dzonic87 napisao:To je ono što kažem. Opičili su cenu za Cross verziju u nebesa. Dati skoro 21k eur za Tipo Cross je neisplativo.
Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)
I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.
Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur
Фиат и Дачија никако не могу у исти кош, колико год то некоме чудно звучало. Дачија је огољен Рено колико год је то могло, поготово ако поредимо Логана и Типа. На крају крајева, Дачија је тако и замишљена и кад се појавио први Логан био је буквално огољен до коске и најјефтинији ауто и класи. И ова друга генерација Логана је огољен Рено и то поштено, види се по самој маси возила и да европски закони не захтевају неке системе у савременим возилима , Логан би био буквално клот. И сада нови Логан је најјефтиније што може да се нађе у Европи, а иоле да личи на ауто. И то је по мени лично скроз ок пословна политика.
Логан гађа тачно одређени сегмент купаца и као такав се добро продаје још од прве верзије. Кад Фиат направи подбренд и оголи Типа онда би то било за поређење са Логаном а и цене би им биле сличне.
Ако поредите возила, онда немојте поредити подбрендове, дакле Типо и Меган се требају поредити, па упоредите их у истој опреми са ценама. Дакле средњи Ц сегмент.
Зашто је Типо за класу, па чак и две, изнад Логана, то је најбоље да сами седнете у оба и уверите се.
Моји утисци су следећи, а тичу се момента кад сам куповао ауто и пробао сам Логана, Типа , Мегана.
Меган је отпао јер у опреми коју има фул Типо је био поприлично скупљи и мени ценовно недостижан, а клот варијанта Мегана је коштала као Типо у најјачој опреми. Мени се Меган, поготово лимузина, баш допада.
Онда сам пробао Логана, јер ем био јефтинији пар хиљада евра, ем је фабрички са плином. Завршна обрада, далеко на страни Фиата, изглед ентеријера на страни Фијата, ентертејмент систем и инструмент табла, поготово ова дигитална, на страни Фиата, Логанову инструмент таблу нећу ни да коментаришем. Одсуство тапацирунга на вратима гепека код Логана и механизам са све опругама који је на изволте ме је поприлично изненадио, то нисам очекивао никако. Изолација од буке у вожњи је на страни Фиата.
Мени је врло битан моменат естетски изглед и ту Типо, за мене лично, доминира како у ентеријеру тако и у екстеријеру у односу на Логана. Команде око волана, пијано пластика, команде (точкићи) за климатизацију, како су уклопљени дугмићи, масиван волан и још брдо ствари. Са друге стране Дачија нема хеч варијанту сем Сандера који је сегмент нижи од Типа.
Сандера нисам возио ал сам седео у њему и загледао, бољи ми је од Логана али и драстично мањи од Типа ХБ.
Да је тада Крос био по данашњој цени, не бих га купио, али не би ни Логана ни Сандра већ класичног типа који нуди много више од дачије за пар хиљада евра више.
Све горе наведено није само "мало" квалитетнији Типо од Дачије и то "мало" кошта онолико колико кошта више.
И даље тврдим да Дачија за тај новац за који се нуди и опрему , поготово што су је поприлично унапредили у последњој генерацији и добрим Рено моторима, је добра куповина поготово као нов ауто, али у многим сегментима каска за Фатима.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока