Stranica 24 od 26
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:30
				od nidza
				Jesi li siguran da je karavan praktičniji?

 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:33
				od grujicd
				To jeste, može pivo da stane. A moglo bi i drugo pivo da stane da lepo podeliš sa prijateljem ako bi se oslobodio gepek  

 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:34
				od Mladen7
				 
 
Karavani su nezgodni, lako se čovek s njima izgubi-pustiš volan i on pravac kvantaš  

 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:35
				od Ivan
				 
Послато са GT-N7100
 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:36
				od McGruja
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:42
				od Scuderia
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:42
				od Day Walker
				Klizeci  

 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:43
				od TheWickerMan
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:49
				od Mladen7
				Ne znam jel smem  
 
  
Paaaa, Pasat karavan  

 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 15:56
				od shandu90
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 18:56
				od Xepoj87
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 19:01
				od Zarkofinska
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 20:05
				od ljubitelj
				nmaric1993 napisao:Ajmo znalci, je li se kod karavana zapremina gepeka racuna do one zavesice, daske kako god, ili se racuna puna  skroz do krova?
Ono sto je kapiram je da postoji nepisano pravilo, karavan koji ima pregradu (ili mogucnost da se dokupi) koja je cvrsta i jasno odvaja sedista i deo sa putnicima od prtljaga se zapremina racuna do krova. Sto realno i jeste upotrebljiva zapremina koja se uvek moze iskoristiti.
Kod onih gde nema tog odvajanja racuna se do zavesice ili do gornje ivice zadnjih sedista logikom da preko te ivice prtljag moze bez kontrole da uleti i udari putnike. Tada je zapremina do te ukrasne (da se ne vidi) rolo zavese.
Za moj model  karavana Volvo daje podatak o 990/ 2120 litara zapremine. Ims pokretnu cvrstu resetkastu pregradu i bez problema se popuni do krova a nista ne moze da smeta putnicima.
E sad iz iskustva, broj litara zapremine samo delimicno pokazuje osobinu i nogucnost gepeka da prima prtljag.VDA metod sa malim kuglicama kojima se popuni gepek meni ne govori mnogo o upotrebljivosti. 
Odmah se setim 2 primera, Audi 80 sedan tzv jaje. Po zapreminim gepek solidan ali usled jako malog otvora skoro pa nista vece krutog oblika ne moze da se stavi. Mogu kese i slicno. Uglavnom, gepek je na tom autu vise ukras nego korist.
Sa druge strane Suzuki Alto, iliti Maruti 800 koji je inace minijatura od auta ima jako upotrebljiv i povelik gepek kada se obore sedista. Mogu i veliki predmeti da se ubace.
Moj drugar je prevozio po 3 satelitske antene precnika 125cm u gepeku Marutija, lepo stane i jos se zatvore zadnja vrata. 
Meni u auto ista antena stane bez obaranja sedista ali mora ukoso pod nagibom i tada mogu da se zatvore zadnja vrata.
Da bi se antena stavila horizontalno po dubini nedostaje malo, 15tak cm.
Imao sam jos slucajeva da mi je falilo taman 15tak cm duzine gepeka da lepo ubacim neke stvari, bio bi jos bolje prilagodjen karavan.
 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 20:35
				od methane.master
				
			 
			
					
				Re: Limuzine vs karavani
				Poslato: 17 Avg 2016, 21:03
				od 123456
				ljubitelj napisao:
Ono sto je kapiram je da postoji nepisano pravilo, karavan koji ima pregradu (ili mogucnost da se dokupi) koja je cvrsta i jasno odvaja sedista i deo sa putnicima od prtljaga se zapremina racuna do krova. Sto realno i jeste upotrebljiva zapremina koja se uvek moze iskoristiti.
Šta je onda sa vidljivošću pozadi na centralni retrovizor?