Stranica 23 od 54
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 09:15
od Bax
Ne znam oko tog dela, ja nisam imao kontakta sa tim ljudima.
Koliko sam razumeo, svi pokusaji da se nesto resi sto su upropastili su bili bezuspesni.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 10:21
od Bax
Ne radi Hidraulik creva za hladjenje, radi neki Top Spider, iz Indjije. Cekam cenu iz originala.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 13:49
od Bax
Uzeo sam neko italijansko crevo za plin, koje ide na metar, umesto puknutog, dok ne stigne original.
Sve cu da nabavim iz originala, dva creva su oko 40 evra, onda ce ta creva biti izbacena kao moguci problem.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 14:02
od Velja
A da usput naručiš i orginalni čep ?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 14:10
od Bax
http://webshop.pegazcom.co.rs/Gumena-cr ... L.P.G.html
Malo sam snimio situaciju, radni pritisak TNG creva je 4.5 bara, dok puca na 18 bara.
Meni nije bilo teoretske sanse da je pritisak veci od par bara.
Ja sam zdrava creva stiskao bez ikakvih problema, u trenutku pucanja.
Za cep mi se cini, da ovo nije imalo veze nikakve sa njim, vec prevashodno sa trulex crevima.
Mada pitacu sponzora(vlasnika). da se poruci i taj cep za rezervu.
EDIT, sad sam bas slikao interesantnu fotku, debelo crevo je novo crevo nekorisceno uradjeno u domacem Top Spider-u, dok je ovo malo italijansko...
Pogledajte poprecni presek.

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 20:09
od Bax
Montirao sam novo italijansko crevo, naravno, ono je pravo a meni je trebalo U crevo, to sam privremeno resio, na jednu simpa foricu, pa delim slike.
Cekam sponzora, pa da vidim da li kupujemo nesto novo od delova, a auto je opet u pokretu.
Cini mi se da nema nikakvo duvanje kompresije u rashladnu, sto me vraca u igru sa crevima, koja definitivno moraju napolje, bar ova domaca...
Ispraksao sam se, sad vodu menjam za 15 min...
Jos jedno pitanjce, da li cep na prelivnoj posudi, ispusta visak pritiska relativno cesto, tj uvek tokom svake voznje, ili je taj ventil, tu sigurnosni, u slucaju porasta pritiska?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 20:24
od McGruja
To bi znacilo da gubi tecnost, tj. paru iz sistema, a to se ne desava ako je ispravno sve
Sta ce to onoliko selni?

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 20:25
od nidza
Ne bi trebao da ispušta ništa u normalnom režimu, nego je sigurnosno mesto koje prvo popusti u slučaju da prokuva (da ne bi probilo na crevu, šelni ili još gore dihtungu).
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 20:50
od Bax
Pa eto aj kontajte sta sam postigao sa selnama, mada sam napisao

Re: Одг: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:02
od Ivan
Sekao i ubacivao krivinu?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:18
od Bax
Ne, aj dalje

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:19
od Geza
Metalna cev ili grejanje.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:22
od Bax
Nisam bas razumeo sta si rekao?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:25
od Geza
Mislio sam da su ubacio metalnu cev i grejao da se crevo savije. Mada mi sad liči da si neku traku vezao i zategao šelnama.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 02 Jun 2014, 21:27
od Bax
Ma jok, jednostavnije je, kljucne su ove sve selne u prvom planu sto su na donjem delu fotke.
Traku dobro vidis, ali to ima je kao neki zadnji sloj zastite, kao neki textil, ro je favricki, nema veze sa ovim problemom.