Dobro veče
Re: Dobro veče
Ovo je za ostavku, a ono za robiju.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7804
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Dobro veče
Jebem im mater!
Nafta je sad ispod 40$. Koliko cemo placati benzin kada krene da raste i vrati se na predjasnji nivo?!
Jos kada sam citao javne izjave kako su resili da podignu akcize na gorivo jer je kao odlican momenat za tako nesto zbog niske cene nafte, a sve to na preporuku MMF-a. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nafta je sad ispod 40$. Koliko cemo placati benzin kada krene da raste i vrati se na predjasnji nivo?!
Jos kada sam citao javne izjave kako su resili da podignu akcize na gorivo jer je kao odlican momenat za tako nesto zbog niske cene nafte, a sve to na preporuku MMF-a. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Ma dzukele smrdljive. Mi i sad placamo preskupo gorivo sombzirom da je nafta i ispod 40$ u nekim trenutcima. A zamisli da skoci opet na 100+ a verovatno nekad hoce, i jos dignute akcize i eto nama gorivo 160 dinara litar, svaka cast premijeru. 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Interesantan snimak. Pogotovu na kraju kad policajac svojim vozilom se namerno slupa u vozilo od ovog sto bezi da bi ga zaustavio 
https://www.youtube.com/watch?v=0xf2DLAf3hM

https://www.youtube.com/watch?v=0xf2DLAf3hM
Re: Dobro veče

http://www.facebook.com/edm/videos/917561544980169/
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Dobro veče
Extra! Ko god da ga je napravio - odradio je posao muški 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Dobro jutro. 
Sent from my Xperia E4 using Tapatalk

Sent from my Xperia E4 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Kako je stiglo ovo hladnije vreme, nesto gledam kazaljku za temperaturu motora kada ujutru idem na posao, i vidim da mi nabije redovnu temperaturu tek posle 4-5km voznje (gradske, upaljeno grejanje). U pitanju je benzinac 1.8 laguna 2. To je taman dok dodjem do posla, on se tek zagreje.
E sad ne znam da li se tripujem ili tako treba, ali cini mi se kao da sporije nabije temperaturu? Inace, kada nabije temperaturu, normalno je odrzava, nema nikakvih oscilacija i tome slicno (ni leti).
Jel to moze biti samo do termostata ili jos nesto? Auto se skroz normalno ponasa u voznji.
Da li majstor moze ustanoviti da li je termostat ok? Mada, dok ja do njega dodjem, auto ce biti zagrejan i normalno ce pokazivati tj. odrzavati temperaturu.
E sad ne znam da li se tripujem ili tako treba, ali cini mi se kao da sporije nabije temperaturu? Inace, kada nabije temperaturu, normalno je odrzava, nema nikakvih oscilacija i tome slicno (ni leti).
Jel to moze biti samo do termostata ili jos nesto? Auto se skroz normalno ponasa u voznji.
Da li majstor moze ustanoviti da li je termostat ok? Mada, dok ja do njega dodjem, auto ce biti zagrejan i normalno ce pokazivati tj. odrzavati temperaturu.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Dobro veče
Mislim da nemaš razloga za brigu.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Dobro veče
Moze da bude termostat.
Najjednostavniji test je da ujutru pre paljenja stavis ruku na hladnjak i uveris se da je hladan posle hladne noci
Onda upalis auto, sacekas da dostigne 50-70 stepeni, to se na dodir creva kod posude, lako detektuje rukom.
To je nedovoljna temperatura za otvaranja termostata.
Sada opet pipnes hladnjak, ako je mlak, znaci termostat otvoren, sledi mu zamena
Mora biti hladan, eventualno ugrejan od blizine motora. Ali trebalo bi da se oseti dovoljno dobro rukom, ako kroz njega protice tecnost na 70 stepeni, mislim da toliko ne moze da se ugreje od blizine motora za kratko vreme. I pogotovo u pokretu, njegov prednji deo, koji je stalno izlozen direktno strujanju vazduha.
Najjednostavniji test je da ujutru pre paljenja stavis ruku na hladnjak i uveris se da je hladan posle hladne noci

Onda upalis auto, sacekas da dostigne 50-70 stepeni, to se na dodir creva kod posude, lako detektuje rukom.
To je nedovoljna temperatura za otvaranja termostata.
Sada opet pipnes hladnjak, ako je mlak, znaci termostat otvoren, sledi mu zamena

Mora biti hladan, eventualno ugrejan od blizine motora. Ali trebalo bi da se oseti dovoljno dobro rukom, ako kroz njega protice tecnost na 70 stepeni, mislim da toliko ne moze da se ugreje od blizine motora za kratko vreme. I pogotovo u pokretu, njegov prednji deo, koji je stalno izlozen direktno strujanju vazduha.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad