Stranica 205 od 253
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 19:20
od Dani
Onda cijeli svijet ima problem sa Audijem. Jer ne postoji novinar koji je vozio Audi , pogotovo tu generaciju, a da nije naveo problem predupravljanja.
Covjek je rekao da se Audi vozi podjednako kao BMW. To moze samo reci neko ko nije vozio oba auta ili je veliki fan Audija.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 19:22
od DasAuto
@Rock - kao sto sam naveo, imao sam osjecaj da je brzi, a tako je i kolega. Osjecaj ne znaci da je uvjek tacan, ali je sigurno bitniji od podataka na papiru. A isto sam tako citao podatke pre nego sto smo vozili auta i stvarno sam bio ubjedjen da ce bmw biti mnogo brzi. Mislim oba auta su vozena sa automatikom u S rezimu, tako da tu nema mnogo do vozaca. Cak sam i provjerio da je BMW bio ubacen u Sport+ rezim, audi nije imao taj "feature".
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 19:27
od DasAuto
Dani- Mislim da je ocigledno ko je ovdje veci fan-boy od nas. Pogledaj svoje postove pogledaj moje. A mislim da vecina ovdje zna da ja nisam nikakav fan-boy. Vozim A6 FWD ne RS6.
Drugi put cu gledati da iznajmim neku racing traku kako bih mogao "realan" rezultat da napisem. Pod normalnim uslovima nema smisla testirati dva auta.
A isto tako cu probati jos koji BMW onako cisto da bih dorastao toj masini, jer sam pocetnik

Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 19:31
od Ivan
Takodje da se osvrnem na originalni post dasauta, a4 b8 facelift sa slike nije vise imao 170ks, vec 177 od starta, a zadnje serije su imale 190ks, sto je verovatno slucaj, a f30 je imao 184ks i 20NM manje, sto itekako opravdava utisak.
Dalje svaki bmw xdrive se dosta losije vozi od RWD, subjektivno naravno kome je to bitno, te je slican raspored mase i prenosa snage kod audija i bmwa, jer vise nije ni 4wd vs rwd, vec 2 4wd auta, sto je donekle eliminisalo glavni bmw adut i audi manu, pa ne treba da cudi nedostatak utiska.
Takodje i za zvuk je jasno nekome ko je realan i imao prilike cuti oba, bmw 2.0d ako nije glasniji, onda makar grublje radi od 2.0tdi u leru, sto je cinjenica ili makar subijektivan utisak vecine, a ne neki hejt.
Mislim da su oba auta sjajna, te nema potrebe za fanboyskim trolovanjem.
Predupravljanje je oversteer, a sa tim audi nema problema, ceo svet vozi audije bez problema, novinari na stazi isticu da podupravlja, sto i jeste tacno kada ulece u krivinu dok proklizava i bori se za trakciju, pri normalnim testovima uglavnom kazu da audi odlicno lezi u krivini i ima izuzetno precizan volan operisan od osecaja, sto je opet tacno.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 19:36
od DasAuto
@Ivan -

Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 20:19
od Xepoj87
Ja cak mislim da i to sto je karavan, daje prednost Audiju u odnosu na limuzinu A4ke, jer mu otezava zadnji deo i dodaje na balansu.
U svakom slucaju, rece covek da ga nije gazio kroz krivine i slicno, vec vozio normalno, da je imao osecaj da je Audi startniji i brzi, ne vidim problem tu.
Ni meni se nije svideo 2.0d u Bmwu, dok sam se kod 3.0 dizela odusevio. U odnosu na Mercedes 3.0(onaj u proslom E kupeu), u Bmwu nisi siguran da vozis dizela uopste, bas mi se svideo i zvuk i osecaj.
U novoj E klasi sam vozio 3.0 dizel, ali je to isti onaj stari, a izolacija je dovoljno dobra da ni ne obratis paznju na motor, dok bih voleo da probam ovaj novi 3.0 inline dizel, verujem da je super.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 20:34
od DasAuto
Ja predpostavljam da je RWD varianta dosta bolja sto se tice voznje. A isto tako F30 uparen sa nekim sestakom. Volio bih da to probam. Inace S-tronic mjenjac mi lezi bolje kod Audia ali ne bih ga nikad uzeo zbog pouzdanost. ZF je jako fin mjenjac u BMW'u
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 03 Feb 2018, 22:36
od Dani
Ivan napisao: 03 Feb 2018, 19:31
Takodje da se osvrnem na originalni post dasauta, a4 b8 facelift sa slike nije vise imao 170ks, vec 177 od starta, a zadnje serije su imale 190ks, sto je verovatno slucaj, a f30 je imao 184ks i 20NM manje, sto itekako opravdava utisak.
Dalje svaki bmw xdrive se dosta losije vozi od RWD, subjektivno naravno kome je to bitno, te je slican raspored mase i prenosa snage kod audija i bmwa, jer vise nije ni 4wd vs rwd, vec 2 4wd auta, sto je donekle eliminisalo glavni bmw adut i audi manu, pa ne treba da cudi nedostatak utiska.
Takodje i za zvuk je jasno nekome ko je realan i imao prilike cuti oba, bmw 2.0d ako nije glasniji, onda makar grublje radi od 2.0tdi u leru, sto je cinjenica ili makar subijektivan utisak vecine, a ne neki hejt.
Mislim da su oba auta sjajna, te nema potrebe za fanboyskim trolovanjem.
Predupravljanje je oversteer, a sa tim audi nema problema, ceo svet vozi audije bez problema, novinari na stazi isticu da podupravlja, sto i jeste tacno kada ulece u krivinu dok proklizava i bori se za trakciju, pri normalnim testovima uglavnom kazu da audi odlicno lezi u krivini i ima izuzetno precizan volan operisan od osecaja, sto je opet tacno.
Ti poredis zvuk dizela sa 4 cilindra i dajes to Audiju kao prednosti, a zanemarljujes 10 puta bitniju stvar a to je upravljanje auta. Nema quattra koji ce pomoci Audiju da se priblizi BMW sto se tice osjecaja na volanu . Svaki ima identican problem. Zadnji koji sam vozio je A6 C7 koji ima problem sto ide previse preko nosa. Jednosavno u osnovi je napravljen kao FWD i tu mu nema pomoci.
Audi ima neke druge adute. Virtuel kokpit i sto sareniji enterijer. Ima ljudi koji to prvo gledaju.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 04 Feb 2018, 02:37
od ROCK
Ako sam dobro razumeo covek ga vozio normalno. Sa davanjem gasa na pravcu i steko utisak da audi bolje poteze? To nema veze sa voznjom u krivinama i osecajem u voznji. Mada i zf je genetalno malo bolji od s-tronika sa boljim reakcijam i citanjem vozaca. Jes da je x-drive ali se sigurno bolje vozi od quatro audija jos karavana

Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 00:38
od Vladapetr
Jbg, nemamo posebnu temu za Minija pa ću pisati ovde, jer mu dođe na isto.
Danas sam imao malo dužu vožnju u Mini Countryman D, malo je reći da sam oduševljen vozilom. Uzeo ga kolega pre neki mesec (kad smo kupovali moj S-Max,video na parkingu ovog "seljaka" pa se zaljubio) i tada sam se vozio ali nazad, da slušamo ima li zvukova iz trapa. Bio mi je neudoban, sedišta nekako mala.
Sad sam sedeo napred, ubili smo nekih 200km na autoputu i magistrali. Kako to lepo ide, sa sve 1.6 bmw dizelom od 110 konja

Super pozicija za sedenje, sedišta nestvarno čvrsta i čudno udobna (još kožna, što sam mislio da će mi smetati). Enterijer je posebna priča, da neko sa toliko stila i fazona odradi sve detalje, seo sam na dupe.
Ovaj primerak ima i navigaciju (koja je ovde besmislena, jer na toj osnovnoj mapi nema ni pola autoputa) pa mu to dodatno otvara tablu. A vrhunac je bio kad je hteo da ga "produva", pošto se uglavnom vozi po gradu i to kilavo istripovali su se da sve češće pali dpf regeneraciju. Idemo 140kmh u šestoj brzini, na nekih 2500 obrtaja, motor samo prede. Spusti ga u petu, on digne obrtaje na skoro 3000 ali je zvuk ostao isti

Na kraju ga spusti u IV brzinu, na 3500 obrtaja motor je neznatno glasniji nego malopre na 2500 obrtaja u VI, dakle gotovo da se i ne čuje.
Zaista, kapa do poda za ovu izradu. Moraće i Vlada da nabaci nešto ovako, nema druge.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 01:31
od Heineken
To je valjda 1.6 hdi u njemu..
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 01:39
od Vladapetr
Nije, to je BMW-ov dizel 1.6, 111 konja.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 02:19
od Heineken
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 02:23
od dragvorl
Valjda je 1.5 dizel iz BMW, u prethodnoj gen je PSA.
Re: BMW - generalna tema
Poslato: 16 Feb 2018, 11:45
od Risto
To jeste 1.6 psa motor, možda su ga u Minhenu malo modifikovali, ali je u osnovi isti motor.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk