Stranica 24 od 44

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 14:23
od Ivan
Hhahah sada se setih sto je goblin pisao da onog americkog s63amg sto je dobio u kompenzaciji neko nije hteo kupiti jer ga je sklapao neki turcin, a imaju te plocice sa imenom radnika na motoru :D

Inace mecka je 20% kuvajtska, jbga pare im ne smrde :D

Послато са GT-N7100

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 14:34
od starac vujadin
Mislim da je bio ovaj u pitanju... :)

Slika

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 14:36
od Milos
Pa to nije Turcin,to je Ilir :)

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 14:47
od nikaragva
srce ruke lopata

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 14:53
od Day Walker
Laki021 napisao:
Day Walker napisao:Mi smo 2010. hteli S80, bio je na nekoj akciji, ali su imali samo 2.4 benzinac sto nije odgovaralo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sta ste kupili na kraju?
Bila je alternativa Insignii i A4, a na kraju uzeta skroz druga klasa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 15:26
od goblin
Ivan napisao:Hhahah sada se setih sto je goblin pisao da onog americkog s63amg sto je dobio u kompenzaciji neko nije hteo kupiti jer ga je sklapao neki turcin, a imaju te plocice sa imenom radnika na motoru :D
Ziva istina, dogovorih se sve sa covekom i kad je video plocicu odustao od kupovine i kupio ML63AMG kod drugog.

Evo i plocice i Florima:
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 16:46
od HKS
2:25 ovo bi možda bilo još gore :mrgreen:


http://www.youtube.com/watch?t=143&v=VJYApJNM6vQ

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 17:00
od methane.master
Životna želja mi je da provozam ovaj auto (ili SLS) po ovoj stazi. :cool!:

Naravno Mr. Zeejev stajling je nenadje*iv. :kezo:

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 19:24
od dragvorl
7footer napisao:SVA SREĆA pa Jaguar/Land Rover i Volvo ne odoše nemcima! Za koju godnu bi imali novu generaciju Range Rovera na bazi X5, ili sa 2.0 TDI :)
Volvo bi verovatno namerno osakatili da ne parira njihovima. Jaguaru bi ubacili neki hatch sa malo litarskim dizelom...
Ovako kinezi i indusi samo na papiru vlasnici, iz matičnih zemalja se donose odluke ovi im samo "upumpavaju" pare. Poštuju tradiciju, ne skrnave kao nemci.
Land Rover je se preporodio 300%. Eno čak ih i po BG-u ima koliko hoćeš, da ne pominjem EU i zapad (USA).
Ne vidim šta vam toliko smetaju (Volvo) samo jer su ih kupili kinezi. Kakve to veze ima? To što narod kupuje krš robu od njih pa preprodaje nije nikakav pokazatelj. Kina je začetnik inovacija, i većina svakodnevnih stvari koje danas koristimo su potekle baš odatle... Jedino ako ste rasisti.

Vujadine baš tako.
Poz
Mislim da se ipak malo preteruje sa skrnavljenjem tradicije od strane Nemaca, vise su tradiciju oskrnavili Ameri kao prosli vlasnici pominjanih brendova svojom nezainteresovanoscu. Treba pogledati primer Minija i RR koji su takodje pod kapom BMW, ja ne vidim tu skrnavljenje, sem ako se V12 motor u RR moze nazvati skrnavljenjem, u odnosu na pre BMW/VW eru gde je V8 bio max. Takodje RR, koji je u prethodnoj generaciji bio prilicno autentican i spolja i iznutra, bez BMW elemenata, iako je ram isti sa X5, tj. pre ce biti da je X5 je povukao gene RR. Taj model se dosta prodavao i bio popularan, pa i kod nas se moze videti u relativno velikom broju. Dakle bas primer kako ne oskrnaviti imidz, zadrzati visoku cenu/profit, a iskoristiti sto vise delova a vizuelno iliti za kupca zadrzati sto vecu individualnost. Sad sto se sa Rover grupacijom desilo sta se desilo i presla je prvo u ruke Forda a zatim i Tate je nesto drugo.
Ista prica za Bentley pod VW, pogledajete Mulsanne, individualna platforma, jedino je koristi ovaj model u VW grupi, isto tako motor, razvijen nov, ali sa prastarim OHV razvodom, samo da bi bio po tradiciji. Isti slucaj i Lambov V12, samo i jedino se u Aventadoru koristi. Tacno je da ne moze da se pravi 600-800 komada kola godisnje za celu marku, zato postoje modeli koji se prodaju u nesto vecem broju, koji koriste zajednicke platforme sa masovnijim modelima smrtnickih marki, ali to je i dalje veoma dobro maskirano, barem po meni, kako bi kupac koji ima para (a ne mi kibiceri na forumu) bio zadovoljan kada istrese svoje mukom zaradjene pare, sto je najbitnije. Da nema tih "masovnih" modela koji donose najveci deo profita ne bi bilo ni ekstremnih i najskupljih modela. Po meni Conti GT-u ne fali nista, nije flagship model, ali izrada je i dalje rucna, i drveta i koze, pravi se u UK. Retko koja firma moze da izdrzi ekstremno male serije bez ekstremno visokih cena (koje opet ne moze svako da trazi) ili spoljnih donacija.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 20:33
od goblin
Naravno da se premijum segent prosirio van Nemacke, medjutim najiskrenije meni neko kada spomene premijum segment onda pomislim na Merc/BMW/Audi.

Medjutim ako posmatram stvari malo realnije sa moje licne tacke gledista, onda brendove dozviljavam na sledeci nacin.
Merc/BMW/Audi su mi i dalje stub premijum segmenta i medju nima nikome ne dajem ni 1% prednosti, vec ih dozivljavam kao ravnopravne konkurenta gde svako ima neku svoju pricu i prednosti.

Porsche je taj koji je uspeo da se ugura medju njih i to na velika vrata, tako da je sada u klasama u kojima se pojavljuje ili rame uz rame ili cak i bolji od ostala 3 nemca.

Jaguar je imao jednu jako losu epizodu proslih modela (npr S-Type) koja ga je bas drasticno unazadila kao proizvodjaca i ubili su mu ekskluzivitet koji je imao. Medjutim, u poslednje vreme se ponovo vraca i pravi bas dobre automobile koji mogu stati rame uz rame sa premijum nemcima, tako da mogu reci da se vraca na svoje mesto, a da ne pominjemo to sto ima "aristokratsko" poreklo a to itekako ima svoju tezinu. Ali cisto tehnicki ipak mislim da nije dorastao nemcima (primeri se mogu nabrajati do sutra).

Mini, u svom uskom segmentu skroz opravdava svoje visokopozicionirano mesto. Posto i posedujem jedan koji sam kupio nakon bas dugog i detaljnog razmatranja, obilaska apsolutno svih salona i testiranja svih konkurenata... mogu slobodno da kazem da se radi o prozvodu koji itekako staje rame uz rame sa svim premijum proizvodima u toj klasi, cak nudi ubedljivo najbolju zavrsnu obradu koja me bas odusevila.

Maserati, nesto slicno kao Jaguar samo iz druge zemlje i sto nisu imali kikseve koje je Jaguar pravio pa su i brend bolje sacuvali. Ima svoju pricu, ima vrhunski dizajn.... staje rame uz rame sa premijum proizvodima... medjutim opet sa tehnicke strane ih ne moze do kraja ispratiti.

Range Rover, apsolutno premijum u svakom pogledu, cak i sa proizvodima koji su jasno ispred nemackih premijum modela.

Lexus, mnogi ga dozivljavaju kao ravnopravnog rivala premijum nemcima, postujem ali ne delim to misljenje. Probao sam bukvalno najjaci moguci model u isto vreme dok sam posedovao S63AMG i podelio misljenje sa drugarom koji mi je prodao taj AMG, da Lexus jeste odlican ali da ipak nije rame uz rame sa autom kojim smo se dovezli na probu.
Na sve to jos i slabija ponuda agregata....

Volvo, slicno kao Lexus, probao sam par jacih modela, odlican je to auto u svakom pogledu, skidam im kapu na bezbednosnim dostignucima... medjutim dzabe kada sam se provozao i u top modelima premijuma i kad taj Volvo jednostavno nije mogao da mi pruzi bas taj nivo uzivanja i opcija.

Aston, Ferrari, Lambo.... ne komentarisem posto to nije ista prica.
Isto kao i Rols i Bentley koji su klasa iznad premijuma.

Ali zasto svi ostali poput Forda, Sevroleta, Tojote, Citroena, Pezoa, KIA, Alfa, Opel, Skoda, Mazda, Lanca, Micubisi, Subaru...... bukvalno ne trebaju da se stavljaju u isti kos sa premijumom posto jasno pripadaju nizoj klasi u svakom pogledu.
To sto je moguce pronaci najosnovnije klot verzije premijuma koje su losije od jacih i opremljenijih verzija ostalih marki, to je sasvim druga prica...

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 20:53
od Ivan
Audi, bmw i mercedes su niza klasa u svakom pogledu u odnosu na porsche, pa cak i na maserati, neuporedivo su ekskluzivniji, pa cak je i jaguar primetno ekskluzivniji.

Kao sto kazes to je moguce pronaci odredjene ekskluzivne marke koje su u nekom segmentu losije od nize klase premijuma kao alfa, audi, lexus, bmw, volvo, merc i ostali.

Послато са GT-N7100

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 20:57
od HKS
GTA Spano je ekskluzivniji od Rolls Royca, znaci RR je niza klasa.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:02
od goblin
Nemamo bas isti pogled na ovu temu ali kontam sa koje tacke gledista posmatras.

Porsche se naknadno ugurao medju nemacku premijum trojku i slazem se da ima odredjenu prednost. Jako slicno dozivljavam i Range Rover.
Medjutim, za razliku od Jaguara i Maseratija, taj Porsche i Range Rover su i tehnicki ili ravnopravni ili cak i superiorniji u odredjenim segmentima a Audi/Merc/BMW ne mogu pruziti mnogo vise od njih na polju svojih prednosti.
Dok su Jaguar i Maserati sa tehnicke strane ipak inferijorniji da bi zbog brenda koji imaju mogao da ih stavim ispred premijuma. Pogotovo Jaguar koji je imao nerazumljive ispade sa relativno losim modelima.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:07
od dragvorl
Jaguar XE na primer ima alu karoseriju u D segmentu, to za sad niko drugi nema, tu su pioniri, tako da i sa tehnickog aspekta imaju cime da se pohvale. Porsche je samo usao u segment u kome pre nije bio, knowhow i kvalitet je svakako tu odavno, paleta delova VW grupe je na raspolaganju, samo je pitanje koliko zele da upotrebe.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:09
od Ji 4Tze
Čoveče, kakva analiza premium brendova, iz srca Balkana, ovo treba prevesti na engleski i objaviti na svetskim portalima o automobilizmu.
Sveto trojstvo više nije "oca sina i svetoga duha" već "Mercedesa Audija i BMWa"