Stranica 2104 od 2104
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 20:53
od Sloba
Skipper napisao:To je do samsunga, treba da izbace ažuriranje.
Na A1 964/86 S23 Plus.
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 21:06
od Skipper
A1 nema problem sa samsungom dok yettel i mts imaju.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 21:51
od ljubitelj
Svaki od provajdera koristi različiti (druge frekvencije unutar istog banda) podopseg pa nagadjam da je možda i do toga da model prodavan kod nas nije kompatibilan... A možda sam i na potpuno pogrešnom tragu zašto je update neophodan da prorade Samsunzi kod nas. A kako sam skapirao Samsunzi regularno rade u drugim zemljama.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 22:42
od Skipper
A1 radi sertifikaciju na nivou cele grupe pa su dobili sve neophodno od samsunga kada je 5g uvođen u drugim zemljama dok yettel i mts to rade na nivou države i za svaku posebno pribavljaju šta treba.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 23:04
od Kabal
srdjanyo napisao:A propo MTS 5G signala.
Trenutno stojim na parkingu pored suda u Radničkoj ulici. Prekoputa je SPENS.
Nemam 5G. Pokazuje mi 4G+. Restartovan, preferirana mreža je 5G.
Telefon je Samsung S24 Plus.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
S25 Ultra sa mts karticom ima tu 5g
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Dec 2025, 23:15
od trojanac
Fora je da svi kupimo nove telefone i pređemo na nove, skuplje pakete. I opa, eto za godinu dana otplatila se investicija.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 08:14
od ljuba
Mozda za one koji operisu preko mobilnog...
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 08:25
od Skipper
Kabal napisao:S25 Ultra sa mts karticom ima tu 5g
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
S25 serija i mislim A56 nemaju problem sa 5G u yettel i mts mreži.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 19:23
od trojanac
I 5 dana nakon predate reklamacije, a 3 dana nakon što je slučaj rešen - kako, tako, stiže i odgovor.
Pre svega bismo želeli da Vam uputimo izvinjenje što ste usled spleta različitih okolnosti čekali na novi uređaj duže nego što je to bilo očekivano.
Vidimo da ste 07.12.2025. godine preuzeli novi uređaj, te prigovor pod DB 204/338/25 nismo prihvatili, ali verujemo da će Vas novi uređaj dobro služiti.
Savetujemo Vam da nam, ukoliko budete imali bilo kakvih izazova sa našim uslugama u budućnosti, uputite pisani dopis putem kontakt forme, kao što ste učinili i sada kako bismo bili u mogućnosti da u najkraćem roku odreagujemo i izvršimo detaljne provere.
Srdačan pozdrav,
Yettel d.o.o.
Služba za naprednu podršku korisnicima
Samo nek je napredno.
Bolje da nisu ništa ni pisali. Uradio sam sve kako sam i trebao i opet nisu ništa rešili kao što kažu nego sam ja zvao i pritiskao da reše.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 20:02
od Dare4x4
Oni su "problem" i "grešku" preimenovali u "izazov".
Meni su se pre neki dan zahvalili na strpljenju prilikom rešavanja izazova

. Izazov je bio da vrate kredit koji su skinuli.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 22:13
od Gaginh0
Bolje da su uzeli reč "avantura" biše bi pristajala ovim zezancijama.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 09 Dec 2025, 22:41
od elMaestro
- na ovom nivou morate pozvati korisnički servis 5 puta u roku od dva dana.*
* psovke upućene operateru donose bonus poene koje prenosite u sledeći nivo.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 10 Dec 2025, 00:17
od BigMazzy
noob napisao:Nema on ovde na šta da se žali. Zamenjn mu je telefon za noviji model istog brenda i iste klase koji je imao, nije dobio lošiji nego noviji i bolji. Da nisu zamenili ni popravili to bi bio problem, ali ovde toga nema. Neće mu dati deset puta skuplji iphone 17 pro max umesto redmi 15 sigurno. 5G usluga je takva u tom paketu (nije ni imao tu uslugu kada je potpisao ugovornu obavezu, samo je dobio period da testira uslgugu, ako mu se sviđa mora da menja paket, ne vidim tu ništa sporno). Na šta da se žali, što je dobio nov telefon i bolji umesto starog? Ne zajebavajte.
Zamenje uz doplatu! Zašto mora da doplati i zašto zamena pada na teret korisnika?
Sent from my SM-S926B using Tapatalk