Stranica 2210 od 4580

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 22:26
od bane valjevo
Znam da ima 1.2 TCe od 130 ks.

Znam i da troši oko 9l gradske vožnje.

Kapiram ekologija i sve... Ali zašto ga nema više, nemoguće da su na razvoj pukli sigurno velike pare a da se motor ugrađivao samo 4 godine (verovatno je ovaj 1.2 TCe neki derivat iz iste RnD grupe, ali opet).

Opet, ako neko ima link...

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 22:58
od dragan
To je bio silom prilika motor starije konstrukcije na koji je našarafljen turbo, indirektnog ubrizgavanja i relativno zastareo u startu, ali se moralo nečim pokriti taj deo palete do izlaska modernije generacije. Sad je 1.2tce u generaciji posle jači i štedljiviji, vozio sam ga u kađaru i sasvim je ok za toliki auto.
1.4tce nije loš samo je prelazni korak...
Ukratko...

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 22:58
od Mares
Hocu na interfonu da omntiram on/off prekidac kako bi po potrebi iskljucio/ukljucio zvuk.

Jel dovoljno da montiram obican prekidac na zice od zvucnika ili bas moram negde gde prima struju? Jel treba da iskljucim i osigurac koji je vezan za interfon, kako me ne bi strefila struja prilikom intervencije, ili u njemu nema neke "jake" struje? :mrgreen:

Nisam elektricar al probo bi :mrgreen:

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 23:02
od nikaragva
Lakse i jeftinije je da kupis jastuk.

Samo ga po potrebi stavis na telefon :D

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 23:05
od bane valjevo
Dragane, kakav je za održavanje? Imaš li nekih informacija?

Znam da su ovih 130Ks Italijani u stvari merili na 143Ks, te me takođe interesuje potencijal chip-a kako software-ske tako i hardware-ske prirode (koji ide na 160 Ks ili 170 Ks bez većih problema sa koliko sam shvatio promenom mape).

Turbina je varijabilne geometrije?

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 23:08
od dragvorl
Mares napisao:Hocu na interfonu da omntiram on/off prekidac kako bi po potrebi iskljucio/ukljucio zvuk.

Jel dovoljno da montiram obican prekidac na zice od zvucnika ili bas moram negde gde prima struju? Jel treba da iskljucim i osigurac koji je vezan za interfon, kako me ne bi strefila struja prilikom intervencije, ili u njemu nema neke "jake" struje? :mrgreen:

Nisam elektricar al probo bi :mrgreen:
Samo mu ubacis prekidac na jednu zicu zvucnika/zvona, trebalo bi da je nizak napon, ali to mozes proveriti unimerom lako.

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 23:39
od branja
Bane neces valjda Resoa da kupis?

Poslato sa Lumia 925

Re: Dobro veče

Poslato: 17 Nov 2015, 23:53
od methane.master
'Oće :)

Sent using Tapatalk

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 15:10
od maxer
:sesir:

Jeste videli fotku uhapšenog gologuzog teroriste :kezo: u Francuskoj?
http://www.blic.rs/data/images/2015-11- ... 1447844364

Preuzeto sa stranice: http://www.blic.rs/Vesti/Svet/607221/PO ... oje-mrtvih

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 15:22
od methane.master
Crni Maxo, gledaš gologuze arape po netu. :srbin:


:kezo:

Sent using Tapatalk

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 15:34
od NexT
Mi smo stvarno posebni.
U sred radnog dana policija zatvara aerodrom i auto-put da bi odradili antiteroristicku vezbu.

Pritom se stvorila frka na aerodromu, ljudi poceli da panice jer su videli specijalce u punoj opremi i sa psima kako ulecu na aerodrom...

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 15:35
od nikaragva

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 16:50
od H4wkeye
NexT napisao:Mi smo stvarno posebni.
U sred radnog dana policija zatvara aerodrom i auto-put da bi odradili antiteroristicku vezbu.

Pritom se stvorila frka na aerodromu, ljudi poceli da panice jer su videli specijalce u punoj opremi i sa psima kako ulecu na aerodrom...
Ali vezba je u Subotu, ne danas....

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 17:19
od maxer
Ovo danas je bila Generalna proba :kezo:


methane.master,
:pssst: :delete:

:mrgreen:

Re: Dobro veče

Poslato: 18 Nov 2015, 19:23
od dragan
bane valjevo napisao:Dragane, kakav je za održavanje? Imaš li nekih informacija?

Znam da su ovih 130Ks Italijani u stvari merili na 143Ks, te me takođe interesuje potencijal chip-a kako software-ske tako i hardware-ske prirode (koji ide na 160 Ks ili 170 Ks bez većih problema sa koliko sam shvatio promenom mape).

Turbina je varijabilne geometrije?
Varijabilna geometrija da, pouzdan je, i ide sasvim korektno, u rangu ovih na papiru savremenijih motora. Sam motor nema nikakvo specifično održavanje, z smislu zahteva, jedino ne znam da li ima neke specifične skuplje kvarove, pošto ne znam za nesto puno njih.
Video sam da su ga italijani merili mali jače,može da bude ne mora da znači, u principu ide sasvim korektno i verujem da može da se nabaci još 20-30ks nekim lakšim tuningom, ako ne i samo običnim remapom...
U principu, ako nađeš auto sa tim motorom, u dobrom stanju, nema nikakve prepreke da ga ne uzmeš :)

Sent from my D5503 using Tapatalk