Stranica 21 od 74

Re: Audi A3 sportback

Poslato: 11 Mar 2013, 23:33
od methane.master
Texonja napisao: I ti si zab'o nos u soferku? :kezo:
Pa mislim da ne postoji vozac koji nikad nije probao kocenje levom, iz radoznalosti.
Takodje, kolikogod nepravilno to bilo, ako se vozi samo i stalno automatik, moze se navici da se koci levom, ali kao sto opet mnogi kazu nema potrebe za tim zaista... :zbunjen:
Ajd što sam ja, pa meni to bar nije teško :kezo: nego što je i jedna suvozačica, a druga je sa zadnjeg sedišta preletela napred. :mrgreen: Eh mladost ludost. :djavo:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 11 Mar 2013, 23:49
od NexT
Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo... :uf: blam me pojeo.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Mar 2013, 00:58
od ftj
Mnogi reli vozači koče levom mada to nema veze sa normalnom vožnjom.

http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Mar 2013, 01:11
od sebekkg
I meni to palo napamet ali samo kad bismo i mi vezbali toliko. Hehe

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Mar 2013, 07:15
od nidza
NexT napisao:Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo... :uf: blam me pojeo.
Dobro nisi nabo kočnicu. Na putu često vozim automatik rentirana kola, veruj mi da se i posle 15 dana svakodnevne vožnje od barem 50km zeznem jednom sigurno. Kočnicu greškom nisam odavno pritisnuo greškom, ali kvačilo da ubacim u rikverc povremeno.

Leva noga na reliju služi da se koriguje putanja, najčešće namesti dupe u oversteering jer zadnji točkovi se prvi rasterete, tako da nema potrebe da se povlači ručna. Nekad može da se zanese auto u levu stranu pre desne krivine, kao što to drifteri rade, onda nekad kočnica nije ni potrebna. Svi imaju svoje forice. :-) Nama preostaje da se igramo na simulatorima dok nam neko ne napravi još neki Navak. Dotle na karting. :-)

Tapatalk HD

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Mar 2013, 10:58
od methane.master
ftj napisao:Mnogi reli vozači koče levom mada to nema veze sa normalnom vožnjom.
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGej ... r_embedded
Eh u ono vreme internet beše prilično obskurna stvar u začetku, a o Youtubeu da i ne govorimo. Pokušavao sam na teži način. :mrgreen:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 23 Mar 2013, 10:45
od zex
nije nikakkav problem navici se na voznju automatika, jednostavno sa ulaskom u kola, "parkirate" levu nogu na deo koji je za to predvidjen i nemate problem. Mnogo je lakse nauciti da nesto ne radite nego da radite. Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 23 Mar 2013, 11:34
od Ivan
Vecina novijih auta sa manuelnim menjacem se ni ne mogu upaliti bez drzanja kvacila, cak i kada je auto u leru.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 23 Mar 2013, 13:13
od nidza
Upravo tako, sačeka te lepa poruka na glavnom displeju kada okreneš ključ da treba da pritisneš kvačilo.

Tapatalk HD

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 23 Mar 2013, 15:48
od dragvorl
zex napisao:Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.
Da, da, to se i meni desilo, stisnes kocu, zaverglas, a ono hoce da poskoci.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 24 Mar 2013, 10:55
od zex
da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 24 Mar 2013, 11:57
od Floyd
Meni nije problem da se prebacim na manuelni ali stoji da sam prvih par stotina metara u autu sa manuelnim menjacem malo vise skoncentrisan.

Automatik mi od prvog dana nije bio problem...nije bilo cak ni tog trazenja kvacila i nabadanja kocnice.
Sto rece Zex, lakse se naucis da nesto ne radis nego da radis :D

Inace juce primetih jos jednu manu automatskog menjaca (primetio sam i ranije ali mi nije smetala kao juce). Prilazim opterecenom kruznom toku, kolona se polako pomera te se menjac odrzavao (mislim) u 3. Na trenutak zastajem, vidim da mogu da udjem u kruzni i dajem gas...auto posto je bio u vecem stepenu prenosa krece kao da nema snagu, vidim ja nemam vremena da se zajebavam, dodajem naglo gas, menjac baca u 1. i sledi katapult uz blago proklizavanje i paljenje lampica.
Tako ispadoh bahat vozac i ako nisam to hteo :kezo:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 24 Mar 2013, 13:10
od zex
to se i meni desava kad rpm ne padne na onaj minimum za promeni...treba samo melo, jako malo ostrije dapritisnes gas, vratice je za jedan stepen, a ako zabodes gas, vraca za dva...bar tako je na s tronicu...
masu puta me zena pitala sto divljam :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 24 Mar 2013, 13:15
od AcaKayak
Ja oba vozim svakodnevno i nemam nikakvih problema. Kad sam kupio M3 malo sam bio neprecizan s promenama na manuelnom jer sam pre vozio samo automatik, ali sada mi je potpuno svejedno... Automatik je svakako mnogo prakticniji, ako se samo to gleda onda dileme nema...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 24 Mar 2013, 21:15
od ljubitelj
zex napisao:da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
To je pravilo odavno iz S.Amerike,pravnicke cake, odstete itd ako se slucajno desi nezgoda a vozac nije bio sprecen da pokrene auto dok je u brzini.

Znam za Mazdu 626 iz 80tih za trziste Kanade koja je to imala, uz detaljan opis u upustvu za upotrebu auta.

Zanemarivo je opterecenje akumulatora od okretanja spojnicke menjaca..