Stranica 22 od 33

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 29 Mar 2013, 17:52
od McGruja
mr.Big napisao:Pa i nije tako. Ovaj Reno bi po BG potrošio bogaoca...
milosdoktorabs napisao:prosecna brzina 57.5 km/h
Ma da, ali opsta komocija voznje je veca kod benzinca, brze se zagreje, toplije, lakse podnosi kratke relacije...

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 29 Mar 2013, 17:57
od mr.Big
To stoji - pogotovo za zimu. Ja priznajem da sam se zayebo upravo zbog toga, jer vozim uglavnom kratke ture...

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2013, 18:39
od Floyd
@Next

Brzo si izdao dizelase :mrgreen:

Po meni je najveca zamerka na te "stedljive" benzince, bilo da su TNG ili Hibridi, to sto se zbog boce / baterija narusava zapremina prtljaznika.
Gledao sam na sajmu Infiniti M35h i prtljaznik mu je tuga :kuku:
Vozis onoliki auto i imas gepek kao kod Golfa...podjes na put i trpas kofere na sedista :glavomuzid:

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2013, 18:41
od NexT
Pa jbg, iz tog razloga sam i uzeo benzinca sad...

Da uzimam f30, bez razmisljanja bi to bio 2.0 dizel. Tj, nista drugo ne bih ni gledao.

Kad posle 607 sednem u dizela, kao sunce da me je ogrejalo :rofl: :mrgreen:

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2013, 18:58
od Floyd
Ma naravno, zezam se ;)

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2013, 23:58
od ljubitelj
Floyd napisao:@Next

Brzo si izdao dizelase :mrgreen:

Po meni je najveca zamerka na te "stedljive" benzince, bilo da su TNG ili Hibridi, to sto se zbog boce / baterija narusava zapremina prtljaznika.
Gledao sam na sajmu Infiniti M35h i prtljaznik mu je tuga :kuku:
Vozis onoliki auto i imas gepek kao kod Golfa...podjes na put i trpas kofere na sedista :glavomuzid:
Toroidna boca umesto tocka, prakticno ne umanjuje gepek ni za milimetar prostora ali uvodi nedostatak rezervne gume. Mada mnogi automobili i nemaju rezervu vec onaj komplet za skromnu popravku probusene.

A postoje i toroidne boce koje se montiraju ispod poda vozila, tada ostaje i gepek i rezervna guma.

A neki automobili vec imaju fabricki uklopljen rezervoar za plin u sasiju tj samu konstrukciju vozila i naravno gepek punog obima.

Naravno ima i modela gde boca stvarno nezgodno stoji i ometa.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 00:22
od Heinz
Ima tih modela sa fabričkim rezervoarima ali to kod nas ne može da prođe atest (ranije bilo bar tako).

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 10:18
od dragan
ljubitelj napisao: A postoje i toroidne boce koje se montiraju ispod poda vozila, tada ostaje i gepek i rezervna guma.
mislim da nije moguce imati ovakvu bocu ikakve krstene zapremine, cak stavise, nisam do sada video nijedan ovakav primer. ne znam gde bi se fizicki stavila takva boca?

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 10:26
od Uroš S.
Ima Lada Niva takvu bocu ako se ne varam.

TT post.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 11:00
od aleksa
Ali je Nivi rezervni tocak ispod haube. :)

I to kod Nive ne stavljaju torodine boce nego "bojler" ispod gepeka! Jedino izmeste auspuh da duva sa strane,kao kod SLR-a! :D

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 11:33
od dragan
da, kod nive se to stavlja ali je budzenje, kako je i napisao aleksa...

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 11:36
od NexT
dragan napisao:
ljubitelj napisao: A postoje i toroidne boce koje se montiraju ispod poda vozila, tada ostaje i gepek i rezervna guma.
mislim da nije moguce imati ovakvu bocu ikakve krstene zapremine, cak stavise, nisam do sada video nijedan ovakav primer. ne znam gde bi se fizicki stavila takva boca?
+1

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 12:21
od ljubitelj
dragan napisao:
ljubitelj napisao: A postoje i toroidne boce koje se montiraju ispod poda vozila, tada ostaje i gepek i rezervna guma.
mislim da nije moguce imati ovakvu bocu ikakve krstene zapremine, cak stavise, nisam do sada video nijedan ovakav primer. ne znam gde bi se fizicki stavila takva boca?
Stavlja se ispod poda. Zapremina ide i do 77 litara sto je sasvim dovoljna zapremina.
Ima puno primera, prepun je net fotografija a radi se i kod nas.
Tipicno francusko resenje je postavljanje rezervne gume ispod poda vozila, i tipicno na tu poziciju toroidna spoljna boca moze da se namesti.

Video sam uzivo, sasvim fino osim cinjenice da je pristup multiventilu otezan ali je pitanje i koliko cesto uopste ima potrebe pristupa kada je danas sve automatizovano sa daljinskim elektro upravljanjem multiventilom.
Nasi propisi dozvoljavaju spoljnu montazu ispod poda.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 12:23
od NexT
Procitaj ponovo sta si napisao. Niko nije rekao da ne postoje boce sa spoljne strane, nego ne mozes u tom slucaju da imas i bocu i rezervnu, osim ako vozis dzip sa rezervnom na petim vratima.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 31 Mar 2013, 12:28
od dragan
:plusone: