Stranica 230 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:20
od member
Pitam jer taj put kojim si ti išao znam napamet. A vozio sam se u E39 M5 tuda koji je dve generacije star ali je ipak M5. A ima lošije rezultate od tvog civilnog auta.
Zaista ne znam sta da mislim. Malo sam iznenađen.
Taj napredak....evolucija....
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:30
od Laki021
U kom smislu "rezultate"?
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:37
od Xepoj87
Floyd napisao:M550i će biti tačno između 540i i M5 tj. gde i treba da bude.
Duel : BMW M550 i xDrive (G30) vs BMW 540 i xDrive (G30)
To je u principu odgovor na E43 (od kog se E400 skoro i ne razlikuje) i S6.
Što se cene eksploatacije tiče, takođe mislim da će biti između. Sad dobar 540i imaš za 90k, M550i za 110 a M5 će biti preko 130. Nije ni M baš neki primer za držanje vrednosti
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
E43 i E400 su 2 totalno suprotna automobila.
E 400 ima veci motor, koji ima vise obrtnog na manjim obrtajima i bukvalno je napravljen da bude stedljiviji i elegantniji pri voznji, a i manjka mu 70ks

E43 je okarakterisan kao bolji vozacki auto od m550i i kao zabavniji(Laki je postavio test), cak i ako je sporiji na pravcu, a mozda i stazi(ne znam da li ih je iko vozio na stazi jos uvek).
M5 ne sumnjam da ce biti brzi od E63S, jer je sam auto laksi, a imace malcice manje konja(600 vs 612) i 4x4, koji je vadio prosli E63S u odnosu na M5.
Samo da porade na zvuku i da ga ne zaseru kao prosli.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:38
od member
Prosto ko pasulj
E39 M5 je tuda išao ko lud, ali to je to bilo sa preko 20litara potrošnje. Doduše, išlo se i 200 na pravcima. Kad smo stigli u BL, svetlila je lampica od ulja i drugar naspe skoro celu litru Castrola tws.
A ti trošiš 8 litara, kuliraš a ustvari prziš ali nemaš taj osećaj. I na kraju stigneš na cilj kao da nisi ni vozio.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:46
od Laki021
Pa dobro, ne mozes im porediti potrosnje, tu je ogromna razlika. I ovaj moj je tu trosio desetak, ne cudi mi da 20god stari M moze da posrce i duplo.
Xepoj87 napisao:Floyd napisao:M550i će biti tačno između 540i i M5 tj. gde i treba da bude.
Duel : BMW M550 i xDrive (G30) vs BMW 540 i xDrive (G30)
To je u principu odgovor na E43 (od kog se E400 skoro i ne razlikuje) i S6.
Što se cene eksploatacije tiče, takođe mislim da će biti između. Sad dobar 540i imaš za 90k, M550i za 110 a M5 će biti preko 130. Nije ni M baš neki primer za držanje vrednosti
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
E43 i E400 su 2 totalno suprotna automobila.
E 400 ima veci motor, koji ima vise obrtnog na manjim obrtajima i bukvalno je napravljen da bude stedljiviji i elegantniji pri voznji, a i manjka mu 70ks

E43 je okarakterisan kao bolji vozacki auto od m550i i kao zabavniji(Laki je postavio test), cak i ako je sporiji na pravcu, a mozda i stazi(ne znam da li ih je iko vozio na stazi jos uvek).
M5 ne sumnjam da ce biti brzi od E63S, jer je sam auto laksi, a imace malcice manje konja(600 vs 612) i 4x4, koji je vadio prosli E63S u odnosu na M5.
Samo da porade na zvuku i da ga ne zaseru kao prosli.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Koji test, ne secam se da sam kacio. Ako jesam i ako je E43 proglasen boljim, zeleo bih da obrisem post

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 15:53
od Xepoj87
Hahaha, u zaru nase borbe oko alfa i omega vozila E segmenta
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 16:01
od Ivan
E klasa je golf svog segmenta
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 16:08
od member
D'izvneš Ivane ne zezaj.
Audi tema je dole malo niže

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 16:14
od Ivan
Svaka tema je audi
Kada vec pomenu najbrutalniji premijum videceno dal ce s6 zadrzati v8 ili ce sici na v6.
Uaa daunsajzing
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 17:14
od Laki021
Xepoj87 napisao:Hahaha, u zaru nase borbe oko alfa i omega vozila E segmenta
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Jel imas ti link ka tome, ja trazim pa ne mogu da nadjem

Zanima me da procitam clanak, nema ni na netu

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Avg 2017, 18:42
od Xepoj87
Lazem, kao i obicno
Ne secam se ni u kojoj je to temi bilo, a ne da ti dam link

Secam se da je to bilo sa nekog Bmw bloga ili foruma.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 16 Avg 2017, 10:17
od ROCK
Floyd napisao:ROCK napisao:M550i je solidno bolji od 540i ali i 20k skuplji. Da li opravdava cenu to je pitanje jer moze da se doda jos malo i direktno ici na M5 koji je mnogo bolji izbor
Pa sad još malo... Treba da se doda min isto koliko od 540i do M550i ako ne i više.
Bolji izbor jeste ali nije malo skuplji.
https://youtu.be/j8EW5RC0Py0
Mnogo ozbiljnija priča od 540i.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ne znam koja ce biti cena novog M5 ali bice razlika nekih 15k za osnovne mozele mislim.
Ko ima para da ne ne razmislja onda uzima M5 a kome je budzet ogranicen ici ce na 540i koji je poprilicno jeftiniji od M5.
M550i je extra auto sa V8 motorom koji ubrzava za 4s do 100 ali ipak nije M5 jbg.
Naravno to je samo moje misljenje.
A mislim i da M550i brze gubi na ceni u odnosu na M5
A Mislim da je M550i poprilicno bolji od e43 amg. Brzi i na pravcu i na stazi sigurno a samo par hiljada skuplji
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 16 Avg 2017, 11:07
od Floyd
Ako tako gledaš, onda je bolje M550d nego 540i
Bitno je da postoji izbor pa neka svako bira šta mu odgovara. M5 kao i svaki ful M je auto koji je veoma skup za posedovanje. Osiguranje, gubitak vrednosti, potrošnja, gume itd. Da nije tako, prodali bi ih mnogo više...
I M3 je osetno skuplji od 540i a kamoli M5.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 16 Avg 2017, 11:07
od Ivan
V8 je ipak kudikamo ozbiljnija prica, sve I da nije drasticno jaci sa 120ks/200nm vise.
Kod merca je tako I v12 ozbiljno skuplji od v8, a mislim da je cesto bio I sporiji.
Audi s6 je bio dosts pozeljniji od 550I samo zbog znacke I bodikita, a sada ce I bmw da uzme svoj deo kolaca.
Malo kasno su prihvatili pravila igre, u prosloj generaciji bi pokidali dok su jos insistirali da m5 mora biti cist rwd, tu bi m550i imao I jednu jasnu prednost.
Tako da itekako m550i ima I smisla I mesta.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 16 Avg 2017, 12:44
od Xepoj87
Naravno da ima smisla, a nikako nije veci pad vrednosti od M5.
M5 se kupuju za izivljavanje i troskovi su dosta veci, pa su shodno tome i manje pozeljni kao polovnjaci, a to onda obara cenu.
Laki, bukvalno sam u tvojim postovima ukucao 550 i prvi rezultat koji mi je izasao je test koji si ti komentarisao, pa sam zato zapamtio, a ipak je Delija okacio:
Laki021 napisao:
Pa odavno sam ja napisao zasto je 540i bolji izbor.
150kg laksi auto, taman na toj tezini neka kriticna tacka izmedju auta koji moze da sakrije masu i koji ne moze.
Znatno savremeniji motor, elasticniji, bolji odziv...
Citao sam po forumima ljudi koji su ga dobili bi sad uzeli 540... Samo mu se jos stavi power kit (za 550 to ne postoji), i definitivno bolji auto.
Ili se ide na 540 ili M5, 550 nema smisla. (Na kraju M5 i ne izadje vise od 550 jer je ovaj prava propast sto se cuvanja cene tice dok Movi mnogo bolje cuvaju cenu)
If you want lazy power and relaxed long distance cruising with a sledge hammer under the hood just in case, then this might be the car for you. But for those who like their driving, the Mercedes-AMG end of the E-Class brochure makes a more convincing case for itself – even the V6-powered E43 AMG. Either that or wait for the M5, which can't be anything but an improvement on this. If the 5 Series is blasé, the 550i xDrive M Performance is actually disappointing.