Stranica 227 od 236

Re: Dobro veče

Poslato: 25 Feb 2018, 13:23
od Kuzmanovic
Kakvi su 1.2 16V motori u Puntu mk2a? Ima li nekih mana, koliko trose i kako podnose TNG?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2018, 18:43
od passenger
Saša je doktor za taj auto. Možda ne bude video ovde, pa ga pitaj u njegovoj temi:

viewtopic.php?f=2&t=677&start=2175

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2018, 19:51
od Saša
Dobar je to motor, nema nekih izraženih mana i podnosi plin bez problema. Ima dve bregaste u glavi i 4 ventila po cilindru. Jači je i startniji od 8V i voli da se zavrti. Zato je i nešto veći potrošač nego 8V ali Punto sa njim i bolje ide. Potrošnja: gde 8V troši recimo 5.2, ovaj troši 6.0, nije strašno. Bitno je naći ga u dobrom stanju i nema problema. Ako dođe do pucanja zupčastog kod njega - klipovi stižu ventile, za razliku od 8V. Ukratko. :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2018, 21:00
od Kuzmanovic
Znaci u sustini nema izrazenih mana, to me je interesovalo. :thumbup:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2018, 22:42
od Saša
Fiat pravi dobre i izdržljive motore. :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2018, 23:18
od Kuzmanovic
Slazem se, been there done that. :D

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 19 Jan 2019, 12:15
od Kuzmanovic
Da li ima smisla popravljati stari Lexmark crno beli laserski stampac i osposobiti ga za kucnu upotrebu? Dok je radio stampao je jako dobro ali pred kraj koriscenja poceo je da masti papir sa svih strana, tako da mu je, pored punjenja tonera, neophodan i servis.

Zna li neko koliko okvirno moze izaci popravka stampaca i punjenje tonera i ima li neko preporuku za servis u Beogradu koji se time bavi?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 02:14
od andon94
Zasto nema polovnih pežoa 308 restajling u benzinskoj varijanti kod nas?

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk


Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 12:43
od shandu90
Ima ga moj drug, mislim da je jedini u zemlji :kezo:

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 12:47
od TheWickerMan
To je onaj 1.6 VTi? Mene su naplašili da je taj motor mnogo kvarljiv.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 13:17
od Ralee
Da li neko poseduje ili je u skorije vreme kupovao humidor?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 13:24
od somi-car
shandu90 napisao: 23 Jan 2019, 12:43 Ima ga moj drug, mislim da je jedini u zemlji :kezo:

Sent from my P10 Lite using Tapatalk
+1 Drugar ga poseduje. Kupljen nov, zasto i kako ne znam....

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 20:19
od OMP
svi VTI motori su losi kod pezoa

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 23 Jan 2019, 21:17
od ljuba
Ja stalno pricam da sam ja sa mojim 1,6VTijem presao od 50.000 do 190.000km i motor je pouzdan, jak i stedljiv. Za to vreme promenio sam 3 bobine (25 eur komad kod dilera), promenio sve injektore (25 eur komad kod dilera) - sve je to bilo povezano sa mojom voznjom na gas, i termostat motora. I to bi bilo to... Zadnijh meseci je trosio 1l ulja na 10.000km, ali i to ume zbog gasa... Mada opet svasta pricaju za taj motor, a posebno serviseri...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 03 Feb 2019, 23:29
od gazza
andon94 napisao: 23 Jan 2019, 02:14 Zasto nema polovnih pežoa 308 restajling u benzinskoj varijanti kod nas?
zato što ih nema napolju, sve su HDI 1.6 u prodaji. pored toga i to malo sto ih ima napolju su 3-cilindrični benzinci a u takva kola se u srbiji seda samo sa vencem belog luka oko vrata da ti tera maler. i meni je isto zanimljiv taj 1.2 turbo sa 3 cilindra ali bas skupo napolju.