Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali »

moram ja vas da spojim sa drugarom koji vozi kalibru "visix" od samo 170ks, da vidite sta je snaga ubrzanje i zvuk, bilo gde kada... da uporedite te turbake sa snagom sestaka
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

znaci na pomolu i nova teorija - 1ks iz sestaka je jaci od 1ks iz r4 :D
ajde sad jedno 4-5 stranica na tu temu :kezo:
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali »

ne gresis snaga je snaga ali je vazan grafikon razvoja te iste i kombinacija sa menjacem, ako si zainteresovan, u nedelju u 15 kod arene dodji i odmerite ciji je duzi
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

upljuvasmo se da nije bitno ciji je duzi, al eto vidis :kezo:

verovatno je i pola sekunde-sekund na 400m i 0-100 nista ako je snaga sestaka u pitanju...
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali »

kako god, pozvani su svi koji bi da "mere" :kezo:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Puzo81
Reactions:
Postovi: 3362
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Puzo81 »

kvcali napisao:moram ja vas da spojim sa drugarom koji vozi kalibru "visix" od samo 170ks, da vidite sta je snaga ubrzanje i zvuk, bilo gde kada... da uporedite te turbake sa snagom sestaka

Obavezno Pistre a mogao bi i Majkan/Wampir sa bertonkama atmo 2.5 V6 I500 194 ili Speedy za G OPC2 2.0 turbak 200ks :D

Mislim da ce rado da se odazovu i onda se vidi pravo stanje stvari a ne proseravanj.e u teroriji.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Markoni »

Dok sam vozio FR-a pojurio sam se sa Astrom G Bertone 2.0 Turbo. Ide dobro Bertonka, za nijansu sporije od FRa...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

I onda kada ste skrenuli, Astre nije bilo više u retrovizoru... ;)
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali »

dja, ko sto reko nedelja, arena, 15 h, :mangup:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od mr.Big »

starac vujadin napisao:
MAD MAX napisao:I Starac Vujadin i Starac Fočo od sotinu ljeta i Mr Been :o
Gde je Mr. Been na forumu?
:aneces:
Vrag je Mange...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Nedelja...15h...Opel...

Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

Hteli da priznate ili ne, ovaj automobil u svoje vreme kada se pojavio, bio je ispred konkurencije..
SlikaSlika
Slika
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od nuk »

pa sad zavisi sta uzimas za konkurenciju, ako je ovaj sa poslednje slike, u pravu si :mrgreen:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Iskreno, ni u čemu nije bio bio ispred konkurencije, ali jeste imao odlične perfomanse.

Dodatno boli kod te verzije što je Opel tada krenuo linijom manjeg otpora i odustao da OPC bude ozbiljno fabričko tuning odeljenje i ugasio odlični x20xer motor
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

Mislio sam ispred u smislu da tada nije postojao npr Megan RS, vec samo G4 GTI (koji je imao slabije performanse).. Ne znam za Focus.
http://www.zeperfs.com/en/duel1051-744.htm

Daleko je upravljiviji od njegovog naslednika Astre H OPC..

EDIT:

Da dodam da je astra coupe imala 25 od 26 pobeda na trkama u BRT-T
Poslednja izmena od Day Walker u 01 Feb 2013, 20:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Zaključana tema