Stranica 205 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 16:27
od McGruja
Kako je moguće da ne znaju? Piše to u ugovoru?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 16:30
od pedja
Mislis da su citali?
Neki su znali da imaju osiguranje, ali ne i da vazi za porodicu.

Ja mogu reci da su mi isplatiti ekspresno, za nekoliko dana, racunajuci tu i silne neradne dane oko Uskrsa. Bolje bi bilo da nikada nije zatrebalo, ali jbg.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 16:30
od Paja
Amex green se apsolutno isplati i za samo jedno letovanje. Ko putuje više nema šta da razmišlja.

Bila je priča i da, ako ja uzmem Amex green koji vezan za ženin račun, mogu i preko te kartice da dobijem osiguranje za sebe i dete za slučajeve kada žena ne putuje sa nama, što je vrhunski jer druga kartica košta 1200 dinara godišnje.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 18:59
od nidza
Ček. Ako osiguram ženu i dete, ona može da putuje sa njim i bude osigurana? Bez mene?

Ja sam skontao da to ne može.

Edit. Ukapirao sam sta si napisao. Nova kartica će da košta novih 300 mesečno.

Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 19:03
od Paja
Ne bre.
Osnovna košta 200 mesečno - 2400 godišnje i preko nje ste svi osigurani kada idete svi ajedno.
Dopunska, koja je vezana za osnovnu je praktično ovlašćenje bračnom drugu da arči tvoj Amex, ona košta 100/1200 din i preko nje su osigurani bračni drug i dete i koriste je kada putuju bez tebe.

Tako ja shvatio Rakhila.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 20:27
od Rakhil
Nemam potvrdu da tako moze. Ne znaju ni u banci ni u Generaliju. Zvanicno za sada je da nosilac osiguranja mora biti prisutan, a to je onaj na kog glasi osnovna kartica.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 21:12
od Scuderia
aleksa napisao:Jel velika razlika?
Jeste. Kad dignes deflektor i zatvoris prozore opusteno se vozis kao i da je krov dignut, znaci zimi lagano :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 21:55
od aleksa
Izgleda da je korisna stvar... gledao sam neke klipove i razlika je ocigledna.

Ako je suncano, dignes prozore i deflektor, mozes sigurno da se prijatno vozis i na ispod 15 stepeni.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 22:24
od Xepoj87
Pa da, kada ne bi ulazilo preko krova :) Dobra stvar, ali svakako nedovoljna u 90% kola, jer siba vetar preko soferke, a ovo samo sprecava vetar koji se odbio od soferku, da se vrati nazad.

Sent from my Sony

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 22:38
od HKS
Zar nije poenta kabrioleta da vetar šiba?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 22:40
od aleksa
Poenta je da ga osetis, a ne bas da te siba. :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 10 Sep 2015, 22:50
od Xepoj87
Oo Aleksa, trebao si da dodas rec vetar u recenicu, definitivno :D
Sta znam, meni je poenta kabrioleta otvoren krov, svez vazduh, ceo fazon, a ne duvanje vetra :)

Sent from my Sony

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 11 Sep 2015, 01:16
od goblin
Dok sam vozio SL-a opusteno sam cepao i preko 200km/h sa spustenim krovom, ali bukvalno ni kosu ti ne pomera vetar.
Moguca je bila voznja cak i po hladnijem vremenu zbog toga sto su u naslonima bili otvori koji su ispustali topli vazduh oko vratnog dela a spoljasnji vetar prakticno nije nista smetao.
Cini mi se da klasicni siber pravi vise buke i neprijatnosti pri malo brzoj voznji nego kabriolet.

Inace mi je smesno kada vidim kako ljudi koriste kabriolete na neadekvatan nacin. Kada vidim da se voze sa spustenim krovom na +30C ili da ostave auto ispred lokala na suncu sa spustenim krovom ili krenu na medjugradsku voznju na otvorenom bez podignutog deflektora i prozora... sta reci nego seljaci koji ne znaju cemu sluzi kabriolet i kako se u njemu uziva.

U kabrioletu se uziva iskljucivo u jutarnjim i vecernjim satima, kada sunce nikako ne bije direktno u glavu i enterijer, kada temperatura nije preko 27-28C (okvirno), kada se ne prelaze duze medjugradske relacije...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 11 Sep 2015, 02:56
od Xepoj87
Sve je to individualno. Ja volim sunce i ne smeta mi kada mi bije u vugla. Bike sam takodje uvek vozio od 11,12 popodne, bas po najzescem suncu :)
Jbg Gobline, nije kabrio manje vetrovit od sibera, nego je SL ipak klasa za sebe. Udji u 307cc, Megane cc, SLK, Z4 i slicne, pa da vidis da li je prijatnije nego sa siberom :)
Prednost sibera je ta sto imas vise pozicija, pa mozes da otvoris koliko hoces i u vecini sutiacija moze da se ubode onako kako ti odgovara.

Sent from my Sony

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 11 Sep 2015, 03:03
od stefanan
Nisam znao da za kabriolet ima tačna satnica kad se vozi :D
Meni je veća budala onaj ko vozi sa podignutim krovom u toku dana, ko da će nešto da mu bude od malo sunca. Ok kad su neke velike gužve pa se dugo stoji, ali čim se auto kreće meni povetarac totalno menja stvari