Stranica 22 od 72

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 13:08
od dag81
Na oko 450- 500km se odradi regeneracija, ako je sve ok i to neosetno. Jedino ako se bas prati potrosnja moze da se skonta.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 13:57
od TheWickerMan
Ja je provalim po obrtajima u leru. Skoče na 900 obrtaja. Mada od kako sam ga otvarao i čistio, manje se pali. U zadnje vreme vozim čist grad i palila se dva puta za 1500 km.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 14:04
od Ikac
Ja sam pratio poslednjih 10ak regeneracija i najmanja kilometraža je bila oko 200 km, ali sve je bio grad sa dosta rada u mestu, a najveća oko 750 km i tada sam vozio uglavnom na otvorenom, išao do Vrbasa. Neki prosek kod mene je oko 400 km, ali opet sve zavisi da li se vozi više u gradu ili na otvorenom. MIslim da bi radio regeneraciju na preko 1000 km kada bi vozio samo na auto-putu. Razmišljao sam da ga očistim preventivno, mada svi kažu da ne diram ništa dok radi i dok ne krene da pali lampicu dok radi regeneraciju.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 17:18
od dag81
Ma kakvo ciscenje dodatno, kad bude potrebe za tim onda imas dodatni problem tj neku neispravnost na autu.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 17:43
od Day Walker
Preko leta je noramlno da češće radi regeneraciju DPF-a.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 17:47
od Xepoj87
250k km na autu, koji 90% ima najgore gradske voznje, dpf ni beknuo nije, niti sam primetio da radi regeneraciju za ovih 9 godina.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 18:02
od ddanijell
Malo je bezveze sto na novijim autima nema jasno vidljive indikacije kada je u modu regeneracije medjutim na vagu kada se udje u menu za start/stop na multimediji jasno se vidi poruka "rad motora je neophodan" tako da se po tome jasno vidi da radi regeneraciju jer se ta poruka samo tada pojavljuje ali mora se uci u taj deo menija.
Po gradu je manje vise lako utvrditi najcesce i po ler gasu jer je ler tada na oko 1000rpm medjutim sada preko leta ume da digne ler zbog vece potrosnje (klima i ventilatori) tako da se po tome ucini da je u regeneraciji ali nije.
Inace ono sto sam primetio kod mene, dok nije krenulo toplije vreme radio je regeneraciju na oko 500km , sad kako su vrucine, a pogotovu vrucina/klima/grad ume da okine regeneraciju i na 200km. Poslednju regeneraciju mi je odradio juce nakon 470km od poslednje zavrsene, a pre toga na oko 400.
Neko je pomenuo da tad smrdi i povremeno izbacuje na auspuhu oblacke dima, kod mene nema ni jednog ni drugog ,bar nisam uspeo da primetim za ovih godinu ipo.
Inace meni licno fali jasno vidljiva indikacija da je u regeneraciji jer me nervira kada se uparkiram i on jos 3-5minuta drzi aktivne ventlatore da bi ohladio dpf.
Sa jasno vidnom indikacijom bi mi bilo lakse da provozam jos 3-5km (10ak minuta prosecno) nego sto ovako stanem i prekinem proces i onda dok ohladi tutnji mi u dvoristu sa ventilatorima u fulu.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 18:03
od Kabal
Takodje, doduse ja za 3 godine i 120k km nemam pojma za regeneraciju, tj ne pratim, neka radi on svoje, a ja cu svoje

Tapatalk


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 18:18
od Heinz
Koliko ljudi bi diglo paniku zbog lampice nije čudno što je nema.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 29 Avg 2018, 18:26
od ddanijell
Pa ne treba da bude zuta ili crvena. Zelena neka diskretna bi zavrsila posao. Pisao sam skoro cini mi se, ortakov cale sa meganom nije imao pojma da auto hoce da odradi regeneraciju, a svakodnevna tura do posla nekih 5km i 5km nazad i nije uspevao da zavrsi. Ukapirao je da nesto nije ok tek kada je upalio lampicu. Visestrukim pokusajima regeneracije deo nafte zavrsio u uljnom delu tako da u servisu je prvo odradjena zamena ulja pa pustena regeneracija da se zavrsi.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 11 Sep 2018, 12:02
od ddanijell
Par stvari vezano za dpf, posle par dana koriscenja aplikacije vag-dpf.
Na mom autu sa predjenih 32.000km dpf ima 12% "oil ash" tj cestica koje su nastale sagorevanjem ulja, i one kao takve ostaju na zalost trajno zarobljene u filteru, ne pomaze ni aktivna regeneracija jer ne mogu da sagore.
Jedini nacin je skidanje filtera i pranje u nekom od servisa. Ako nastavi ovim tempom da akumulira trajace reda 260.000km sto i nije tako lose, nakon toga zamena ili pranje.
Pomenusmo skorije nacin voznje i temperature sagorevanja kod dizela. U gradskoj voznji 40-60km/h temperatura na ulazu filtera je oko 200-250c , sto je prilicno nisko.
Sa potapanjem gasa i nekom laganom uzbrdicom ode do nekih 350c i to je to. Akumulacija cadji po gradu je prosecno 100mg/km.

Slika

Konstantna voznja na auto putu pri 130km/h u sedmoj brzini rezultuje temperaturom 380-400c i 15-20mg/km mikrocestica, dok u 6toj brzini akumulacija mikrocestica pada na 10-12mg/km ali i temperatura filtera pada na 320-340c verovatno zbog veceg protoka.
Da bi krenulo spontano sagorevanje (pasivna regeneracija) na ravnom putu potrebna je voznja oko 170-180km/h ili neka duza uzbrdica da bi uspeo na izlazu da digne na preko 550c. Zato je nemacki autobahn zakon, izvezes 10min nedeljno i nema problema sa dpf nikad :)
Juce sam na AP prema Bgd pre naplatne kod Vrcina i posle uz Bubanj potok dobio pasivnu regeneraciju gde je digao temp na preko 550c i uspeo da sagori dobar deo cestica. Isto tako i u povratku.

Slika

Na kraju na povratku iz Bgd posle nekih 110km voznje, krenuo sa 62% vratio se sa 64% napunjenosti filtera.

Slika

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 11 Sep 2018, 12:07
od dragvorl
Interesantni podaci.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 11 Sep 2018, 12:11
od nidza
Koristan post.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 11 Sep 2018, 21:09
od ljubitelj
:plusone:
Retko se nadju konkretne nefrizirane cifre iz prakse, auta koji se redovno i normalno vozi.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 11 Sep 2018, 21:50
od Vladapetr
Pretpostavljam da bi pasivnu regeneraciju mogao da pokreneš na autoputu pri manjoj brzini, ako bi se spustio brzinu ili dve na dole?
Npr 130kmh u petoj, kod mene je tada na nekih 3500 obrtaja.