Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Feb 2014, 17:34


Na pocetku snimka iz kokpita i putnicke kabine a i spolja vidi se da je i u floti Jata bila Caravella, takodje na 34 minutu vidi se da slece DC9-32 a dole stoje parkirane dve Caravellesnork napisao: Kako su moćni DC-9, B727 i posebno ovaj B707 na kraju, koji se verovatno uputio za Ameriku ili Australiju.
ATR 72 -202 186 YU-ALO Air Serbia ferried 02feb14 BEG-LEY for paint
Ajaoo, znači čak i delovi su bili stigli. Da nam nisu uveli sankcije u proleće 1992, sada bismo imali nekoliko MD-11 (kao zamena za stare DC-10) i ko zna šta još. Letovi za US, CA i AU nikada ne bi ni bili prekinuti.
Obećanje da će javnost videti taj ugovor vredi taman koliko i kredibilitet onog ko je to obećanje izrekao. Dakle tu negde oko nule, ili malo manje.BAJKER napisao:Neka moderatori oproste zbog duplog posta.
Ovo sto cu napisati ima veze sa ovom temom o vazduhoplovstvu i ugovoru Etihada i drzave pa ga u celosti citiram a obajavljenio je u Blicu.
Ugovor s Etihadom do kraja kampanje.
Osvrćući se na optužbe, prvipotpredsednik Vlade i lider SNS je najavio da će ugovor sa Etihadom biti objavljen do kraja izborne kampanje."Pitaju se kako to mi pravimo aranžamane. Pre nekoliko mgodina postigli su ugovor s Fijatom ali taj ugovor niko nije video. Ja sam video, ali to je služebna tajna pa ne mogu da kažem šta je u njemu. Mi ćemo naš ugovor s Etihadom pokazati pre kraja kampanje", rekao je Vučić.
On 1 January, we will acquire a 49 percent stake in Air Serbia, the national carrier of the Republic of Serbia, of which we already have a five-year management contract.
Ne bih se slozio sa ovim jer prema zvanicnom stanju, Etihad jeste postao suvlasnik privrednog drustva u udelu od 49% sto je i pravno registrovano a javno dostupno na sajtu APR.Ix. napisao: Etihadov paket je na prvi pogled veoma sličan (49% vlasništva i ustupanje upravljanja) osim što deo o preuzimanju vlasništva za sada nije ispunjen tj. nema potvrde da je ispunjen. Odvija se samo onaj deo koji se tiče ustupljenog upravljanja.
Na sajtu APR stoji da Air Serbia ima upisan novčani kapital u iznosu 16.864.350.000 RSD (16.864.350 akcija nominalne vrednosti 1.000 RSD) kao i nenovčani kapital u iznosu 606.805.000 RSD (606.805 akcija nominalne vrednosti 1.000 RSD).ljubitelj napisao: Ne bih se slozio sa ovim jer prema zvanicnom stanju, Etihad jeste postao suvlasnik privrednog drustva u udelu od 49% sto je i pravno registrovano a javno dostupno na sajtu APR.
Manje vise lici na klasiku spasavanja bankrot firme kroz proces dokapitalizacije i preuzimanja upravljanja koje je na neki nacin ograniceno jer je ipak manjinski udeo.
Niko normalan ne ulaze svoj novac u propalu firmu a da ne ostvari uticaj kako ce ubuduce raditi firma.
Pitanje je da li postoji zlatna akcija i ko je njen vlasnik.