Stranica 21 od 74
Re: Audi A3 sportback
Poslato: 11 Mar 2013, 23:33
od methane.master
Texonja napisao:
I ti si zab'o nos u soferku?
Pa mislim da ne postoji vozac koji nikad nije probao kocenje levom, iz radoznalosti.
Takodje, kolikogod nepravilno to bilo, ako se vozi samo i stalno automatik, moze se navici da se koci levom, ali kao sto opet mnogi kazu nema potrebe za tim zaista...

Ajd što sam ja, pa meni to bar nije teško

nego što je i jedna suvozačica, a druga je sa zadnjeg sedišta preletela napred.

Eh mladost ludost.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 11 Mar 2013, 23:49
od NexT
Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo...

blam me pojeo.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 12 Mar 2013, 00:58
od ftj
Mnogi reli vozači koče levom mada to nema veze sa normalnom vožnjom.
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 12 Mar 2013, 01:11
od sebekkg
I meni to palo napamet ali samo kad bismo i mi vezbali toliko. Hehe
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 12 Mar 2013, 07:15
od nidza
NexT napisao:Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo...

blam me pojeo.
Dobro nisi nabo kočnicu. Na putu često vozim automatik rentirana kola, veruj mi da se i posle 15 dana svakodnevne vožnje od barem 50km zeznem jednom sigurno. Kočnicu greškom nisam odavno pritisnuo greškom, ali kvačilo da ubacim u rikverc povremeno.
Leva noga na reliju služi da se koriguje putanja, najčešće namesti dupe u oversteering jer zadnji točkovi se prvi rasterete, tako da nema potrebe da se povlači ručna. Nekad može da se zanese auto u levu stranu pre desne krivine, kao što to drifteri rade, onda nekad kočnica nije ni potrebna. Svi imaju svoje forice.

Nama preostaje da se igramo na simulatorima dok nam neko ne napravi još neki Navak. Dotle na karting.
Tapatalk HD
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 12 Mar 2013, 10:58
od methane.master
Eh u ono vreme internet beše prilično obskurna stvar u začetku, a o Youtubeu da i ne govorimo. Pokušavao sam na teži način.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 23 Mar 2013, 10:45
od zex
nije nikakkav problem navici se na voznju automatika, jednostavno sa ulaskom u kola, "parkirate" levu nogu na deo koji je za to predvidjen i nemate problem. Mnogo je lakse nauciti da nesto ne radite nego da radite. Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 23 Mar 2013, 11:34
od Ivan
Vecina novijih auta sa manuelnim menjacem se ni ne mogu upaliti bez drzanja kvacila, cak i kada je auto u leru.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 23 Mar 2013, 13:13
od nidza
Upravo tako, sačeka te lepa poruka na glavnom displeju kada okreneš ključ da treba da pritisneš kvačilo.
Tapatalk HD
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 23 Mar 2013, 15:48
od dragvorl
zex napisao:Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.
Da, da, to se i meni desilo, stisnes kocu, zaverglas, a ono hoce da poskoci.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 24 Mar 2013, 10:55
od zex
da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 24 Mar 2013, 11:57
od Floyd
Meni nije problem da se prebacim na manuelni ali stoji da sam prvih par stotina metara u autu sa manuelnim menjacem malo vise skoncentrisan.
Automatik mi od prvog dana nije bio problem...nije bilo cak ni tog trazenja kvacila i nabadanja kocnice.
Sto rece Zex, lakse se naucis da nesto ne radis nego da radis
Inace juce primetih jos jednu manu automatskog menjaca (primetio sam i ranije ali mi nije smetala kao juce). Prilazim opterecenom kruznom toku, kolona se polako pomera te se menjac odrzavao (mislim) u 3. Na trenutak zastajem, vidim da mogu da udjem u kruzni i dajem gas...auto posto je bio u vecem stepenu prenosa krece kao da nema snagu, vidim ja nemam vremena da se zajebavam, dodajem naglo gas, menjac baca u 1. i sledi katapult uz blago proklizavanje i paljenje lampica.
Tako ispadoh bahat vozac i ako nisam to hteo

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 24 Mar 2013, 13:10
od zex
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 24 Mar 2013, 13:15
od AcaKayak
Ja oba vozim svakodnevno i nemam nikakvih problema. Kad sam kupio M3 malo sam bio neprecizan s promenama na manuelnom jer sam pre vozio samo automatik, ali sada mi je potpuno svejedno... Automatik je svakako mnogo prakticniji, ako se samo to gleda onda dileme nema...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 24 Mar 2013, 21:15
od ljubitelj
zex napisao:da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
To je pravilo odavno iz S.Amerike,pravnicke cake, odstete itd ako se slucajno desi nezgoda a vozac nije bio sprecen da pokrene auto dok je u brzini.
Znam za Mazdu 626 iz 80tih za trziste Kanade koja je to imala, uz detaljan opis u upustvu za upotrebu auta.
Zanemarivo je opterecenje akumulatora od okretanja spojnicke menjaca..