Stranica 2260 od 4582
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 18:57
od snork
Mares napisao:Kako je stiglo ovo hladnije vreme, nesto gledam kazaljku za temperaturu motora kada ujutru idem na posao, i vidim da mi nabije redovnu temperaturu tek posle 4-5km voznje (gradske, upaljeno grejanje). U pitanju je benzinac 1.8 laguna 2. To je taman dok dodjem do posla, on se tek zagreje.
Meni ovo deluje manje-više ok. Nemoj da uključuješ grejanje dok se motor ne zagreje, pa će biti brže (ja tako radim, žao mi motora).
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:14
od nikaragva
Meni kada je na auto počinje da duva na oko 45 - 50 stepeni.
Sada ovih dana mi se vrti temperatura oko 80 stepeni. Ne sviđa mi se to, trebalo bi oko 85. Mislim da je tako ranije bilo.
Doduše kada se nagazi ode očas posla ode preko 90.
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:20
od snork
Da ne bude zabune, ono što sam napisao je za auto bez automatske klime (Zastava 10) i pri tome benzinac.
Dizelaš je efikasniji, pa zato manje energije ide u toplotu. Kad stoji u mestu, temp. počne i da pada. Tako da mislim da su varijacije koje pominješ normalne.

Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:23
od Uroš S.
Kad je Baxa zavejalo pre koju godinu u Astri dizel nije mogla da greje dok je radila u mestu.
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:28
od masaivan
A na koliko vam stoji grejanje na max ili na pola, primetio sam da dosta ljudi drzi grejanje na max i onda kad im je vruce iskljucuju na nulu i tako ukrug.
Brže će vam se zagrejati auto ako grejanje držite na min a kako se motor zagrejava, postepeno pojačavajte grejanje.
Naravno ovo važi samo za manuelne sisteme.
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:34
od aleksa
To mi je uzas kad sednem kod nekog u kola, a on pali gasi grejanje... dosta ljudi i nema pojma da lepo namesti grejanje ili ventilaciju.

Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:35
od masaivan
Mislim da su u vecini...
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:41
od Ivan
Zavisi od sistema sigurno, cak i kada je ispod 0 meni ce oba dizela da se zagreju samo radom u leru, razlika je sto superb ide do 70c, a kada duze u leru po minusu opet pada samo do 70c ako je pre toga postigao radnu, dok ce grande da postigne 90c i nece padati pa cak i posle sat vremena rada u leru.
Ali recimo primetim da po minusu, cak i kada su zagrejani trose 1l/h umesto 0.5l/h kada je toplo, verovatno bas zbog grejanja.
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:45
od H4wkeye
Koliko potrosnja u leru zavisi od kubikaze motora ili ne? Uvek sam se pitao koliko li Fiesta trosi u leru

Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:49
od Xepoj87
Ivane, kako izvalis da je potrosnja u leru 1l, umesto 0.5?
Meni se takodje sporo greje dizel, oko pola sata po ovim temperaturama, ako ga vozim na oko 1500 rpm, a saltam na oko 2k.
Mislim da mi na leru spusti na oko 80 stepeni, ako bas duze stojim.
Sent from my Sony
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:54
od Ivan
Izgleda da nije samo dijagnostika kod mecke glupa vec i bord
Ne treba mi vise od 10-15m po ovom vremenu da postigne radnu temperaturu takvom 1.5-2k voznjom.
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 19:58
od Xepoj87
A da, ti imas trenutnu potrosnju na oba automobila.
10-15 minuta na do 5 stepeni moze samo ako do tih 2k rpma dajes pun gas.
Sent from my Sony
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 20:01
od Ivan
Kakav pun gas na ladnom autu, znaci svako ubrzavanje na vrh gasa, ako je iole zustrije, tipa do 1/3 gasa i da vozim i saltam na 2k, bude ispod 10 minuta lagano, pa cak sam i kacio slike prosle zime
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 20:03
od Xepoj87
Daj te slike, necu verovati dok ne vidim

Ja cu onda da okacim moje, tuga Bozija
Sent from my Sony
Re: Dobro veče
Poslato: 09 Dec 2015, 20:06
od nidza
Ja mislim da moja Alfa nema grejanje električno, nego da se motor jednostavno zagreje dovoljno već posle par stotina metara da počne već blago da greje. Sudeći po ECU, temperatura tečnosti dođe brzo do 30, a to je već moguće osetiti kako lepo mlako duva iz ventilacije, ali do radne je potrebno sto godina.
Takođe na oko 50 stepeni na leru treba preko minut na 4 stepena napolju da podigne 1 stepen. Stajao je par minuta ispred garaže auto pre neki dan i zagrejao se manje stepeni nego minuta koliko je radio u mestu. U vožnji to ide drastično brže, zbog čega i ne savetuju da se greju u leru, jer će veoma dugo da rade van režima.