Stranica 24 od 31

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:10
od Floyd
Paja napisao:SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
Slikalusone:

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:21
od Xepoj87
Slikalustwo: :)

Ja ne znam kakvo ljudi ljuljanje zamisljaju u danasnjim suvovima, ali pored onog naseg najaradnog Land Cruisera, ne znam ni jedan da se nesto mnogo lose ponasa po putu, sasvim je to dobro. A to sto su ljudi navikli da preteruju, to je vec drugi problem.

Sent from my Sony

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:23
od HKS
Kako jedan moj drugar vozi LandCruisera, verujem da mnogi običnim autima ne bi mogli/smeli da ga isprate.

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:24
od Nikolaa
Paja napisao:Mid SUV je apsolutno dovoljno velik za porodično vozilo.

Druga stvar je da ja ne kapiram sportske SUV-ove. Ne shvatam poentu kupovine S, M ili AMG varijante takvih vozila, kao što ne kapiram Porsche u toj klasi.
SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
Deluje mi mnogo logičnije kupiti normalan SUV i neko mali HH za pare jednog "sportskog" SUV-a.
koja je onda poenta sportske limuzine?
tom logikom samo supersport automobili tipa ferrari lamborghini itd su logican izbor...

zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?


na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:24
od Floyd
HKS napisao:Kako jedan moj drugar vozi LandCruisera, verujem da mnogi običnim autima ne bi mogli/smeli da ga isprate.
Kako Heroj cepa roštilj, verujem da mnogi ne bi mogli da ga isprate. Zaključak: roštilj se lako vari :)
Nikolaa napisao:na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
To što su mu dali glupo ime, znači da je sportski auto?

Pa i Tiguan sa 140 ks je SUV ali nije sportski auto :)

Tačno je da se SUV ne prevrće ali nikada neće ležati na putu kao auto. To što ima neki čovek koji ga "tera za sve pare" nije nikakav argument u njegovu korist.

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:33
od Xepoj87
Hahaha :D

Dzaba HKS, ono se krivi, kliza u krivini brze od 40 km/h, a ubrzanje 3.0 dizela je kao A180 cdi, 11.5s.
Jedino sto je kod tog dzipa do jaja, jeste sto ne moze nigde da stane( kuda bi se nirmalan covek usudio da krene) i sto je ogroman u pm, ima mesta brutalno mnogo i super su srednja sedista sa podesivim nagibom.
Generalno je super vozilo, ali da se po asfaltu vozi bas penzos style.

Sent from my Sony

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:33
od Mr.Rotor
SQ5 je dosta niži od Q5.

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:35
od Scuderia
Nikolaa napisao:
Paja napisao:Mid SUV je apsolutno dovoljno velik za porodično vozilo.

Druga stvar je da ja ne kapiram sportske SUV-ove. Ne shvatam poentu kupovine S, M ili AMG varijante takvih vozila, kao što ne kapiram Porsche u toj klasi.
SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
Deluje mi mnogo logičnije kupiti normalan SUV i neko mali HH za pare jednog "sportskog" SUV-a.
koja je onda poenta sportske limuzine?
tom logikom samo supersport automobili tipa ferrari lamborghini itd su logican izbor...

zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?


na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
:plusone:

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:40
od Paja
Nikolaa napisao:zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?


na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
Sport u SUV-u ne znači da se radi o sportskom vozilu, nego da se radi o vozilu namenjenom sportski nastrojenim ljudima i da je podobno za nošenje sportske opreme.
Istorijski termin je tako nastao kada je od rasnih terenaca nastala klasa "mekih" terenaca. Marketingu je trebalo nešto što če tu novu klasu učiniti poželjnom, pa su targetirali određenu grupu ljudi.

SUV+ovi imaju danas i brzinu i stabilnost za normalnu vožnju, a ma šta da im radiš neće imati stabilnost sportske limuzine, a kamoli sportskog vozila, bez osetnog gubitka osnovne karakteristike - udobnosti.
Fizika je neumoljiva i visoko težište ne ide pod ruku sa vrhunskim lešanjem i voznom dinamikom i udobnošću istovremeno.

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:49
od Xepoj87
Pa zato i spustaju ove nove SAV-ove, iz generacije u generaciju... Evo ti GLA, satro neki mini suv c segmenta, a manji klirens od Astre...
Razmisljam se kao praktican, ovo, ono...a on nizi od moje C klase...more mrs.

Sent from my Sony

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 16:59
od stefanan
GLA niži od C klase? Šta je onda tek da CLA...

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 17:01
od Xepoj87
Ma razlike su par cm. Dobro, ja pricam za GLA 45 amg :D ali i obican je tu negde kao moja c klasa. Mislim da je fazon 2,3cm visi od A klase. Smesno svakako, pogotovo sto je bas dosta skuplji.

Sent from my Sony

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 17:12
od stefanan
Pa to je nešto drugo :D
Meni je GLA izgledao taman visine, taman da može lagodno na ivičnjak da se popne. Za više ni ne treba

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 17:23
od Nikolaa
Paja napisao:
Nikolaa napisao:zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?


na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
Sport u SUV-u ne znači da se radi o sportskom vozilu, nego da se radi o vozilu namenjenom sportski nastrojenim ljudima i da je podobno za nošenje sportske opreme.
Istorijski termin je tako nastao kada je od rasnih terenaca nastala klasa "mekih" terenaca. Marketingu je trebalo nešto što če tu novu klasu učiniti poželjnom, pa su targetirali određenu grupu ljudi.

SUV+ovi imaju danas i brzinu i stabilnost za normalnu vožnju, a ma šta da im radiš neće imati stabilnost sportske limuzine, a kamoli sportskog vozila, bez osetnog gubitka osnovne karakteristike - udobnosti.
Fizika je neumoljiva i visoko težište ne ide pod ruku sa vrhunskim lešanjem i voznom dinamikom i udobnošću istovremeno.
klasicne limuzine su takodje etalon udobnosti zar ne?


zasto porodicne limuzine i karavani mogu da imaju RS/M/AMG verzije, a SUV ne treba?



setio sam se nesto voznje novog RR Sporta na Top Gearu, pa reko da pogledam Power Laps

primera radi
120. BMW X5 M (E70) (Wet) 01:28.2
123. SUBARU IMPREZA WRX STI 01:28.2
133. LAMBORGHINI MURCIELAGO (Partly damp) 01:29.0
135. BMW M5 (F10) (Very wet) 01:29.2
138. RANGE ROVER SPORT 01:29.4


eh ta neumoljiva fizika...

Re: Izbor za kupovinu SUV

Poslato: 04 Sep 2015, 17:24
od Laki021
Ako mozete nadjite ovu epizodu pa pogledajte, ko sumnja u sportske sposobnosti SUV-a predomislice se, kako su iscepali Cayenna to je bila milina za gledati:

https://youtu.be/QKz9R0P3LHE