Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 12 Sep 2016, 16:08
Znači, Alfa bi sa tim kavezom imala još bolje vreme ?
Moj post je bio odgovor Rocku bez nekog daljeg filozofiranja. Ili si bio pospan, ili misliš da si suviše bitan, pa se nalaziš prozvan gde te nema.Nisam bio pospan, a Rocku si odgovorio samo prvom recenicom, posle si komentarisao celu temu, u kojoj sam ja najvise pisao za gume i prvi ih spomenuo, kao i sve ostalo o cemu pricas u trecem licu.
Post ti je sa najvise izjava okrenut ka mom pisanju ovde i to je jasno kao dan, a za razliku od tebe, ja uzmem i tebi odgovorim, a ne pricam "sada se izmislja da su gume nebitne, neki rade ovo i ono...zasto se ignorisu cinjenice, pricali ste ovo i ono, itd".
Da je udobna kažu oni koji su je vozili. Nidža može da misli da je najudobnija. Znači, ako hoćeš da polemišeš oko udobnosti polemiši sa onim koji su je vozili i misle tako (a Chris Harris nije nikakav fan Alfe što se i vidi iz njegovog prikaza). Ovako, lakše je polemisati s nekim ko je nije probao auto jer je na istom kao ti, a na tom terenu će svkao pustiti da tvoja bude poslednja jer se smoriMeni je bitnije da skapiram zasto je Alfa postavila takav rezultat i jos Nidza kaze da je najudobnija u klasi, bole me uvo na kraju da se nesto devalvira, samo trebamo biti realni.
Satro hoces ozbiljno da pricas, a onda trazis da ti objasnim sta je blokada motora...odgovoricu ti samo jedno: Jos jedna prednost Giulie na stazi.
"Prozivamo" "germanizovane fanove", ali ne prozivamo nemačka kola. U tome je razlika. Velika.Vi ste satro neutralni i objektivni, te stalno prozivate "germanizovane" fanove, a sada se pravite blesavi i cinjenice koje najvise znace za vreme na Nurburgringu, najzahtevnijoj stazi od 20km na svetu, se zanemaruju, jer ne idu u prilog marci za koju ste vi "ravnodusni".
Nije poluslik, niti se bilo gde krsti kao poluslik.Corsa ima smesu i sare semislik gume, sto je cini semislik gumom, tu se prica zavrsava o tome da li je ista semislik guma. To sto su pokusali da poprave ponasanje po mokrom dodavajuci kanale za odvod gume, ne cini je nista manje poluslik.
Cela tvoja priča polazi od pretpostavke, a inače često radiš u drugiom diskusijama kada pretpostavljaš cenu, potrošnju, troškove održavanja, itd, itd...Uvek lupiš neku tvoju pretpostavljenu vrednost koju svojim upornošću i sugestivnošću proglasiš za činjenicu.Nista sto sam ja napisao, a da nije drugacije naznaceno, nije pretpostavka, vec je svaka izjava cinjenica.
Rezultat je rezultat. Dečije ponašanje je dokazivati da to nije rezultat, nego je nešto drugo.Za kiselo grozdje si opet generalno rekao, sto znaci da je upuceno svima koji dovode u pitanje rezultat Alfe, kao i za kladjenje, prestani pisati i praviti se blesav kao da pricas sa autenticnom decom.
Ima muda do poda i vozi na ivici, ali to ne znači da je to idealna i najbrža vožnja.Nista se ja nisam nalozio za vozaca, pogledaj temu i videces da to nije samo moje misljenje, vec je realno da ima muda do poda i da ga konstantno vozi na ivici.
Sto se bola tice, da, jako me boli. Uzeo sam da odgovaram kada sam dosao kuci i seo za kompjuter, mislim da si ti prvi sada koji je u nedostatku argumenata pomenuo kada neko pise post...
Ovo da sam "pospan" shvatam kao komplimen, a ti si jako daleko od toga da "izvaljuješ" moj način komunikacije i zato se nikada i ne slažemo niti ćemos e slagati, što je ok za mene...a pretpostavljam i za tebe.Ja bih rekao da si ti ovde taj koji je pospan vec duze vreme, jer sam ti vise puta rekao, ko te jednom izvali i tvoj nacin komunikacije koji je u isto vreme satro ozbiljan i podjebavacki, ne pada vise na to.
Vučić sindrom.Nigde nisam ni na sekund doveo u pitanje da je Giulia qv najbrza u klasi, i ako vujadin hoce da to tako izgleda
Ne trpa niko Alfu u klasu sa Panamerom, neki fan napravio šaljivi kolaž, a vi od toga napravili zvaničnu izjavu. Niko ne zaboralvja M4 GTS, komentarisali smo ga i ovde, mali je on hardcore track day auto, znatno esktremniji do Alfe. No, vrmee mu je odlično i tu nema ništa sporno. Brži je od Alfe, što je i normalno.Interesannto je kako se trpaju klasu sa Panamerom po pitanju vremena a M4 GTS se ne uzima u razmatranje,
Pa, ja to i rekoh...i za nezavisan test i za opkladu. Jedini koji bi mogao da pomrsi račune Alfi je C63s, ali ga još nisu testirali u sport autu. C63 je išao 8:13.Kad isto ili slicno vreme odveze neki nezavistan auto novinar koji obicno testiraju ova priznata vremena na ringu sa fabrickim autom bez ikakvih dodatnnih podesavanja sa normalnim a ne polu i slik gumama onda priznajem i skidam kapu. Moze i pice za ceo forum da se iskupim sto sam bio skeptik
Naravno da je marketing, ali kada to tako kažeš zvuči kao neko zlokobni, prevarantski plan da se neko zajebe. Naravno da će da reklamiraju svoj uspeh, kao što to i drugi rade. Što smeta ako to Alfa radi, a ne smeta ako VW (npr) reklamira? A kao što već više puta rekoh - rezultat je rezultat, cifre su cifre i tu nema šta mnog da se "servira".Sve je ovo marketing da bi se ljubitelji nalozili i kupili Djuliju pre nego nekog konkurenta iz premijum trojke.
Malo treba biti realan a ne zivetu u svetu kakvom ti neko servira i verovati u sve.
Ne znači samo po sebi, ali vrlo verovatno kad bi povadili sve iz auta kao u slučaju GTS, stavili kavez i dodali aerodinamičke dodatke, da bi skinula vreme onako muški.Velja napisao:Znači, Alfa bi sa tim kavezom imala još bolje vreme ?
To je fabrički tako, najbrži BMWVelja napisao:Koliko vidim sa slike, izvadili su mu zadnja sedišta da bi montirali taj kavez od 50-80 kg u gornjoj zoni kabine. Šta je još skinuto i da li mu je ovaj zadnji spojler dodat samo za ovo merenje ?
http://www.evo.co.uk/bmw/m4-gts190mph top speed
68bhp and 36lb ft over the base model
water injection
three-way adjustable coilovers, with 16 clicks for rebound, 14 clicks in high speed compression and six in low speed compression. On top of that there’s a 15mm window of adjustment for the ride height.
The anti-roll bars are thicker to limit body roll and the suspension kinematics
Michelin Pilot Sport Cup 2s
the steering has been revised
The standard-fit wheels are forged, lightweight items measuring 19-inches on the front axle and 20-inches on the rear, with a distinctive Acid Orange accent. BMW also offers carbon compound wheels for the GTS, which save 7kgs of unsprung weight
plus a carbon fibre bonnet
titanium exhaust saves 7kg and the rear seats have been thrown out to save weight, too. The fronts, meanwhile, are bucket seats that are half the weight of the standard items. Despite those measures the weight saving over a DCT-equipped M4 is a relatively modest 30kg.
It feels a world apart from the standard M4.
Šta je narodno u Rotor size and type 15.4 x 1.3 (390 x 34) two-piece, vented carbon ceramic matrixROCK napisao: A QV je naraodna verzija ...
I dalje kaže kako je bolji od svakog BMW-a.If Ferrari made a mid-sized, four-door car, you suspect it would feel and go exactly like this.
To je limitirana verzija 4orke, ne znam da li je objavljeno zvanicno koliko, ali mislim da ce biti napravljeno samo 700. Ne znam odakle vam on u prici s QV koja ima konkurente u vidu M3 comp pack, C63s...Velja napisao:Znači, ovo je fabrička najjača verzija M4, kao što je i ovo najjača Đulija![]()