Stranica 213 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 13:33
od aviator
Kako je VW varao na testu emisije štetnih gasova?
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1042817
Ako je ranije postavljeno, izvinjavam se.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 16:23
od aviator
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 16:29
od Geza
Opa.
BMW caught cheating with nitric oxide levels, shares down by 8%
Source: AutoBild and WSJ
http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... obe-widens
X3 records more than eleven times higher nitric oxide levels
Hot on the heels of Volkswagen’s huge diesel scandal, BMW could also get into trouble as it seems they were also cheating on emissions tests.
AutoBild reports the X3 xDrive 20d has failed during a street test performed by the International Council on Clean Transportation, showing more than eleven times higher emissions of nitric oxide than permitted by the European Union.
The information is still not confirmed by the Bavarian manufacturer, but the shares of the company have already fallen with more than 8% since Thursday morning.
Full details about the research are expected tomorrow with the next issue of the AutoBild magazine.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 16:34
od aviator
Suma, sumarum.
Dizel se zabranjuje.
Benzin i LPG skaču u nebesa.
Tesla No.1
Zaboravih vodonik...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 16:40
od Ivan
Eto ni bmw ne zna da napravi cist dizel, da su od vwa uzeli makar bi bili pouzdani ako nista drugo
Послато са GT-N7100
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 16:56
od stefanan
Samo Reno ume,nisu glupi oni iz Mercedesa znaju od koga da kupe

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 17:05
od methane.master
Upravo htedoh da primetim isto.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 17:37
od ljubitelj
Ivan napisao:Kakve to ima veze sa boschom, oni su isporucili delove prema trazenim specifikacijama.
Послато са GT-N7100
Bosch zna znanje, sve o dizelima...jer konstruise osnovne elemente i ima razvojno odeljenje za koje nema tajni.
Ako hoce mogu da kazu dosta toga.
@dzoni-m, ima smisla to sto si opisao. Ali mene opet buni kombiacija niska temperatura gasova a povecani azotni oksidi. Dizeli inace rade sa siromasnom smesom kao neko normalno stanje. Ako su gasovi toliko hladni da ne zagreju katalizator neka logika mi je da su i dovoljno hladni da ne dolazi do povecane oksidacije azota vec u samom cilindru.
Ne znam koja je potrebna temperatura za redukcionu funkciju katalizatora, moracu da negde pronadjem podatak.
Valjda ce VAG izaci sas nekim sluzbenim objasnjenjem prema KBA koja je dala homologaciju za taj motor.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 17:51
od Saša
Ne znam kako vi ljudi, ali ja svaki put žešće pizdim kada vozim iza nekog dizela pa moram prebacivati klapnu recirkulacije da se ne podavimo, ili prelazim ulicu a purnjara prođe pa se gušim od smrada koji ujeda i oči i pluća. Ako to zaista ne može da se dovede u red - što se mene tiče neka ih slobodno zabrane (kao što su Grci svojevremeno uradili u svojim gradovima). Pored najnovijih štedljivih turbo benzinca, LPG opcije, hibrida i elektromobila, gorivih ćelija, vodonika i čega sve ne još - ne bi to bila realno nikakva šteta, naprotiv.
TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:05
od ljubitelj
Isto je i sa neispravnim benzincima ili TNG koji imaju pohabane motore.
Nisu svi dizeli u takvom stanju kako ti primecujes.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:10
od Saša
Čast izuzecima, naravno, ali ogroman broj tih vozila (da ne kažem velika većina) je baš takva kao što sam opisao. Dovoljno je izaći na ulicu i brzo ćeš to uvideti, počevši od autobusa i kamiona, pa do "kao novih" polovnjaka kojim su skinuti ili zatvoreni DPF, EGR i drugi filteri i katalizatori. Kada će više da uvedu tu famoznu kontrolu izduvnih gasova na tehničkim pregledima?
TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:24
od Ivan
Dosta sam na putu i jako je mali broj takvih vozila, ajde kod kamiona mozda svaki 10ti, ali kod auta je vec na nivou statisticke greske, tipa 1 na 1000.
Послато са GT-N7100
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:30
od ivica122
Dizel i kad je nov izduvni gasovi su mu daleko stetniji po ljudsko zdravlje nego kod polovnog benzinca. Ovo nisam ja izmislio nego procitao. Puno vise kancerogenih materija i ako razvoj baterija i pogona na vodoonik uznapreduje jos malo, zacas ce da isprozivaju sve dizele i odose u istoriju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:34
od Saša
Ivane, kao da se vozimo na različitim putevima. Ne valjaju ti brojke.
TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 24 Sep 2015, 18:36
od Day Walker
Ja sam primetio da cade samo matori dizelasi i oni totalno razjebani.
Ali sam zato primetio da me svaki put ugusi kad je TNG auto ispred mene.