Stranica 24 od 31

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:02
od perfiko
Kad je već pomenut allroad (a6 doduše), interesuje me kakav je A4 allroad naspram Pasata alltrack?
Ako se ne varam alltrack ima onu foru sa povećanjem klirensa, ne znam ima li to A4 allroad? Čisto sa stanovišta off road vožnje i prohodnosti koji bi bio bolji izbor?

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:10
od Xepoj87
stefanan napisao:Pa mogli su da snime scenu prvo sa rr a onda pospu nesto po travi,pitanje i kakve je gume imao x6. Od kud znam kako, ali uz ono brdasce bi se golf2 sa winterama popeo... O tome se radi. Ne tvrdim ja da je X6 dobar terenac,daleko od toga,ali ono je preterivanje
Brate, mokra trava, nedostatak bilo kakvog blokiranja diferencijala i gume koje su duplo sire nego na 90% vozila.
Tako da bi se verovatno pre golf popeo, tu vidis polako besmislenost x6ice ;)
Od recimo jednog porschea se razlikuje za off road samo tako sto se jos dva tocka vrte, ali mu ogromna tezina i siroke gume jos odmazu.
Tako da nije iskljuceno da bi se carrera 4 bolje tu popela :)

Da su hteli da namestaju nesto i hvale rr, mislis da bi bas x6 uzeli? Ajmo malo logike :)
Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:13
od Raki_Audi
perfiko

A4 allroad ne postoji ni kao opcija sa vazdusnim ogibljenjem
Verujem da ga nisu stavili jer bi toliko ugrozio A6 allroad da bi im se ne bi svidelo to

Msto se tice Passata Alltrack i A4 Allroad u offroadu mislim da je to mrtva trka ...


http://youtu.be/BxxzbVd6Ku8

Ali na snegu mislim da bi A4 bio u prednosti

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:20
od stefanan
Xepoj87 napisao:
stefanan napisao:Pa mogli su da snime scenu prvo sa rr a onda pospu nesto po travi,pitanje i kakve je gume imao x6. Od kud znam kako, ali uz ono brdasce bi se golf2 sa winterama popeo... O tome se radi. Ne tvrdim ja da je X6 dobar terenac,daleko od toga,ali ono je preterivanje
Brate, mokra trava, nedostatak bilo kakvog blokiranja diferencijala i gume koje su duplo sire nego na 90% vozila.
Tako da bi se verovatno pre golf popeo, tu vidis polako besmislenost x6ice ;)
Od recimo jednog porschea se razlikuje za off road samo tako sto se jos dva tocka vrte, ali mu ogromna tezina i siroke gume jos odmazu.
Tako da nije iskljuceno da bi se carrera 4 bolje tu popela :)

Da su hteli da namestaju nesto i hvale rr, mislis da bi bas x6 uzeli? Ajmo malo logike :)
Sent from my Sony
Generalno se slazem,ali sto se tice konktetnog slucaja ne
Ali da bi dosli do 100strana istom pricom, slazemo se da se ne slazemo :D

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:21
od Xepoj87
Meni deluje da je Passat tu dosta bolji.

Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:29
od starac vujadin
A Octavia Scout još bolja! :)

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:43
od stefank
Ne bi smjela da bude mrtva trka A4-Passat iz prostog razloga sto Passat koristi skrnavi Haldex ja mislim cak i u Alltracku, a A4 Torsen Quattro, znaci permanentni (naravno u korist A4).

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:47
od Xepoj87
Sve to na kraju zavisi od setovanja pogona i dodatnih off road pomagala. Kao sto sam rekao, i amg modeli imaju 4wd, pa to nema veze ni sa kakvim offroadom, samo da pomogne pri gripu.

Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:49
od ftj
Valjda je i u passatu torsen? U scoutu je haldex.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 14:57
od stefank
U B5.5 je bio Torsen, posle nije.

Dzaba setovanje kad u startu nema permanentni pogon. Taj Haldex na nekim testovima daje i dobre rezultate ali meni je prije svega neprijatan osjecaj jer kasno reaguje (manite se teorije i 1/8 okretaja tocka, u praksi se jednostavno osjeti i uliva nesigurnost iako cak i nije tako).

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 15:04
od Xepoj87
Ja na snimku vidim da Passat lagano par puta prolazi ono gde se Audi vraca unazad. Gde ces vecu praksu, samo ti pricas da je u teoriji Audi bolji.

Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 16:06
od stefank
Nisam ni pogledao snimak jer sam s telefona, pricam generalno Torsen vs. Haldex 4x4. Ajde logicki, oba imaju EDL a Torsen pritom ima permanentni pogon na svim tockovima, dok Haldex zadnje samo po potrebi "pali". U offroadu tu i tamo, ali na cesti je jasna prednost Torsena, pogotovo subjektivno dje imas osjecaj da auto ide kao po sinama, dok je kod Haldexa osjetna ta "zakasnjela" reakcija, subjektivan osjecaj je kao da te izbacio s putanje, iako ok drzi.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 16:38
od Xepoj87
Pogledaj snimak, manje teorije koji bi treba da je bolji :)

Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 16:44
od Ivan
Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 16:48
od stefank
Evo sad pogledah i citavo vrijeme gledam po cemu si zakljucio da je Passat bolji? Jedino ako mislis na ono zanosenje zadnjeg kraja na pocetku klipa, pa jbg to je do principa rada samog sistema, jer radi permanentno i moze da prebaci i do 85% snage pozadi, a vozac je ocigledno ugasio ESP i prosao pun-gas metodom.

Inace kod obojice se jednostavno vidi da su podeseni za asfalt, jer kod offroad masina nikako ne bi smio da se vrti tocak koji je u vazduhu, vec treba vise da kopa onaj tocak koji ima trakciju.

Uostalom, cak ni ovakav offroad 90% kupaca nece proci gotovo nijednom, tako da manje bitno, jer svakako mogu da prodju ovuda, uz manje ili vise muke. :)