Stranica 213 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 13:54
od goblin
Ne mozes bez znacke/brenda da se uguras u visu klasu, dokazano vec mnooogooo puta.

Mnogi su pokusali ali dzabe, mozes napraviti cak i bolji i kvalitetniji proizvod, ali bez brenda nema ulaska u vise drustvo. Primera ima koliko hoces...

Evo sta sve Mercedes pokusava da bi se ugurao u najvise drustvo rame uz rame sa Rolsom i Bentley-em, pa su doziveli kolaps sa Majbahom, pa sad izmisljaju Majbah verzije S klase... ali i dalje ne mogu ni prici Mulasanu i Fantomu, jedino sto uspevaju jeste da se bore sa Ghost-om i Continentalom ali i tu uz slabiju dozu ekskluzivnosti koju jednostavno ne mogu da pruze.

Pa eto taj Feton gde je VW pokusao da se ugura medju S, 7 i A8 ali sta god pruzili jednostavno VW znak ne moze da prodje u tom drustvu.
Slicna prica je i sa Lexusom i sa Infinitijem i sa nekim "specijalnim" verzijama odredjenih proizvodjaca poput Citroenovog DS-a... Sve su to vrhunski automobili, ali im brend/znacka svakako nedostaje za jos vece uspehe i bolji prolaz na trzistu.

Po meni sasvim normalno i logicno.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 13:59
od aleksa
Phaeton 3.2 na invalida i plin... bi mozda i mogao da se krpi i vozi. :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 14:22
od sasa lbg
Meni su odvratne te registracije na invalide...koliko smo zastranili pa to vise nema granice.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 14:24
od aleksa
Ti lepo iskesiraj 200.000 da ljudi imaju za sendvice.... :kafa:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 14:50
od goblin
Licno to ne bi radio, ali uopste ne osudjujem.
Naprotiv, podrzavam svaku kombinaciju sa kojom gradjanin moze proci sa manjim haracem...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 14:54
od snork
Gaginh0 napisao:Jel ima neko teoretsko ili prakticno znanje sto se tice Phaetona? Sem sto je bio skup kao nov, sad mi cene izgledaju skroz ok, cene su u rangu sa A6 C6, a cini mi se kao prostraniji auto sa vise opreme.
Nemam praktično iskustvo, ali sam ga teorijski proučavao. To je jedini nemački auto koji bih želeo da vozim i posedujem. I to u W12 6.0 varijanti. :)

VW je upotrebio odlično inženjersko znanje koje ima sa Audijem i vrhunski luksuz koji je dobio sa Bentilijem. Bukvalno, nije se štedelo ni na čemu. Auto je projektovan za putnu brzinu od 300 km/h. Dovoljno je da pogledaš uputstvo za upotrebu i jasno je kojoj klasi pripada (ima npr. poglavlje "communication systems" i tu se između ostalog govori o raznim antenama, za radio, mobilni, navigaciju, ugrađenim u stakla i na druga mesta.

Reč je o zaista vanserijskom modelu koji stoji rame uz rame sa najboljim Rolls Roycevima i Bentlijima. Ali je veoma potcenjen, iz razloga koje je napisao Goblin.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 14:58
od aleksa
Ne preteruj. :)

Nego, jel to auto sa trenutno najduzim stazom, usao je sad u 14. godinu proizvodnje, G klasa, NIva... mozda jos po neki.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 15:03
od Ivan
Po nekim testovima su uglavnom dolazili do zakljucka da po udobnosti na zadnjoj klupi je samo s klasa mogla da parira, dok je za dinamicku voznju bio iza druga tri nemca, sto je i ocekivano sa obzirom da je najtezi, mislim blizu 2.5t.

Nego fascinantno je da se jos uvek prodaje sa startnom cenom od blizu 100k eura u nemackoj.

Послато са GT-N7100

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 15:19
od aleksa
Auto iz 2002 godine prodaju za 90.000 evra, a BMW novu sedmicu za 83.000 evra.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 15:39
od Ralee
sasa lbg napisao:Meni su odvratne te registracije na invalide...koliko smo zastranili pa to vise nema granice.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Samo nam fali, a ne bi me cudilo da ovi sa vlasti organizuju i neku akciju "nadji svog invalida", jer mi koji uredno placamo registraciju smo veverice.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 15:59
od Grujic
Ja s tim nemam problem i kad bih mogao uradio bih tako nešto.
Uglavnom i ta osoba dobije neku cifru koja joj znači, a zakidanje na registraciji nije zakidanje na održavanju tako da auto ne "pati" što je tako registrovan.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 16:04
od Xepoj87
I meni je ranije bilo gadno, ali nekako mi sada deluje ok.
Mada, cuo sam negde da su ogranicili invalide na neke kubikaze ili konjaze, tako nesto.
Imas recimo sada 4 godine staru C 350 koja je 15-20k eura, a registracija ti 2 soma.
Ima i jeftinijih kola da im je tako skupa registracija.

Sent from my Sony

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 16:14
od ftj
Imate sad i foru da uplatite jednu nulu manje pri registraciji a sve u dogovoru sa likom iz agencije za registraciju. Cak i bolje od invalida jer se auto vodi na tebe. Doduse jes krivicno delo al do sad niko nije pao.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 16:15
od Grujic
Popadaće čim postane popularnije

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 12 Jan 2016, 16:18
od ftj
Bilo je price po novinama o tome i za sad nemaju resenje za to jer sistem nije takav da uparuje uplate i konkretne registracije.