Stranica 24 od 74

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Mar 2013, 23:46
od Floyd
nidza napisao:Ne razumemo se očigledno. Pričam o manuelnom menjaču sa stanovišta subjektivnog uživanja u vožnji, ne nekih performansi. Uostalom, pravi trkači odavno nemaju manuelne menjače u H, nego DSG ili klasični sekvencijalni.

A, WRX ne bih odbio, naravno, još kad bi se pravila dizel varijanta. ;-) Ipak benzinac previše troši za kilometraže koje pravim...

Tapatalk HD
Znam sta si hteo da kazes jer sam i ja isto razmisljao do skoro.
10 godina vozim samo automobile sa manuelnim menjacem i onda uzmem automatik (mada sam i to prelomio na brzinu jer da sam vagao, verovatno bi ponovo uzeo manuelni) i naglo promenim misljenje.
Bas u svakodnevnoj voznji, odlazak na posao, provlacenje kroz grad u spicu i sl. automatik po pitanju komfora ubedljivo odnosi pobedu nad manuelnim.
Sada sam siguran da vise ne bi uzeo auto sa manuelnim menjacem osim kao drugi auto...recimo gore pomenuti WRX, Z4, GT 86 i sl.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 00:38
od dragvorl
Xepoj87 napisao:
Meni licno nema losije kombinacije od Japanca i automatika.
A japanskih automata ima u ihahaj evropskih vozila. :)

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 02:50
od Xepoj87
Mozda Evropljanima prodaju bolje,a sebi zadrzavaju one iz doba samuraja :D

Salim se,ali danas ima mnogo dobrih menjaca,i to ne mora biti premium u pitanju,tu su Skoda,VW,Renault,svi double clutch,sve super menjaci,sto se performansi tice,a jos nisam video dobar menjac u japanskom vozilu...
Ne znam zasto ugradjuju te menjace uopste,bas me cudi da nemaju nista bolje u ponudi,a nije da ne umeju da naprave dobar menjac.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 10:32
od TheWickerMan
U 159 je japanski automatik ;)

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 21:49
od Xepoj87
ljubitelj napisao: Tojotini (Aisin) klasicni automatici su poznati kao pouzdani, efikasni, brzi, odlicni, medju najboljima u svetu automatika, barem oni modeli menjaca koji su isli za trziste SAD i Evrope. I evropske fabrike su koristile tojotine menjace decenijama unazad.

Ja bih predlozio neku Tojotu automatik da pogleda i provoza.
Ma daj,jesi ti vozio Toyotin automatik kada tako pricas? Ne znam o kojoj brzini ti pricas? I gde su to poznati medju najboljima?

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 21:59
od dragvorl
Imaju oni ok menjace, dosta kola nosi te menjace, recimo cak i Touareg.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 23:37
od Xepoj87
dragvorl napisao:Imaju oni ok menjace, dosta kola nosi te menjace, recimo cak i Touareg.
Mislis stari Touareg od pre 11 godina? Znam da ovaj novi fura 8-obrzinski...
Ja garantujem da je Toyotin 5-obrzinski menjac sporiji od 5-obrzinskog u Mercedesu,koji je stariji dosta,a i gluplji takodje...
To sto su do 2008-e stavljali 4-orobrzinski da i ne pominjem...
Ja vecinom iz iskustva pricam,Accord 2.4 sa 210ks(novi model) je delovao kao da ima 150ks,samo zbog automatika.
Kao sto sam rekao,Honda ne sumnjam da ima kvalitetne automatike,jer je svuda no1 po kvalitetu,a to sa losim automaticima ne bi mogla da postigne...
Samo sto su spori i glupi/neinteligentni.

A evo o pouzdanosti:

VW Touareg Specialist Shows Top 3 Touareg Problems | August European San Diego VW Repair Shop


Considered one of the most stylish and versatile cars on the road these day, the VW Touareg is not without its own set of problems that spells “headache” for their owners, reveals a spokesperson for August European, which has been providing outstanding independent service for Mercedes-Benz, BMW, Volvo, Audi and Volkswagen automobiles since 1988.

“The top three most common problems that the owners of the Volkswagen Touareg are facing power train problems, electrical system failure, and braking issues,” says the spokesperson.

1) Power train problems, he points out, are the most common with the Touareg brand. “It includes problems with automatic transmission, with the transmission completely failing at times. Issues with the transmission not going to the gears and other driveshaft problems and are reported quite frequently,” the source explains.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 23:50
od dragvorl
I 8 brzinski je isto Aisin koliko vidim. Nije taj menjac toliko problematican u praksi, tu je negde na nivou sa ostalima. Hoce da ode komandna ploca, sto je kod modernih automatika raznih vrsta vrlo cest problem, ali sam radni deo koji prenosi snagu je prilicno robustan.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 30 Sep 2013, 23:56
od Xepoj87
Reci mi onda,kako to da Toyota ne koristi te menjace?
Zasto u GT86-ici imaju 6-obrzinski,koji usporava auto u odnosu na manuelac?

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 00:15
od dragvorl
Ne znam sta pokusavas postici tim pitanjem. Znas ti koliki je menjac od Touarega, usporio bi Toyotu za sekundu od 0-100. :rofl:

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 00:44
od Floyd
Ne znam zasto ali svaki japanac je sporiji sa automatikom...cak i Lancer Evo :)

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 00:51
od Xepoj87
dragvorl napisao:Ne znam sta pokusavas postici tim pitanjem. Znas ti koliki je menjac od Touarega, usporio bi Toyotu za sekundu od 0-100. :rofl:
Pa dobro,ima i to logike :)
Ali s obzirom da je ovaj 6-obrzinski vec usporava,mogla je imati barem 8 brzina,ako nista drugo :D
Ja samo na performanse,i inteligenciju samog menjaca imam zamerku,nista drugo,niti se razumem :)
Evo,i najnoviji Auris sa 1.6 automatikom ide 1.1s sporije i 10 km/h manja max brzina...
Tako da nije samo do Honde,nego generalno svi Japanci u tim "nizim" klasama...


Sada kada si to rekao,ne znam da li se stvarno razlikuje velicina menjaca u dzipu,nego u kolima.
Recimo,sada i ml i C klasa dolaze sa 7g-tronic+.
Da li su to isti menjaci? Takodje,7g-tronic je imao probleme na ML-u,a u ostalim nije nesto mnogo,koliko sam ja upoznat.
Da li je to do toga sto se sklapa u Americi,ili je drugaciji menjac i ako nosi isto ime i radi na istom principu?

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 01:01
od dragvorl
Touareg ima veliku menjacinu u odnosu na ove druge sto sam vidjao, npr 7G ili ZF kod X5. Nije sad 2x veci, ali veci jeste. Inace, ja nisam nesto vidjao posebne razlike u dimenzijama za ove euro menjace npr E klasa i GL i M ili X5 i 3ka, mada moguce da nije tako u svim generacijama. Obicno stave jos po koju lamelu u set kvacila kada je motor jaci, mozda promene malo komandnu plocu i jos neke sitnice. E sad, kada je drugi tip menjaca malo se mozda razlikuju spolja, ali obicno nisu to neke nebo i zemlja razlike.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 10:16
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:Ma daj,jesi ti vozio Toyotin automatik kada tako pricas? Ne znam o kojoj brzini ti pricas? I gde su to poznati medju najboljima?

Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Vozim godinama, brzina prebacivanja iz jednog radnog rezima u drugi. Poznati u SAD gde su desetine miliona vozila opremljene tojotinim automaticima.
Po Africi u za nase pojmove nemogucim uslovima japanski automatici uspesno prelaze jake kilometraze bez skoro nikakvog odrzavanja.


Niti jedan problem nemam sa mojim tojotinim menjacem, savrseno glatko radi, tvrdo kako treba ubacuje u rikverc, ne pregreva se, ne stvara buku, ne curi nigde ulje niti ga trosi, jednom recju ponovo bih odabrao nesto slicno u ponbudi Aisina, kada bi bio u prilici.

Re: Japanac C segmenta sa automatikom

Poslato: 01 Okt 2013, 11:28
od TRIO_driver
Razlog zasto su japanski automatici spori u odnosu na konkurenciju je sto japanske fabrike same razvijaju svoje automatske menjace (Exedy i Aisin su najvece na tom polju, a Aisin je fakticki Toyotina ispostava za delove, kao i Denso), dok kod nemaca to rade fabrike koje su specijalizovane samo za menjace, i prodaju gotove proizvode.

Japanac kad pravi, to mora da bude pouzdano do zla boga, dok Honda istestira svoj menjac, prodje 3-4 godine, izadje dve DSG generacije..

No, ja sam uvek za pouzdanost, ko je uzeo automatik, njemu se ne zuri...A DSG da mi platis ne bih uzeo, jer to bih vozio samo dok je auto u garanciji..