Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 26 Maj 2021, 20:11
Heinz, pročitao sam i upravo je to netačno/ sporno sa stanovišta zakona jer stakla ne spadaju u karakteristiku vozila niti u prepravku.
Stavljanje folija bilo sa spoljne bilo sa unutrašnje strane stakla, i to bilo koje folije da li IR da li UV da li reklamne nema uticaja na karakteristike vozila koje su definisane a bliže opisane u saobraćajnoj dozvoli kao bitne tj koje čine prepravku vozila.
Broj osovina, broj mesta za sedenje, neto masa, dozvoljena ukupna masa, pogonsko gorivo, radna zapremina motora, snaga motora, veličina gume i točka....itd a koje su neophodne da se atestiraju prilikom prepravke vozila -odstupanja od onoga što je fabrika konstruisala.
Stakla ni po jednom osnovu ne spadaju u grupu i nisu na spisku prepravki vozila za koje je potreban atest.
Isto kao što postavljanje presvlake na sedišta nije prepravka vozila, na primer oblaganje sedišta kožom umesto štofa.
To nije promena fabričke karakteristike VOZILA ali jeste promena sedišta.
Uostalom i same fabrike automobila ne smatraju oblaganje stakla sa bilo koje strane prepravkom.
To je posebno vidljivo na autobusima, taksijima, i drugim sredstvima javnog saobraćaja gde se stakla redovno i često oblepljuju folijama na svakih par meseci ili godinu dana.
I ne radi se atestiranje pojedinačne prepravke vozila, znači za GSB nekih 1.000+ dodatnih posebnih atesta autobusa i tramvaja.
Ovde se radi o prostoj bahatosti države i para države u obliku ABS koji reketiraju gradjane izmišljanjem i/ili zonamernim selektivnim tumačenjem zakona i pravilnika na način da nešto što ne piše proglašvaju da je napisano.
Kao na primer atestiranje uz folije i kuke za vuču, naslona za glavu, guma.... kao deo paketa atestiranja stakla.
A pozadina svega je lova, gomila sveže love i nikakav tehnički razlog ili bezbednost ili šta ja znam.
Motiv, što više para bilo kako namaći. Ja to tako vidim.
Ako je dozvoljeno po želji bez ograničenja 0-100% zatamnjenje stakala iza B stuba onda nema šta da se tu "atestira" na već od proizvodjača atestiranim folijama.
AKo se stavljaju folije preko šoferke ili preko farova onda svakako to jeste nešto što treba proveriti da li je u skladu ili nije sa tehničkim normativima za te pozicije, ali samo i jedino za te pozicije.
Nadam se da sam bio jasan u vezi pročitanog šta si napisao a i ja pre toga.
Stavljanje folija bilo sa spoljne bilo sa unutrašnje strane stakla, i to bilo koje folije da li IR da li UV da li reklamne nema uticaja na karakteristike vozila koje su definisane a bliže opisane u saobraćajnoj dozvoli kao bitne tj koje čine prepravku vozila.
Broj osovina, broj mesta za sedenje, neto masa, dozvoljena ukupna masa, pogonsko gorivo, radna zapremina motora, snaga motora, veličina gume i točka....itd a koje su neophodne da se atestiraju prilikom prepravke vozila -odstupanja od onoga što je fabrika konstruisala.
Stakla ni po jednom osnovu ne spadaju u grupu i nisu na spisku prepravki vozila za koje je potreban atest.
Isto kao što postavljanje presvlake na sedišta nije prepravka vozila, na primer oblaganje sedišta kožom umesto štofa.
To nije promena fabričke karakteristike VOZILA ali jeste promena sedišta.
Uostalom i same fabrike automobila ne smatraju oblaganje stakla sa bilo koje strane prepravkom.
To je posebno vidljivo na autobusima, taksijima, i drugim sredstvima javnog saobraćaja gde se stakla redovno i često oblepljuju folijama na svakih par meseci ili godinu dana.
I ne radi se atestiranje pojedinačne prepravke vozila, znači za GSB nekih 1.000+ dodatnih posebnih atesta autobusa i tramvaja.
Ovde se radi o prostoj bahatosti države i para države u obliku ABS koji reketiraju gradjane izmišljanjem i/ili zonamernim selektivnim tumačenjem zakona i pravilnika na način da nešto što ne piše proglašvaju da je napisano.
Kao na primer atestiranje uz folije i kuke za vuču, naslona za glavu, guma.... kao deo paketa atestiranja stakla.
A pozadina svega je lova, gomila sveže love i nikakav tehnički razlog ili bezbednost ili šta ja znam.
Motiv, što više para bilo kako namaći. Ja to tako vidim.
Ako je dozvoljeno po želji bez ograničenja 0-100% zatamnjenje stakala iza B stuba onda nema šta da se tu "atestira" na već od proizvodjača atestiranim folijama.
AKo se stavljaju folije preko šoferke ili preko farova onda svakako to jeste nešto što treba proveriti da li je u skladu ili nije sa tehničkim normativima za te pozicije, ali samo i jedino za te pozicije.
Nadam se da sam bio jasan u vezi pročitanog šta si napisao a i ja pre toga.