Stranica 208 od 898

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 18:06
od Floyd
Pa naravno da je neuporedivo. Piloti su smekeri, stjuardese se loze na njih i na dohvat ruke su im a kontrolori zivot provedu ispred monitora grickajuci nokte i cupajuci kosu :D

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 18:09
od Dzoni_m
Ubedio si me već kod stjuardesa na dohvat ruke...... :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 18:10
od zuzazu
Floyd napisao:Ja sam mislio da su piloti bez konkurencije kad se govori o platama u saobracaju :)
Samo u koliko se radi o pilotima na dugim linijama, na zalost...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 18:55
od Dzoni_m
Kako se klasifikuju "duge linije"? Ako nije tajna koliko se krecu zarade tih pilota?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 20:13
od zuzazu
Preko 6 sati, preko 15K

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 21:09
od superboss
dragan napisao: zavrsio akademiju, poceo i zavrsio obuku na g4, i na kraju se toliko razocarao da je napustio celu pricu i otisao u australiju...
New Zealand prvo ;)

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 21:29
od Floyd
zuzazu napisao:
Floyd napisao:Ja sam mislio da su piloti bez konkurencije kad se govori o platama u saobracaju :)
Samo u koliko se radi o pilotima na dugim linijama, na zalost...
Stvarno nisam znao...mislio sam da se i tu plate bitno ne razlikuju.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 22:30
od zuzazu
U istoj kompaniji pilot na dugoj liniji ima minimum duplo veca primanja od kolege na srednjoj liniji, i ako im je radno vreme isto. Pilot na dugoj liniji ima oko 4 do 5 poletanja i sletanja mesecno, a ovaj na srednjoj liniji moze imati i 100 poletanja i sletanja, a primice duplo manju platu.

Life is a bitch.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 22:58
od maxer
zuzazu,
a u tvojoj kompaniji, kako se konkretno (tj. na osnovu čega) određuje "ko je za duge linije" ?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 23:23
od zuzazu
Mi nemamo duge linije i wide body avione.

Sa jedne strane, svakako jeste zelja i profesionalni izazov leteti cudo ciji je motor precnika trupa mog aviona. Sletei u Tokio, NYC, Rio...... Piloti na wide body avionima su jos uvek gospoda, kao takvi su i placeni i tretirani, za razliku od nas koji smo postali obicni soferi. Medjutim, i organizam brze strada zbog promene casovnih zona, jedan let na Zapad drugi na Istok. Sve ima svoju cenu....

U Lufthansi stavljaju mladje ljude na duge linije jer organizam moze bolje da podnese, a posle par godina ih vracaju na srednje i kratke linije. Na taj nacin sacuvaju coveka. Ostale kompanije bas zabole. Radis dokle mozes, i ako ne znas kada je dosta, jednog dana te iznesu iz aviona.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jan 2014, 23:57
od Geza
Očekujemo da Air Serbia krene za US of A ove decenije. :mrgreen:

Skorašnji događaj.


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jan 2014, 14:14
od trojanac
Zuzazu, imaš li mišljenje o koleginicima, pilotima?

http://www.24sata.rs/vesti/aktuelno/ves ... 0727.phtml

Tapatalk with Desire 500

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jan 2014, 14:24
od zuzazu
Imam, cika Trojke, i to negativno...

Nisam imao zenu na levom sedistu (vodju vazduhoplova), ali sam ih imao na desnom.

Sa velikim zaljenjem mogu samo da konstatujem, da nismo ravnopravni, i da im nije mesto u avionu.

Inace, i iza nekih od ovih kandidatkinja postoji prica, a neko ko je upucen oglasio se i u komentarima.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=797139

Da je to tako, dokazuje i da su u tekstu pomenute Biljana i Danijela, ali ne i Ivana (cije se ime pominje u komentarima) koja zapravo ima najvise kvalifikacije, samo ne sme da kaze ko joj je tata (bar ne na B92)...

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... ske-kabine

Sa kopilota B737NG u Ryan Air na mesto kopilota ATR u A.S.?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jan 2014, 14:28
od Dzoni_m
E sad kad si nas zainteresovao, nastavi, koje negativno iskustvo :kezo: Drzi nogu na kvacilu? :pardon:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jan 2014, 15:04
od snork
Naravno da nismo ravnopravni i ne treba da budemo (to i jeste suština). Za nešto su bolje žene, za nešto muškarci. Nagledao sam se svega i svačega na ETF-u (eto još jedno muško zanimanje - tehnika :D ). Naravno da ima izuzetaka... npr. Svetlana Savicka, drži nekoliko ženskih avionskih rekorda (valjda max brzina, max visina), na MiG-u 25. Ona je bila i kosmonaut i do pre par godina je držala ženski rekord u vremenu boravka u otvorenom svemiru (samo u skafanderu).