Posto Ivan misli da je Highline full, a zapravo je isto kao kada bih ja na C klasu stavio Avantgarde paket spolja i iznutra i zvao je full, evo mu pravi full:
Eto, ja napakujem na toliko C 250, mada onda ima mozda svega 10-20% vise opreme za iste pare, ali opet, kao da je to bitno, jer 0.5s brze do 100.
I da, moguce da je C klasi strahovito pala cena, jer ipak je stara par meseci, maltene pred kraj zivotnog veka, ali sam ja nedovoljno sposoban da te silne promene cena primetim.
Dakle, posto ti je toliko bitan taj 2.0 bi-turbo motor zbog 0.3 sekunde brzeg ubrzanja do 100 od C 300 bluetec-a, koji ga sije po potrosnji i emisiji, kao i emisionoj klasi, A+ u odnosu na B, 94g co2 u odnosu na 139g co2 u Passatu(Cak i onaj najslabiji dizel je losiji, veca potrosnja i 106g co2), onda da vidimo sta ima u ponudi benzinaca pored 1.4 TSI 125ks.
A da, nema nista, samo taj od 125ks.
Da vidimo Mercedes sta ima. Bazni model ima 156ks, sledeci 184, pa onda 211, pa 241, pa 333, pa 370, pa 490, pa 510ks, te cekamo BS, on ce verovatno imati jos 20-40ks vise.
Pa dobro, to je maltene isto, vazno da im najjaci dizel ide 0.3s brze od Mercedesovog, za sada najjaceg dizela.
Da, takodje su Mercedesovi R4 benzinci zeleniji od VW dizela, sa manje co2.
E da, C 300 Bluetec ima maximalnu brzinu vecu za 4 km/h, posto je to izgleda bitno.
Reci da je auto koji ima krace medjuosovinsko rastojanje i koji ima dobre performanse, kako kaze Ivan, udobniji od automobila sa vecim medjuosovinskim i dodatno, podesivim vazdusnim ogibljenjem, je akademski, master, doktor, profesor stepen fanbojizma.
I da, taj "strasno veci Passat" je zapravo 8cm duzi(8.3cm, da ne omasim slucajno, vidim da je ovde ta 0.3 cifra od velikog znacaja, prosto smernica zivotnog pravca), od cega je pola otislo na isturenije branike i citava 2cm siri od C klase.
Ima 100l veci gepek, tako da je to ok, ali me zanima sta su morali da zrtvuju da bi to dobili, mozda se sedi kao u skolskoj klupi pozadi...a ne, tom premiumu ne treba mesta pod haubom za ozbiljan motor, tako da je vozac tu gde je ostalima kraj haube.
A ne, ipak su i pored toga, stavili da se sedi kao u skolskoj klupi, da li zbog nostalgije prema skolskim danima ili zato sto je to zdravije za kicmu, ko ce ga znati, ali sigurno je to najbolje resenje, jer ipak, Das Auto:
Mislim, koja bi budala zelela da se ovako uvali kao u C klasi, pa to je prosto smrt za duza putovanja, ali opet, nije ni cudno, s obzirom da je klasa ispod mocnog Passata:
I na kraju, za potencijalne kupce najbrzeg 2.0 bi-turbo, giga mega automobila u klasi, da budu sigurni da je ta retka zverka bas za njih:
https://www.youtube.com/watch?v=DQVCLOK_f4w