Stranica 21 od 30
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:34
od fq400
Филиповић napisao:Није фер према коме?
Увознику који запошљава 3 п*****е као секретарице или фабрици од које живи 10.000 породица?!?

(edit je moj)
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:39
od Филиповић
Ма могао си и

да ставиш, суштина је иста.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:41
od Paja
Tek ćemo videti posledice ovog jadnog politikantskog poteza.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:42
od Филиповић
Аха.
Увенуће нам привреда.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:46
od nikaragva
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:47
od Paja
Koja privreda? Mi to imamo?
Jok mi imamo samo Fiat jer samo njega subvencionišemo.
Re: Одг: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:49
od Day Walker
Pocece tuzbe da padaju, a tu Filipovic uskace..
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:50
od ljubitelj
Филиповић napisao:
Не заборавите и да 10.000 породица живи од те фабрике, са најавом да ће још 5.000 живети од ње (Железара Смедерево).
A i ne zaboravite da se to otima od usta dece, nemocnih, starih, studenata,zaposlenih, svih ostalih 7.000.000- 10.000.
Bilo koji sistem aparthejda, negativne diskriminacije je naprosto neprihvatljiv i predstavlja krsenje osnovnih ustavnih prava gradjana.
Krsenje zakona radi interesa neke interesne grupe nije dozvoljeno u pravnoj drzavi.
Sto je najgore u svemu 15 mil evra je smesna para u budzetu drzave a stetne posledice signala da Srbinja ne zeli da postane pravna drzava su stotine puta vece i traju dugorocno godinama.
Филиповић napisao:Када се у другим земљама тражња подстиче драстичним снижењима онда је то "нормално, тако треба, браво мајстори", а када се то овде уради,
U drugim zemljama se smanji porez, smanje zahvatanja poreza na rad, smanji opterecenje privrede i potrosaca i time poveca kupovna moc. UK na primer.
UAE,Singapur,itd.
Ovde to nije uradjeno i zato nema bravo.
Drzava traznju moze da podstakne smanjenje svih vrsta poreza a pre svega smanjenjem ekstremno visokog poreza na rad kod nas. (porez,taksa, naknada,doprinos, dodatak, prilog, itd sto je zakonom nametnuta obaveza na prihod od rada-platu).
Drzava unistava domacu privredu ovakvim potezima, zarad jeftinih i veoma skromnih dobitaka malog broja ljudi.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:58
od nikaragva
Pa i poljoprivredu kada švabe subvencionišu oni krše prava ostalih, koji nisu poljiprivrednici. Ali niko se ne buni što nemačka nije pravna država.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 13:59
od Филиповић
Друже, јеси ли ти политичар можда? :trljamoci:
Тему шириш до неслућених размера, у магли коју ствараш изгубила се суштина.
Прочитај на интернету дефиницију апартхејда...
Не видим на који начин је држава дала субвенцију Фијату, отвори ми очи молим те.
Колико је уплаћено?
Или колико је умањен приход државе услед те "субвенције"?
Молим те, само суштину, да не ширимо...
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 14:02
od trojanac
Rekli smo bez širenja teme na EU, politiku i slično. Ovo je treće upozorenje, nakon ovoga biće

.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 14:11
od perfiko
Moram priznati da sam se slatko nasmejao na komentare o subvencijama.
Ako je način dodeljivanja subvencije jedina zamerka ovom autu, onda je Fiat uradio pravu stvar.
Inače, ako je samo do toga, drage ću volje uzeti iz budžeta "Ljubiteljevih" 3000 evra i kupiti ovaj auto.

Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 14:14
od grujicd
Danas sam prvi put video 500L (nije još bio otkriven kad sam bio na sajmu) i mnogo mi se svideo! Pri tom je i dosta velik auto, u merkatorovoj garaži je prilično štrčao u visinu pored ostalih "normalnih" kola, a pri tom nije predugačak. Unutršnjost deluje veoma prostrano za dužinu od 4.15m. Morao sam da priđem da ga ispitam izbliza, a to ne pamtim kad sam radio. Drugar je inače uzeo profakturu, i rekli su mu da su dali već 2000 profaktura! To naravno ne znači da će se toliko i prodati, ali mi je jasno oko čega je pomama. Auto je čist šmekeraj, a za relativno male pare. Doduše ovaj koji sam video je imao alu felne, komande na volanu, itd. Ne znam kako izgleda klot verzija.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 14:17
od Laki021
perfiko napisao:
Inače, ako je samo do toga, drage ću volje uzeti iz budžeta "Ljubiteljevih" 3000 evra i kupiti ovaj auto.

Nego po pitanju cene u Ceskoj. Kako ja vidim sta je fazon sa cenom vozila tamo.
Svaki auto ima direktnu cenu samo proizvodnje. Tu ulaze samo materijali, energenti i radna snaga za samo pravljenje konkretnog primerka. Osim toga, postoji jos gomila troskova, a tu spadaju pre svega razvoj, zatim troskovi vodjenja firme, marketinga, gradnje infrastrukture i sto drugih stvari...
E sad, ako je sam materijal, rad i energenti za pravljenje jednog 500 recimo 8 000e, dok su svi ostali troskovi jos 2000e neka ukupna uprosecena cena bi bila 10 000e. U tom slucaju Fiat moze na jako konkurentno trziste, tipa Ceskog da ga proda i za 8100e, i kaze ebi ga, bar smo uzeli 100e, da smo trazili 10 000e ne bi dobili nista.
Medjutim, ako bi na svim trzistima prodavali za 8 000e oni zapravo ne bi mogli da pokriju ukupne troskove proizvodnje, razvoja i poslovanja. Cenu naravno odredjuju na osnovu trzista i konkurencije na njemu.
Re: Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Poslato: 26 Mar 2013, 14:22
od Ventus
Da li bi neko mogao od zagovornika subvencija da obrazlozi zbog cega bi drzava trebalo da subvencionise Fiat sa 3000 eura po automobilu ako se namece cinjenica da je proizvodna cena 500L modela oko 7500 eura.
Znaci gospoda iz Fiata nece da prosire proizvodne kapacitete smanjenjem marzi na domacem trzistu nego traze jos drzavnih para..
fq400 napisao:
Ponavljam, neće niko umreti zbog potencijalnih 15 mil. EUR koji bi bili dati FAS-u, meni smeta što se to predstavlja kao rešenje, a ne ublažavanje problema. Da ne spominjem da nije fer, ali dobro, šta je pa u Srbiji fer?
Gledaoci b92 info kanala su imali priliku da gledaju sjajnu emisiju sa 4 nasa eminentna hirurga - nacelnika beogradskih bolnica koji su istakli da bi kompletan program transplantacija (srce ,bubrezi,jetra..) u Srbiji bio resen sa 7 miliona eura ,ali da niko u vladajucoj koaliciji nema nameru da se to ostvari - sami smo imali priliku da citamo i gledamo kolko mladih ljudi umire jer nikad ne docekaju istu...
Филиповић napisao:
Не заборавите и да 10.000 породица живи од те фабрике, са најавом да ће још 5.000 живети од ње (Железара Смедерево).
Dobiti 10000 eura po radniku - biti oslobodjen placanja poreza - dobiti zemljiste i ko zna sta jos ,pa sa ovakvim podsticajima 85 % nasih preduzetnika bi ostvarivalo slicne rezultate ...
Sta je sa ostalim fabrikama ? Trenutna subvencija za samozaposljavanje je 1500 eura,a sto onda i tim ljudima ne omoguce dobijanje 10000eura + neplacanje poreza etc...