Stranica 22 od 32
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 10:48
od mića
Lako, nasao sam u filteru djubre od tamo gde sam bio pre dva servisa, komade lista masline. Odradio servis 2013 i tim autom bio te godine u grckoj, 2015 nadjem to djubre a imao sam jos dva servisa do tad. U beogradu i austriji, svajcarskoj, nemackoj to nije bilo teorije da pokupim.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 12:07
od dunx81
Mene su tako zavrnuli u ovl.Dacia servisu u Kikindi 2005. Naplatili filter ulja a nisu zemenili. Samo ga malo uglacali ali kad se bolje pogleda videlo se da se onaj rub ne sija kao kad je nov a bilo je i prasine po ivici.
t
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 12:14
od Gaginh0
Sto ne trazite da vam sacuvaju delove koje su izvadili? Mogu i tu da vam poture neke od proslih automobila, al opet malo trenirate strogocu...
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 12:35
od McGruja
Da da, usrace se kad im to tražiš
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 12:41
od Gaginh0
Dobro, nisam mislio da ce i da mi popu*e, ali makar malo da vide sam ozbiljniji

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 13:20
od igor_harris
Cemu onda odlazak u ovlasceni servis kada za duplo manje para mozes da visis nad glavom majstoru i budes siguran da je sve uradio kako treba?
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 13:22
od dragvorl
Neko voli zbog postprodaje da ima ubelezeno sve, garancija, itd...
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 13:53
od ivke74
Ovlasceni servis je skup a takodje naj blizi ovlasceni servis mi je 60km od kuce. Tako da sam odradio juce kod svog dugogodisnjeg majstora selenia 20k , filter ulje klima i vazduh + plus ciscenje klapne (leptir gasa) i provera celog auta 4500din. Jbg puntic star 8godina vozicu ga jos mozda 4g a onda toliko ce malo vredeti da mi ne pada na pamet jos nekome da titram sa servisnom knjizicom. Mada majstor svaki servis upisuje u knjizicu i stavlja pecat servisa ako to nesto znaci meni ne.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 14:08
od igor_harris
dragvorl napisao:Neko voli zbog postprodaje da ima ubelezeno sve, garancija, itd...
Pa kad citam ovakve komentare o ovlascenim servisima, radije bih kupio auto koji nije odrzavan u ovlascenom.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 14:14
od dragvorl
Svako ima pravo na svoje misljenje. S obzirom gde zivimo, retkost je naleteti na auto koji je uopste odrzavan, nebitno gde.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 14:43
od mića
igor_harris napisao:Cemu onda odlazak u ovlasceni servis kada za duplo manje para mozes da visis nad glavom majstoru i budes siguran da je sve uradio kako treba?
Ja sam do osme godine i oko 80 k km odrzavao u ovlascenom. Posle toga presao u japanshop servis i prezadovoljan sam prvo uslugom koja je na nivou ovlascenog i cenom koja je vise nego korektna. Volim da imam urednu servisnu istoriju, fakture, servisnu knjigu na prvom mestu zbog sebe a i zbog post prodaje. Korektno je buducem vlasniku sve predati da zna bukvalno sve sta je radjeno na kolima od prvog dana.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 16:27
od igor_harris
Cinjenica je da radnici u ovlascenim servisima 90% radnog vremena menjaju ulje, filtere, kaiseve, kocnice, sijalice i ostale potrosne delove koje ja menjam sam u garazi.
A onda kada i taj filter ubace naopako ili ga ne zamene uopste i to naplate duplo vise...kako da formiras drugacije misljenje?
Ali isto tako jeste cinjenica to sto kazes da se mnogi i dalje pale kad cuju za ovlasceni, iako ja to apsolutno ne mogu da shvatim.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Poslato: 14 Maj 2017, 21:06
od dragvorl
Pale se ljudi na svasta, cesto neopravdano i iz neznanja, ali tako je to. Pale se ljudi i na iphone, a mozda ima mnogo boljih telefona za iste pare, ali tako to ide.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 14 Maj 2017, 21:35
od nuk
Moje iskustvo danas, posle kupoprodaje dovoljno polovnjaka od 4-10 godina starosti u prethodnih nekoliko godina, govori u prilog tome da na 10 potencijalnih kupaca, dođe dva koja stvarno cene ono što treba, ostale ne interesuje servisna dokumentacija, računi i ostalo, smeta im kilometraža jer postoje vozila sa duplo manjom na oglasima za toliko manje para, bitnije su im felne od guma i td.
Poenta, za jeftinije polovnjake, prvo ide cena, onda priča, posle sve ostalo, samo ponavljaš dobar i jeftin, spustiš kilometražu na 120.000
Sent from my Le X821 using Tapatalk
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 14 Maj 2017, 21:39
od dragvorl
Bitno je da je uglancan, i tako 80% odrzava tek kad crkne nesto.