Laki021 napisao:Gobline, ti si izmislio neko stanje na osnovu svoje okoline i ne das se i ne zelis da pogledas malo okolo.
Prvo, u Srb se 80% prodaju polovna kola iz uvoza, pa ako tamo odakle se uvoze budu vecinom benzinci, sta to znaci? Samo treba da prodje vremena da se trend prenese na polovnjake u Srb.
Drugo, pogledaj samo na ovom forumu kako izgleda statistika kupovine vlanova u Srb koji su kupili nova kola, interesantno ali velikom vecinom benzinci.
Nista ja nisam izmislio, to je realno stanje trzista na balkanu.
Slazem se sa ovim sto je napisao @dragvorl, da ce se i ovde promeniti stanje i pratiti globalno trziste, ali ISKLJUCIVO ako to znaci da benzinci nekim cudom postanu stedljiviji od dizelasa (sto je realno jako tesko i da se zamisli a kamoli da se sprovede u delo). U svakoj drugoj varijanti, mogu globalno benzinci da se probijaju koliko hoce, ove tesko da ce proci.
I ne pisam ja ovo na osnovu svoje "okoline" vec na osnovu celog trzista kojem pripadamo. Prevashodno Srbija i CG pa onda i ceo Balkan.
A sta mi vredi da gledam okolo kada okolo ne mogu da prodam svoj auto? Sta meni vredi sto je Svajcarcu svejedno da li je 3.0d ili 3.0i, kada ja svajcarcu ne mogu konkurentno da prodam svoj auto?
Sto se tice prodaje vozila, tacno je da se u Srbiji prodaju 80% polovni automobili, ali poenta je da je struktura pogonskog goriva identicna bili to novi ili polovni automobili koji se kupuju u Srbiji.
Pomenuo sam ja u svom postu i auto placeve, pa ajde im samo pomeni da im ponudis u zamenu neki 3.0 benzinac, nece bre da ga uzmu ni upola cene, ne znaju sta da rade sa njim ovde. Nadji mi plac koji uvozi iz inostranstva 3.0 benzince? Ne postoji ili ih ima na nivou statisticke greske.
To sto napolju mozda postoji trend prelaska na benzince sigurno nece dovesti do toga da dizelasi nestanu sa drzista. Itekako ce ih biti vise nego dovoljno da se zadovolji potraznja naseg trzista, tako da taj faktor sigurno ne moze uticati.
Sto se tice statistike na ovom forumu, ajde mi reci koliko ovde ima jacih benzinaca preko 2.000ccm? (posto ja o njima i pisem)
Vec sam pisao da nisu sporni manji benzinci do 2.000ccm za koje itekako ima racunice da se kupuju i ovde, posto su u nabavci jeftiniji od dizelasa pa ljudi jednostavno izracunaju ako ne prelaze mnogo da im je to isplativije. Sa druge strane imamo i "egzotiku" sportskih verzija gde kupci ciljano jure sportke automobile gde dizelasi prakticno i ne postoje. U svim ostalim varijantama prakticno je nemoguce naci benzince ili ih ima u smesnim procentima na ovim prostorima, a potraznja je ravna nuli.
Laki021 napisao:
A za postprodaju stvarno ne znam sta vise da ti kazem. I sam kazes tvoj X5 je 21 000, takav dizel 26 000. 5000 na 80000 koga zabole, pride je dizelas vise kostao i nov.
Definitivno ne citas sta pisem.
Nije problem sto je 5.000e jeftiniji od dizela, problem je sto NE MOGU da dobijem ni tih 21.000e, problem je sto niko nece takve polovnjake.
Znas koliko ga prihvataju u zameni? Plafon 15.000e i to da prvo izracunaju sta bi to uzeo u zameni posto im se ne isplati za bilo sta da ga menjaju.
Imao sam S63AMG L koji je placen ravno 200.000e (sa sve fakturom u dokumentaciji), auto je kod mene bio na 50-60.000km i 3-4 godine star. Takav auto je napolje i kao polovnjak vredeo blizu 100.000e... znas koliko sam ga ovde prodao?
Za 70.000e i to bez i jednog jedinog evra u kesu, nego na 12 meseci otplate u raznoj robi (uglavnom alkohol). Pa se ceka, pa snalazi se za prevoz i skladistenje, pa se jebavaj sa prodajom i naplatom te robe, pa i nju malo spusti da bi je prodao.... i onda nakon 2 godine nekako uspes da dodjes do love i to usput izgubis barem jos 10%.
I, sta ja imam od toga sto sam u Nemackoj ili Svajcarskoj za taj auto mogao da dobijem npr. 90.000e u roku od mesec dana?
Sta imam od toga sto bi za moj X5 dobio vrlo brzo barem 22.000e?
Kada ovde takvi automobili tesko da mogu ikome da se prodaju, i onda moras da izvlacis razne kobinacije da bi dosao do love....
Budite realni ljudi i ukljucite faktor trzista na kojem se nalazimo kao izuzetno bitan faktor prilikom diskusije.