Stranica 24 od 54

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:29
od McGruja
Cev je bila ravna?

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:29
od Bax
Da crevo je inace ravno.

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:41
od Ivan
Stegao si krajeve selni sa jedne za drugu? (Ponestaje mi ideja) :)

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:45
od steva_anya
Manje crevo si ubacio u deblje?

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:50
od Delija
Mozda je samo prolupao... :kezo:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:51
od McGruja
Visak selni

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 21:52
od Velja
:kezo:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 02 Jun 2014, 22:03
od Bax
Problem je sto se ravno crevo lomilo, kad se lomi, ono dobije sledeci presek (), onda se fino ta mesta stave u selne, i vrati im se O presek , tako da nemam mesto gde je crevo popilo prelom!
Grunf na delu...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 09:06
od Bax
Evo ga jedan dobar tekstic, sa drugog foruma(CBC), pa da pogledate...

TECA
26.02.2011, 00:35
Pomilice neko da bi tu valjalo ugraditi neku malu bregastu pa da svaki cas otvara i zatvara te ventilcice :lool:

Rashladni sistem j zatvoren.Samim tim on nema veze sa spoljasnjom sredinom.Nauka je rekla svoje,da ako se posuda sa vodom stavi pod pritisak i ista zagreva,da ce voda kasnije od 100stepeni prokljucati.Zbog cinjenice da je proces sagorevanja uspesniji na vecim temperaturama,to je iskorisceno kod savremenih motora.Da je sistem otvoren,doslazilo bi i do gubitka tecnosti usled isparavanja,a i zahtevi ekologije mozda ne bi bili ispunjeni.Da ne dodje do zabune,voda ili bilo koja druga rashladna tecnost ima osobinu da hladi sve dok ne dodje do njenog kljucanja.Deformacije metala se desavaju na mnogo vecim temperarurama,ali koje lako i brzo se mogu postici neposredno posle kljucanja.
Konstrukcija rashladnog sistema je proracunata tako da u svim uslovima moze hladiti motor.Zbog osobina svih tela da se na toploti sire,to sirenje je iskorisceno da se istovremeno povecava i pritisak u sistemu hladjenja.U ekstremnim uslovima.paklene vrucine,klima,prikolica,brdo,moze doci i do porasta temperature motora koja slobodno moze ici i do 120stepeni.Pritisak je tada oko 1bara u sistemu ili 2bara apsolutnog.Ako nesto nije u redu sa rashladnim sistemom,moze doci do jos veceg porasta temperature.Kad se predje granicna vrednost,dolazi do kljucanja i naglog porasta temperature i pritiska.Da ne bi popucala,creva.hladnjaci i samim tim nekoga povredilo,dolazimo do ventila na cepu koji se na oko 1.5bara otvara,a konstrukcija cepa i boce usmerava vrelu paru da ide ka dole.Taj prvi ventil sluzi samo za to i samo je tada aktivan!Aktivan je samo i samo kada dodje do prevelikog pritiska u sistemu hladjenja izazvanog prevelikom temp,curenjem dihtunga glave ,pukotina na glavi , bloku ili curenjem plina preko membrane na isparivacu.
Ako je kojim slucajem doslo do kratkotrajnog pregrevanja motora i malog gubitka tecnosti,posle hladjenja motora,da ne bi doslo do stvaranja podpritiska u sistemu,dolazimo do ventila broj dva,koji se pri hladjenju otvara i izjednacuje pritisak sa atmosferskim.Ako on ne bi bio ispravan,pri ponovnom zagrevanju sistem ne bi se mogao ostvariti dovoljan pritisak da odrzi visu temp.od 100stepeni a samim tim bi doslo do prevremenog prokljucavanja.Broj dva je isto tu da se povremeno otvori,ali samo ako ima malog gubitka tecnosti usled curenja na nekom spoju,hladnjaku ili bilo gde
Znaci da su oba aktivna samo ako nesto nije u redu sa ostatkom rashladnog sistema.Dok je sve ispravno cep mozemo posmatrati kao pampur na flasi.To sto neki misle da su resili problem naduvavanja creva kupovinom novog cepa su uglavnom u zabludi.Problem je uglavnom privremeno resen jer taj novi u vecini slucajeva nije ispravan ,propusta i kad ne treba.
Jedan prost test vam moze ukazati na to da li i koliko smeju biti naduvana creva.Ako po ozracivanju sistema pustite motor da radi i da se ukljuci ventilator,posle gasenja istog,creva moraju mallo omeksati.Ako posle vise uzastopnih testova uvek imate omeksavanje creva ,vama je rashladni sistem najverovatnije ispravan..Najtvrdja su neposredno pred ukljucivanje ventilatora i moraju po gasenju da malo omeksaju...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 12:12
od Bax
Evo napokon dobra vest oko motora.

Slika

CO2 test je uradjen u Kiler servisu Zemun, cena 1600 kinti, rezultat negativan, bocice nisu promenile boju. Za one koje interesuje, vodica pozeleni(pozuti) na prisustvo CO2 u sistemu.

Sacekali smo jedno pola sata, 3-4 paljenja ventilatora...

Sad sa novim elanom, nastavljam sa sredjivanjem problema.
Nemam mehanicki problem sa motorom (glava i dihtung rade posao), sto je bio najveci strah, i dalje ne trosi ulje, ovu vodu cu resiti, nadam se brzo.

Prvo u planu, promena velikog creva iz male provrede.
Jedno je goruce, i ne sme da se vozi auto dok ga ne skinem.

Troskovi do sada:
-jedno TNG crevo, plus razne selne 500 kinti
-4 l mesavine 1200 kinti
-mali servis 4500 din
-parking senzor 25e
-co2 tast 1600din

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 12:41
od Ivan
Bas mi je drago, nadam se da su muke zavrsene kad resis jos i crevo :)

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 13:43
od Dzoni_m
E to. Ipak je taj motor dobar. Sad lagano resavaj pitanje creva. Promeni ih, ja bih promenio i taj cep novim ako je moguce. Nema sta vise da zeza, ako i bude neki problem moze samo pumpa vode da bude problem ali cisto sumnjam. Sa promenom creva sve ce biti idealno.

Ima jos da ispadne dobar polovnjak :D Nov motor, sve si pretresao, novi vlasnik ima da se slatko navoza. :cool!:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 13:53
od Bax
Bice to sve sredjeno, sad sam vec blagi optimista :)
Ceka me jos par ciklusa ispustanja antifirza, zbog zamene creva, pa da napokon prodise.
Ici cu korak, po korak.

Ocekujem i pad potrosnje plina.

Dobro da nije ove havarije sa crevima imao na putu, da nije doslo do ozbiljnog problema, na tek sklopljenom motoru.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 14:34
od Bax
http://www.gm-servis.ru/content1.html?section_id=14813

Oho, kod brace sam nasao i kataloske OEM brojeve :)

Ima u Moskvi za 8 dolara, kod nas 30 evra...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 04 Jun 2014, 15:47
od draganford
iskljuci tng,zatvori bocu