Stranica 211 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 19:47
od aviator
A Japan, Koreja, Fiat...?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 19:52
od perfiko
U manjoj meri jer Ameri ne vole mnogo motore ispod 3000 ccm.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 19:56
od aviator
Ok. Ali povika je na 2.0 tdi.
I to velika brojka prodatih.
Jesu li se Ameri naučili štednji?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 19:57
od Ivan
Cepaju ameri masovno 2.0 motore, pogotovo benzince, mislim da je vecina azijske ponude u tom rangu uz poneki v6.
Послато са GT-N7100
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 20:25
od perfiko
Elem, vidim da Winterkorn šalje izvinjenje kupcima što su ih izvaćarili. Mislite li da ima nekih šansi i za privatne tužbe kupaca?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 20:32
od moimoi
McGruja napisao:Ja ne razumem kako je došlo do ovoga, jer sumnjam da bilo koji drugi dizel može da bude značajno bolji/gori
$$$
Zbog toga što su varali i nisi morali da instaliraju skuplje stvari za smanjenje emisije štetnih gasova za sve ovo vreme zaradili su 300 miliona dolara. I to samo u SAD. To nije mala suma. A tek na ovih 11 miliona vozila širom sveta. Tu su ostvarili fenomenalan profit.
Honda je, u SAD, pre neku godinu htela da ubaci dizel u Accorda ali su rekli da njihovi inženjeri nisi bili u sposobni da smanje emisiju zagađivača bez AdBlue-a, a to bi učinilo motor relativno skupim i odustali su. Isto je uradila i Mazda pre godinu-dve.
Umesto da kad su pooštrili standarde ubace AdBlue, VW se napravio pametan. Uštedeli su na masi vozila jer nisu imali rezervoar za ureu a i sam sistem bez rezervoara nije lagan. Sve je to izuzetno skupo a i kupci moraju periodično da dopunjavaju rezervoar uree. Plus, za razliku od Evrope, dizel u SAD nije nikad bio subvencionisan i obično je skuplji od benzina, pa je teško privući kupce kad je opcija dizel motora dosta skuplja od ekvivalentnog benzinca.
aviator napisao:Ok. Ali povika je na 2.0 tdi.
I to velika brojka prodatih.
Jesu li se Ameri naučili štednji?
500.000 prodatih za 7 godina. U Americi se proda oko 16 miliona vozila godišnje.
Ivan napisao:Cepaju ameri masovno 2.0 motore, pogotovo benzince, mislim da je vecina azijske ponude u tom rangu uz poneki v6.
Послато са GT-N7100
Ne samo azijske, i ne samo trenutno to traje već od prve naftne krize kasnih 70ih godina. Ali američka vozila u Evropi su obično bila tipa V8 mustanzi i V8 veliki džipovi pa su ljudi stvorili pogrešne utiske, ali oni su činili mali udeo u prodaju u SAD.
U klasi Corrole, Civica i Focusa dominiraju motori ispod 2.0.
U klasi Camry, Accorda, i Passata i kompaktnih CUV tipa CRV RAV4 dominiraju 2.4L I4.
3L V6 motori su u standardnim SUV-ovima tipa Explorer, Grand Cherokee.
perfiko napisao:Elem, vidim da Winterkorn šalje izvinjenje kupcima što su ih izvaćarili. Mislite li da ima nekih šansi i za privatne tužbe kupaca?
U Americi sigurno.
A biće interesantno, ako krenu ozbiljnije provere i ostalih proizvođača, posebno u Evropi gde dizeli dominiraju, jer teško da je Volkswagen jedini varao.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 20:57
od DukeNS
Je l' mogu kod nas da se kupe akcije VW-a?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 21:00
od perfiko
Akcije će kupiti Nemačka država, pa će dati garancije VW da uzme kredit u banci da ih otkupi. Mislim da su i do sada praktikovali sličnu tržišnu ekonomiju.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 21:01
od Laki021
Ja kupio danas

Al ne znam kako iz Srb...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Sep 2015, 21:43
od McGruja
Isto tako kao ti odatle
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 23 Sep 2015, 17:26
od Geza
Martin Winterkorn resigns as Volkswagen CEO
http://www.cnbc.com/2015/09/23/martin-w ... n-ceo.html
Martin Winterkorn, the embattled chief executive of Volkswagen, has announced that he is to resign following the scandal surrounding the emissions of its diesel cars.
In a statement issued by the company Winterkorn said he was "shocked by the events of the past few days."
"Above all, I am stunned that misconduct on such a scale was possible in the Volkswagen Group."
A successor will determined at Friday's supervisory board meeting. Among the possible candidates for the job are Matthias Muller, Porsche AG chief executive and Rupert Stadler, Audi chairman and chief executive.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 23 Sep 2015, 18:12
od methane.master
Pravda za Martina!
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 23 Sep 2015, 18:29
od perfiko
Sva je sreća što im FIAT ne prodade Alfu.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 23 Sep 2015, 18:34
od nidza
Sad ce Fiat da kupi Audi i da ga rebrendira u Lanciu.
Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 23 Sep 2015, 18:37
od perfiko
Znači, puče Audi.

Sad će Opel da kupi VW.
