Stranica 204 od 898

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 15:46
od Floyd
Koliko mi je poznato, za Argentinu nikad nisu trebale vize.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 15:48
od Laki021
Bosanski pasos.
Jos leteli njih dvojica, jednog vratili drugog pustili zbog razlicitih pasosa :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 16:08
od snork
zuzazu napisao:Nije bas tako. U koliko putnik nema vizu za neku zemlju, organi te zemlje ce ga vrati nazad. Takva kategorija putnika kome nije odobren ulazak u zemlju se zove inadmissible passenger. Bice vracen istim letom, a u tom slucaju, aviokompanija
Da, da, jasno. Ovima dvema sa prve slike bi i orangutani pozavideli na usnama. :kezo:
BAJKER napisao:Temel Kotil, generalni direktor "Turkiš erlajns“, izjavio je za "Blic“ da je Beograd njihova glavna destinacija na Balkanu.
U svetlu premeštanja JAT-ovog leta na sporedni aerodrom u Istanbulu i diplomatskog skandala u Prizrenu par dana kasnije, bolje da ne komentarišem... Zbog ovog drugog je trebalo prekinuti diplomatske odnose i bilo kakav promet ljudi i robe (i onako samo oni profitiraju, a mi smo u debelom minisu).

------------

Što se tiče viza, pretpostavljam da na svim međunarodnim aerodromima postoji tranzitna zona, gde može da se boravi bez vize te zemlje. Ja sam na aerodromu Fiumicino u Rimu izlazio iz zgrade i išao na drugi terminal, sve to bez italijanske vize (u vreme kada je bila potrebna). Niko mi ništa nije rekao, štaviše bili su mnogo ljubazniji nego u severnim delovima Evrope. :) Može biti da je ceo taj kompleks tranzitna zona, mada je čudno što je moglo da se izađe iz zgrade.

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 16:18
od Floyd
Laki021 napisao:Bosanski pasos.
Jos leteli njih dvojica, jednog vratili drugog pustili zbog razlicitih pasosa :)
E pa to je druga prica :)
Rekoh, nisu se valjda zbunili pa iscimali coveka za dz.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 16:28
od zuzazu
snork napisao:U svetlu premeštanja JAT-ovog leta na sporedni aerodrom u Istanbulu i diplomatskog skandala u Prizrenu par dana kasnije, bolje da ne komentarišem... Zbog ovog drugog je trebalo prekinuti diplomatske odnose i bilo kakav promet ljudi i robe (i onako samo oni profitiraju, a mi smo u debelom minisu).
Ne bi njihove vlasti nas izmestile da nisu imale zakonsku potporu za to sto cine.
Takodje, kao sto napisah pre par dana, za 1 Jan karta u jednom pravcu AS 20000 din, a THY 200 TL (70-80 E). Sve to uz "promotivne cene AS". Pa ko ce da leti Nebeskom Srbijom?

Sami sebi kopamo jamu

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2013, 21:20
od kvcali
"Er Srbija" širi mrežu letenja

Iako avio-kompanija "Er Srbija" već leti u 27 gradova Evrope i sveta, dolaskom prvih pilota nekadašnjeg JAT-a obučenih za let na "erbasu - A 319", u narednoj godini planira se proširenje mreže letenja i povratak na aerodrome SAD i Kanade.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... tenja.html

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Dec 2013, 10:16
od BAJKER
Rusija: Lista "pijanih" pilota

Moskva -- Ruska Federalna agencija za aviosabraćaj (Rosavijacija) objavila je "crni spisak" pilota i stjuardesa umešanih u upotrebu alkohola ili narkotika pre letova.

Na spisku je 36 članova posada suspendovanih na osnovu medicinskih testova na alkohol i psihoaktivne supstance pred poletanje, od kraja 2011. godine, prenosi Itar tas.

Najveći broj "uhvaćenih" je u kompaniji Juter - 13 ljudi. Među njima je šest stjuarda, uključujući jednu ženju, dva mehaničara, dva kopilota i tri kapetana aviona.

Na drugom mestu je aviokompanija Jakutija, sa tri stjuarda i tri kopilota. Treće mesto dele vazduhoplovna kompanija Sibir, čija su tri stjuarda "skinuta" sa leta i Rosija (pripada grupi Aeroflot), u kojoj su u konzumiranju alkohola uvaćeni dva stjuarda i jedan kapetan. Dva stjuarda sa "crnog spiska" su iz aviokompanije Tajmir, oba uhvaćena istog dana.

Na spisak su ušli i stjuard i kopilot Uraljskih avialinija i po jedan član posade iz Skaj ekspresa, Transaero, Iraero, Tulparer i drugih.

Cilj objavljivanja imena takvih radnika, pre svega je povezan s pitanjima bezbednosti leta, objasnio je Itar tasu predstavnik Rosavijacije Sergej Izvoljskij. Prema njegovim rečima, nadzorni organi aktiviraju te slučajeve, kada članovi posade, otpušteni zbog upotrebe alkohola i psihoaktivnih supstanci, pokušaju da nađu zaposlenje u drugim aviokompanijama bez otkrivanja razloga otpuštanja sa prethodnog radnog mesta.

Očigledno je da prilikom zapošljavanja novih radnika rukovodstvo aviokompanija mora da bude u potpunosti informisano o "radnoj biografiji" potencijalnog zaposlenog, dodao je Izvoljskij.

Početkom decembra direktor Rosavijacije Aleksandar Neradko je predložio da se unesu izmene u program obuke pilota. Predlog obuhvata povećanje broja časova treninga za izvodjenje aviona iz kompleksnog položaja u vazduhu, kao što su upadanje u "makaze", usporavanje, kao i broj manevara pri otkazivanju jednog motora. Sa tom inicijativom Rosavijacija je istupila posle katastrofe Boinga 737 aviokompanije Tatarstan u Kazanju, u kojoj je poginulo 50 ljudi.

Rosavijacija je takođe tražila provere legitimnosti pilotskih dozvola svim prekvalifikovanim inžinjerima leta i stjuardima, izdatim 2009.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=793646

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Dec 2013, 15:06
od snork
BAJKER napisao: Na drugom mestu je aviokompanija Jakutija, sa tri stjuarda i tri kopilota.
Ovi ponekad lete čartere Beograd-Moskva sa Tu-154M. Stjuardese su iz Jakutije (kosooke) :)

BAJKER napisao: Treće mesto dele vazduhoplovna kompanija Sibir
Ovi lete čartere za Tivat, širokotrupnim Il-86. Ovde im je dužina piste jedva bila dovoljna za poletanje (znam da je već bila slika, ponavljam zbog toga što je zanimljiva):

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 12:10
od zuzazu
Nesto je trulo u drzavi Danskoj

Nece valjda SMATSA da se rasturi zbog podele trinaeste plate

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4307 ... i-13-plata

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 12:46
od AcaDorcol
Cekaj: ``Smatsa je u vlasništvu Srbije (92 odsto) i Crne Gore (osam odsto)``
A u skupstini sede po 3 (tri) clana iz obe zemlje....... :loool: :loool: :loool:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 13:04
od BAJKER
Kako ne znas, jedan njihov Djetic ti vredi za 10 nasih, kada su njihove fotelje u pitanju ne diraj u osinje gnezdo ;)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 13:28
od Dzoni_m
Slika i prilika danasnje Srbije i neznalica koji je vode na celu sa Gdin-om Prvim. Covece, imas prihod u budzet ako im se isplati 13-ta plata po osnovu doprinosa i poreza i to CIST priliv iz inostranstva, dakle nikakvi krediti, presipanja iz levog u desni dzep i te "fore" I ti KRETEN lomis brave i siris neku demagogiju, a pucanstvo urla od srece jer je najbitnije da je "neradnicima" crkla krava i da mogu za docek besplatno da uzivaju u krestanju "srpske majke".

Vidim ja da me dugooooo Srbija nece videti nazad.....izvinjavam se na recniku........malo mi ide na nerve ovolika kolicina gluposti.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 14:09
od Heinz
Nisu samo doprinosi, gde je tu PDV koji bi naplatili jer bi ljudi verovatno nešto od plate potrošili i u Srbiji.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 15:35
od dragan
potrosili sve u zemlji, ne bi izneli na kipar...

poenta je ovo - "Skupština Agencije tvrdi da će strane kompanije zbog nepotrošenih para imati tri miliona evra više, dok će budžet Srbije ostati bez 400.000 evra zbog poreza i doprinosa samo u jednom mesecu."
dakle, neko je direktno svojim populistickim potezom ostetio drzavu za 400.000evra, i to ovaj put tj ove godine. i za to naravno nece odgovarati. kad se vec prica o dobrobiti drzave srbije... pored toga, sledece godine ce kontrola letenja biti ostecena za jos veci isnos, jer ce se smanjiti kvota za naplatu jer novac koji je predvidjen za isplatu nije utrosen. za godinu posle nje ce se jos videti, ali ponovno dobijanje ovogodisnje kvote sigurno nece biti lako. e, sad, ako x glasova koje je covek dobio lomljenjem kvake vredi preko milion evra cistog priliva za srbiju, onda je to ok...

pored toga, opstanak agencije u ovom obliku je bas doveden u pitanje. ima tu mnogo stvari koje se ne mogu napisati, ali ko mi veruje na rec, sve posledice ovoga ce biti negativne po drzavu srbiju cijom dobrobiti svi ispiraju usta.

naravno, dok se svime ovime ispiraju usta, na mala vrata se protura novi zakon o radu, na koji mi je jedan komentar bio odlican - sledece godine ce u srbiji preziveti samo spartanci, jer ne smes da se razbolis, da odes na godisnji i slicno, mislis li preziveti :kezo:

edit -
AcaDorcol napisao:Cekaj: ``Smatsa je u vlasništvu Srbije (92 odsto) i Crne Gore (osam odsto)``
A u skupstini sede po 3 (tri) clana iz obe zemlje....... :loool: :loool: :loool:
u nadzornom odboru, koji je iznad skupstine agencije sedi 5 ljudi, od kojih 4 iz srbije i jedan iz cg. jbg, njega nisu mogli da prepolove :kezo:
i za to primaju lepe parice, bolje od veceg dela kontrolora u dozvoli. koga malo zanima, ima ovih dana da se nadje ko sve sedi tamo, i kakvu proslost ima iza sebe...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2013, 15:57
od zuzazu
Sa celim Draganovim postom se apsolutno slazem, izuzev sto mi jedna stvar nije jasna:

Otvorio sam sajt SMATSE, i video koje su sve zemlje clanice Eurokontrola.

Onda sam guglao fraze:.....overfly fee, overfly charges, air controllor sallary i td....

1). Na drugim forumima se takodje postavlja pitanje, ako su zemlje o kojima se radi (navedene na doticnim sajtovima, a rado cu ih postovati), clanice jednog istog udruzenja - kako je moguce da radnik u zemlji sa manjim brojem operacija ima po tri puta veci prihod od zemlje clanice koja ima veci broj operacija??? Konkretno je naveden primer spanskih kolega vs. engleskih kolega, a ja bih dodao srpskih vs. turskih, s obzirom da sam u ovo poslednje licno upucen.

2). Takodje, "ko o cemu, baba o ustipcima", u koliko postoji visak novca koji SMATSA treba da ulozi u razvoj opreme u zemlji ili razdeli visak novca zaposlenima, ili novac vrati u Jevropu - zasto Beograd ne moze da dobije jednu obicnu radio stanicu sa sintetizovanim glasom, poznatiju kao ATIS? Zasto Nis ne moze da dobije preko potrebni ILS? Ne znam cija je nadleznost, ali sam skoro siguran SMATSA-ina....