Nekoliko reci o gumi Hankook oprimo 4s2 u dimenziji 175/65 R14. Prvi utisci su da je guma vrlo tiha sto je za pohvalu.Sledece zapazanje je da je i vrlo mekana odnosno udobna prilikom prelaska preko ulicnih sahtova i lezecih prepreka.
Po suvoj podlozi vrlo fino koci ali sam ja iskreno ocekivao puno bolje prianjanje na kocenju shodno svim tim nekim testovima gde je grdno nahvaljena u kocenju po suvoj podlozi.
Velika vecina tih testova da ne kazem svi testovi, radjeni su po principu ko plati vise , njegov pneumatik bude ili najbolji ili u vrhu.Elelm da se vratim prvim utiscima za ove gume i prvo iznenadjenje je da je prilikom vrlo brzog ulaska u krivinu po suvoj podlozi, doslo do manjeg podupravljanja lako kontrolisanog ali to nisam ocekivao.Uzgred, isti je auto, iste ulice i krivine gde se probaju gume u razlicim uslovima i brzinama , a isti je vozac.
Kada se tice mokrih puteva odnosno mokre podloge, guma drzi fenomenalno i vrlo ocekivano, tako da mogu da kazem da je pri istoj brzini sigurniji prolaz bio na mokrom nego na suvom kolovozu,.Nema iznenadjenja ni sa preupravljanjem niti sa podupravljanjem odnosno sa proklizavanjem auta ni kroz brze niti kroz vrlo ostre krivine.Ono sto je dodatni plus jeste i kocenje po mokroj podlozi gde gume izuzetno i vrlo sigurno odradjuju svoj posao uz kratak zaustavni put.
Snega i leda nije bilo ali je moj prvi utisak za sada jeste da je H750 4S2, veoma dobra i vrlo sigurna guma koja nece izdati ni jednog prosecnog vozaca u bilo kojoj situaciji na suvim i mokrim podlogama.
Nisam nesto puno prosao sa njima pa su ovo za sada neki skromni prvi utisci u uslovima redovnog saobracaja i uz malo vise rizika, no nema drugacijeg nacina da na neki svoj nacin saznam cime raspolazem u voznji.
Na kraju, za sada mi je i dalje utisak da je prva hankokova guma optimo 4s H730, rekao bih potpuno jednaka ovoj gumi s tim sto je ta prva u namerno teskom preterivanju kroz ostru krivinu i sa dodatnim i namernim ostrim trzanjem volana u pola krivine ka unutrasnjoj ivici puta iskljucivo u zelji da je namerno izbacim iz putanje, podvijala bok guma ali se drzala kao zalepljena za suvi put ( pritisci u gumama su kod mene uvek isti ).Ova 4s2 ne uvija bok ali mi je jednom otkacila zadnji kraj malo popreko, naravno nista opasno i vrlo bezbedno je i vracen manjom korekcijom volana na svoju putanju..Ne znam, to "gradivo" ce se tek utvrdjivati .
To je otprilike to za sada,.Svakako, maltretiracu ih jos malo zbog mene i moje sigurnosti jer ja ne volim iznenadjenja u voznji, pa cu i te utiske ovde preneti.Da , daleko je bolja od save all veather koje su mi skoro nove i upravo su bile na zadnjem trapu, tako da je ta razlika prilicno velika.Jos nesto, sve ovo je probano na celicnim felnama i imam nameru da to premontiram na alu, felne, no to mi nije hitno a i mi se ne bacaju pare obzirom da mi je set na alu felnama vrlo malo presao.Videcu.
Zao mi je sto ne znam ponasanje u istim uslovima voznje G.Y. gen3 ili crossclimate 2 gume, narocito dunlopa i firestone, ali sam nekako misljenja da je sve to nekako izvikana stvar da se kroz reklamu i placene testove pridobiju kupci, jer mi je jak utisak da je i posle 11 godna najnoviji model gume istog proizvodjaca , skoro pa jednak prvoj generaciji celosezonskih guma??? Cini se da je sve to samo stvar kolicine para kojima se neki proizvodjac "otvori" prema ekipi koja radi testiranje razlicitih vrsta guma.
