Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 26 Feb 2013, 09:35
Da odgovirim ljubitelju mada necu citirati jer je post kilometarski.
Zasto karavani sa svojom superiornom aerodinamikom uvek imaju manju maksimalnu brzinu u odnosu na limuzinu?
Hteo sam da nastavim da budem sarkastican ali ne mogu stvarno, odakle ti uopste da su karavani aerodinamicniji, jer to iz nekih neproverenih teorija ili iz specifikacija?
Mercedes C200cdi i C200cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152779
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=161557
Mercedes E220cdi i E220cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=195910
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=206118
Skoda superb 2.0tdi i combi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=175208
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=202719
Mogu da ti dam jos primera koliko hoces, i stalno karavan ima za nekih 10ak % veci Drag coefficient...
Takodje gde si ti video da su polovni karavani skuplji od limuzine? Pa evo npr. pasati skuplje su klot limuzine polovne nego napucani lubenicari... isto vazi i za bmw, mecku, audi itd.
Ja ne znam koji to karavani standardno imaju automatsku nivelaciju vesanja ali sumnjam da toga nema u D segmentu (ili jako retko) a ti si to izneo kao da se odnosi na sva auta, eto sta cemo sa pomenutim pasatom karavanom, za njega znam da nema sigurno...
Za tu cvrstocu nisam siguran da si u pravu jer si vec izneo brdo netacnih informacija tako da cu to uzeti sa velikom rezervom ali cak i da si u pravu opet se dosta losije vozi, hoce dupe da zanese (zbog boljeg rasporeda mase kako tvrdis) a to su osetili i drugi koji su probali karavan/limuzinu isti model i obracali paznju na te detalje.
Za kraj da li si uopste svestan da tih 1-2db koje tvrdis da su nebitni i da mnogi nece primetiti kao razliku u buci izmedju limuzine i karavana, pa covece tolika je razlika u izolaciji izmedju recimo novog pasata i novog audija a6, mislis da se ne primeti razlika u zvucnoj izolaciji kada sedis u pasatu i a6???
Zasto karavani sa svojom superiornom aerodinamikom uvek imaju manju maksimalnu brzinu u odnosu na limuzinu?
Hteo sam da nastavim da budem sarkastican ali ne mogu stvarno, odakle ti uopste da su karavani aerodinamicniji, jer to iz nekih neproverenih teorija ili iz specifikacija?
Mercedes C200cdi i C200cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152779
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=161557
Mercedes E220cdi i E220cdi estate
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=195910
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=206118
Skoda superb 2.0tdi i combi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=175208
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=202719
Mogu da ti dam jos primera koliko hoces, i stalno karavan ima za nekih 10ak % veci Drag coefficient...
Takodje gde si ti video da su polovni karavani skuplji od limuzine? Pa evo npr. pasati skuplje su klot limuzine polovne nego napucani lubenicari... isto vazi i za bmw, mecku, audi itd.
Ja ne znam koji to karavani standardno imaju automatsku nivelaciju vesanja ali sumnjam da toga nema u D segmentu (ili jako retko) a ti si to izneo kao da se odnosi na sva auta, eto sta cemo sa pomenutim pasatom karavanom, za njega znam da nema sigurno...
Za tu cvrstocu nisam siguran da si u pravu jer si vec izneo brdo netacnih informacija tako da cu to uzeti sa velikom rezervom ali cak i da si u pravu opet se dosta losije vozi, hoce dupe da zanese (zbog boljeg rasporeda mase kako tvrdis) a to su osetili i drugi koji su probali karavan/limuzinu isti model i obracali paznju na te detalje.
Za kraj da li si uopste svestan da tih 1-2db koje tvrdis da su nebitni i da mnogi nece primetiti kao razliku u buci izmedju limuzine i karavana, pa covece tolika je razlika u izolaciji izmedju recimo novog pasata i novog audija a6, mislis da se ne primeti razlika u zvucnoj izolaciji kada sedis u pasatu i a6???