš da je druga mehanika u pitanju. Znam da ih u Rusiji dosta voze, između ostalog i kao službena vozila (obezbeđenja i panduri uglavnom), naravno pod Ladinim znakom.
Re: NJKV: Lada Niva
Poslato: 16 Apr 2025, 08:56
od Dare4x4
Ima i ovde kod mene jedna Chevy Niva koja se vozi aktivno. Čuo sam informaciju da ih je uvezeno 5 komada negde 2005. da budu demo vozila ali prodaja nikad nije počela.
Mehanika je jako slična kao kod obične Nive. Razlikuje se reduktor koji ima jednu ručicu, dok su kod obične Nive dve odvojene. Motor je isti, menjač valjda ima neke malo bolje ležaje ali spolja je skroz isti. Tu su još neke sitnice da bi se smanjile vibracije, npr Hardijeva guma je drugačija. U suštini može da se održava mehanički u Srbiji, a za delove karoserije bi sigurno bio problem.
E ova Niva Sport je suprotnost. Ista karoserija ali rekao bih da je mehanika skroz nova. Motor, menjač, ogibljenje, hladnjak, zadnje kočnice... Zanimljivo je da su stavili stub volana iz Priore, pa se sada ključ za paljenje nalazi sa desne strane. Moguće da je i servo električni jer on je kod Priore na tom stubu. I verovatno je tako jer hidraulični nije mogao da stane pod haubu. Inače Rusi godinama već ugrađuju sami servo iz Priore. Jedina prerada je potrebna oko kardana, sve ostalo ide skoro pa šraf na šraf.