Stranica 2081 od 4582
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 00:04
od Nikolaa
interesantno da su i TDI PD motore izbacili iz upotrebe jer nije postojala sansa da zadovolje ekoloske norme

Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 00:12
od aviator
Zavera se odnosila na ljubiteljev post, iznad.
I siguran sam da su im motori indetični i ovde.
Već sam pisao, u drugoj temi, kako se frau Merkel izborila za odlaganje novih propisa o izduvnim gasovima u Evropi, jer je nemačka auto industrija "kasnila".
Dok su ostali stukli gomilu para na razvoj "čistijih" motora pred najavljeno usvajanje propisa.
I kad će oni povratiti pare od razvoja, dok će Švabe zaradjivati na "starim i prljavim" motorima?
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 00:14
od Laki021
Ma ti zakoni su za CO2, ovde se ne radi o CO2.
Sa CO2 ni VW ne zaostaje, jednostavno se borila jer Nemci prave mnogo vise luksuznih velikih kola od drugih pa im je CO2 emisija visa od drugih sto je logicno.
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 00:15
od Milos
Izgleda otvoren Horgos 1.
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 00:25
od aviator
Znam da se u EU odnosi na CO2.
Hteo sam da naglasim njihov, nemačke auto industrije, način borbe za tržište ili sa konkurencijom.
Taj, njihov, Uber ales, poslovni moral, je u stvari ljigav ko barski čikov.
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 02:23
od Ivan
Udaraju po vw jer je ubedljivo najmocnija nemacka auto kompanija, kao sto su udarali i po toyoti pre toga.
Pitanje je da li prave prostor za svoju autoindustriju ili samo lupaju reket koji ovi moraju da plate ako nece da izgube americko trziste
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 07:51
od branja
Prodaj Skodu, oboleces
Poslato sa Lumia 925
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 08:01
od nidza
Sad mi je jasnije. Moguće da imaju nešto veće temperature i da EGR uopšte ne funkcioniše kada auto detektuje da je u normalnom radnom režimu, dakle nije više EURO 5 6, nego emituje azotnih oksida kao EURO 1 2.
Ljubitelj je dobro napisao, trgovina je sad između ugljenikovih i azotnih oksida. Zeznuto skroz.
Liči na političku zavrzlamu. U sličnom problemu su i svi ostali, ali oni im nisu dosli na zub. Princip rada je isti, a neko čudo da izmisle nema šanse.
Tapatalk
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 08:13
od Geza
Poređenje emisije gasova između benzinca i dizelaša u Passatu.
http://webpages.charter.net/lmarz/emissions2014.html
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 09:30
od Laki021
Akcije VW bureknule 14% na otvaranju...
Prvi sam naglasio kako Ameri uvek jedva cekaju da odvake kaznu evropskim kompanijama, medjutim mislim da ovde ipak nije njihova krivica.
Npr pre godinu dve su i GM kaznili sa milijardu zbog onih brava, ovo sto je VW uradio je mnogo ozbiljnije te i zasluzuju da budu kaznjeni, koliko videcemo.
Pisao sam u drugoj temi (al eto ljudima vise privuku paznju teme koje nisu namenjene kolima

), testirali su i BMW, ali je sve u redu, tako da je problem samo do VAG, sta su bas toliko zabrljali sa motorima da 30-40x premasuju limite nije jasno. Isto tako bi i Evropa trebala daleko vise da obrati paznju na to (zapravo mislim da pocinju), a takvim motorima koji bez razloga toliko vise zagadjuju zaista treba zabraniti prodaju (znaci nije limit tehnologije kad drugi mogu bez problema, a ovi ne da malo premase, vec 30-40x)...
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 09:44
od Xepoj87
Jednostavno, profit.
To jasno pokazuje i podatak da je svega par motora pogodjeno time.
Sent from my Sony
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 13:13
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... uMvhJaWIUg
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 15:34
od Geza
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 16:05
od NexT
Milos napisao:Izgleda otvoren Horgos 1.
jest', juce.
Re: Dobro veče
Poslato: 21 Sep 2015, 16:13
od steva_anya
Jutros zvao AMS, rekli mi da je na Kelebiji cekanje 15ak minuta, na Horgos 1 oko pola sata.
Varijanta - sve je normalno.