Stranica 24 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 14:20
od NexT
Kretence, opet nisi spavao?
Ajde definisite malo o cemu pricate. Jel i dalje o 320/328?
Kako su onda to isti motori? Mogu konstrukcijski da budu isti, ali nece isti menjac biti za motor od 150 konja i 220 konja...
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 14:24
od dragvorl
^
Procitaj stranu-dve unazad.
Xepoj87 napisao:
Meni to sve cudno,a jos cudnije da on to zna,jer to moze da zna samo ako poseduje oba,pa ode u servis i onda serviser pristane da mu pokaze kataloske brojeve delova...
Sve mi je to malo previse cudno...
Skines katalog za servis sa neta, nije problem nikakav.
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 14:42
od ljubitelj
ADrei napisao:
kako ja da znam da li menjac moze da mi istrpi 500Nm? valjda je neko pametniji od mene razmislao o tome kad je pravio mape za MTM,ABT...
Podatak fabrike Audi treba pronaci, traziti pismenu totalnu garanciju MTM, verovati na casnu i postenu rec da je neko pametniji razmisljao o tome (a ne o novcu).... ne znam.
Dodatno se moze razmisliti sve i da se ostvari iz motora 390Nm da li je uopste moguce preneti samo prednjim pogonom na put na nacin da se postigne bolje stvarno ubrzanje.
Ako zelis da isprobas koliki je domet zamene samo softverom bez ostalih pratecih dorada na tebi je da procenis da li vredi sve to truda i rizika.
Uz to, vrlo verovatno nova mapa zahteva i novo gorivo, tj benzin viseg oktanskog broja od onog koji sada koristis i koji je fabrika propisala a to novo gorivo je ujedno i limit da li ce biti i koliko ce biti povecanja efekta motora. Ili nece biti efekta od cipovanja.
Negde sam ranije pisao, mapa sagorevanja goriva se izradjuje prema uzorku goriva koje ce se koristiti za pogon tog motora za optimalni rezultat.
Da ne trazim ima li koji jaci 2.0 tfsi direktno iz fabricke ponude od tog 211KS ?
Xepoj87 napisao:
Ispade da sve sto naruce ovi iz naseg servisa,isto narucuju i za 328i i za 320i,sto je apsurdno.
A da generalno,hardverski gledano,imaju iste delove,sada vidim i ja da je skroz moguce,jer se tezina 328i i 320i razlikuje za svega 15kg,sto je verovatno zato sto 328i ima vece felne...
Mozda ti se cini apsurdno a koliko znam to je uobicajeno vec vise decenija u auto industriji kao metod za snizavanje troskova konstrukcije, proizvodnje, kasnije magacina delova itd.
Off topicUnifikacija je nesto sto prirodno snizava troskove u celom lancu.
Industrija PC racunara je jako dobar primer kako unifikacija uz obim mas produkcije znatno obara cenu izrade. Isti proces ce morati da prodje i auto industrija pa ne bi bilo cudno da narednih godina mnogi motori razlicitih fabrika dobiju identicne delove kao sto je vec situacija sa elektro opremom, sklopovima ubrizgavanja, menjacima.
Nema bas nekog tehnickog razloga da tockovi (felne) budu razliciti po mehanickim dimenzijama tako da konkurencija pritisak troskova izrade pre ili kasnije donece i unifikaciju raspona rupa, ofseta itd.
Ili primer VHS, Beta, sistem 2000 gde je mas produkcija unificiranih VHS mehanizama transporta oborila cenu izrade toliko da su drugi sistemi (inace tehnicki bolji) ugaseni ekonomijom.
VW ide sada tim putem po pitanju samih sasija, unifikacijom moze da znatno obori cenu izrade a opet prodavace 59 (neki broj) razlicitih modela po brendu, nazivu, ceni, motorizaciji vec prema ciljanom kupcu uz maksimizaciju profita. Ista stvar je i sa motorima, videce se i sa delovima enterijera pa ce prekidaci biti isti i u skupljim i u jeftinijim po ceni modelima. I to kod svih koji nisu neka ekskluziva vec idu na zaradu iz kolicine prodaje.
Vec i sada mnoge fabrike razmenjuju medjusobno sasije, motore, menjace- najsveziji primer je nova Mercedes A klasa sa delovima iz Renaulta.
Ako ne budu snizili troskove evropske fabrike nemaju sanse protiv mas produkcije Kine, Indije, Brazila, Koreje itd. dugorocno.
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 15:10
od ADrei
ima jaci 2.0TFSI... s3 265ps, TTS 272ps
te motore dizu chipovanjem na preko 300ps...
tesko je dobiti bilo kakvuu garanciju, pa meni moze na 130k da ode plivajuci zamajac i bez cipa(nemam kome da se zalim jel je istekla garancija), ako ode sa chipom kako ja da dokazem da je to baz zbog chipa

Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 16:42
od Markoni
Taj agregat iz S3/Cupre/ED30 je totalno drugaciji od tvog, i ne vredi porediti uopste...
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 18:36
od ljubitelj
ADrei napisao:ima jaci 2.0TFSI.
tesko je dobiti bilo kakvuu garanciju, pa meni moze na 130k da ode plivajuci zamajac i bez cipa(nemam kome da se zalim jel je istekla garancija), ako ode sa chipom kako ja da dokazem da je to baz zbog chipa

Ne pratim posebno VW ali sam mislio da daju duzu garanciju od 130K km, tj da je bez ogranicenja kilometraze sto je odavno tipicno za evropske proizvodjace. Razumem da traje garancija vremenski ograniceno pa ce da istekne i pri manjim kilometrazama kao verovatniji scenario.
Nisam nesto cuo da na benzincima kao pravilo strada dvomaseni zamajac pogotovu kada je sve fabricki original, mozda samo nisam naleteo.
Ali jesam cuo da dizanje obrtnog momenta nakon cipovanja sredi menjac i lamelu i za 1.000km. Ili pokida nosace motora. Kada se predje limit materijala vrlo brzo se raspada sklop.
Ozbiljna firma ce dati garanciju isto kao sto i ozbiljna fabrika stoji iza svoje garancije jer je istestirano da to radi kako je i obecano.
U principu kilometraza nije smetnja niti prednost za cipovanje naravno ako je zaista sve ispravno na autu a cipovanje odradjeno kako treba. Ima auta koji prelaze cipovani velike kilometraze a ima ih i koji ne sastave mesec dana.
Posto vec ima jaci fabricki TFSI motor ja bih nabavio fabricku dokumentaciju za obe verzije motora, tog tvog i jaceg, i analizirao razlike a shodno tome i procenu da li je samo izmena softvera dovoljno bezbedna za dati hardver motora ili nesto treba doraditi, i sta.
AKo verujes MTM ili bilo kojoj firmi da moze bez ikakvih dorada motora da se obezbedi bezbedan rad u svim rezimima koji se mogu dogoditi a u nasoj klimi sa nasim gorivom onda sto da ne isprobas njihovu mapu.
Ja ne bih verovao samo na rec bez uvida u dokumentaciju fabrike.
Mozda nije relevantno za tvoju verziju motora, TFSI kod ne malog broja korisnika su imali ogromne probleme sa talozenjem uljnih para u usisu i to sa fabrickim podesavanjem i efektom motora.
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 18:39
od Xepoj87
Ja nisam cuo da neko daje garanciju bez ogranicenja kilometraze?
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 22:40
od Floyd
dragvorl napisao:Floyd napisao:
Ne verujem da ce menjacu to da steti ali ce zbog razlicitih prenosinih odnosa imati sigurno malo losije performanse nego 328i.
Konkretno cipovanje smanjuje vek automatiku, narocito je to izrazeno ako furaju menjac koji je na granici mogucnosti uz dati motor u fabrickoj specifikaciji.
Znam ali ako su recimo menjaci na 320i i 328i slicni...onda valjda ne steti?
Jedino ako su potpuno razliciti
Xepoj87 napisao:Posto menjaci realno nema sanse da su drugaciji za isti motor(barem ja tako mislim),hoces da mi kazes da je razlika od 60ks i 80Nm samo u kardanu?
Ne znam zasto menjaci nema sanse da budu razliciti?
Mislim da nije poenta da li je razlika od 60ks u kardanu nego da je kardan drugaciji samo zato sto trpi vecu snagu koju isporucjuje motor koji je opet fabricki setovan da bude jaci nego onaj u 320i.
Eto ja prvi ne verujem da u 328i ugradjuju neke skuplje komponente jer da je tako ne bi auto bio skuplji samo 10% od 320i.
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 23:27
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:Ja nisam cuo da neko daje garanciju bez ogranicenja kilometraze?
Na primer
"Obavezu ugovorne garancije preuzima nacionalna Mercedes-Benz kompanija koja Vam prodaje vozilo. Garancija važi od datuma isporuke, ili, ako je ranije, od datuma prve registracije, sa neograničenom kilometražom. Garancija predstavlja dopunu zakonske odgovornosti za materijalnu štetu i pruža Vam dodatni mir prve dve godine."
sa sajta MB Srbija
http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... ntees.html
Za polovna vozila MB daje garanciju 1 godinu i 100.000km a za vise od 100.000km refundira troskove za rad dok se placa materijal popravke.
Re: Chip-tuning
Poslato: 25 Nov 2012, 23:55
od ftj
Menjač je najmanji problem, može da trpi mnogo više snage nego što ćeš dobiti prvim stejdžom. Lamela već može da se sje*e ali verujem da su kršteni tjuneri našli neku optimalnu varijantu da to malo potraje. Već na nekom stejdžu 2, 2+, mora se razmišljati o lameli.
Re: Chip-tuning
Poslato: 08 Dec 2012, 00:52
od ivanaker
Pozdrav svima,
Kupio sam Opel Insigniu 2.0 cdti 96KW, i nisam zadovoljan kako vuce, zelim da je malo dopingujem. Citao sam celu ovu temu i dosao do zakljucka da ne moze mnogo da skodi posto 2.0 dizel postoji u verzijama 110, 130 (kao moja), 160 i 190 konja.
Ono sto mene muci je nesto drugo:
Kontaktirao sam sa 3 tunera koji su na ovom, a i na mnogim drugim forumima najcenjeniji:
smchiptuning
revochip
Smart Tuning
Smchiptuning mi nudi 178 konja i 397Nm po ceni od 650e
Smart nudi 155 konja i 360Nm po ceni od 400e
a Revochip iz Pozege mi nudi fantasticnih 190 konja i 400Nm za samo 350e
Zanima me da li su ljudi iz Revochipa zaista toliko dobri, a jeftiniji samo zato sto nisu iz Bg-a, ili je mozda rizicno ici kod njih. Nije mi realan gore napisano odnos cena i ponudjenih usluga.
Hvala Svima
Re: Chip-tuning
Poslato: 08 Dec 2012, 01:02
od dragvorl
Evo ovo ce ti biti interesantno.
Link
Re: Chip-tuning
Poslato: 08 Dec 2012, 07:11
od Markoni
Ja cu na Altei uraditi Chiptuning u servisu Curcic u Zemunu. Covek mi od svih ljudi koji to rade kod nas deluje najozbiljnije i najpotkovanije sto se tice mehanike, i svega bitno za automobil... Ima ugovor sa H&S Elektronik-om, i obezbedio je za Srbiju dosta povoljnije cene od onih u Nemackoj. Znam nekoliko kola koja su tamo cipovana i ni jedan auto ne dimi (sto je meni bitno, iako svi ostali tuner-i kod nas tvrde kako mora auto da dimi...)... Kada budem to uradio moci cu i vise da kazem...
Kod Revochip-a me najvise privlaci to sto postoje valjci, ali kad bolje pogledam snaga pre i posle moze da se izmeri i ovde, za iznos koji treba za put do Pozege i nazad...
Tapatalk Post
Re: Chip-tuning
Poslato: 08 Dec 2012, 08:22
od dragan
ako se ne varam verzija tog motora sa 190ks je drugacija od ostalih po konstrukciji...
mislim da je realno od njega ocekivati 160tak ks bez neke brige da ce to biti stetno po auto, a gde uraditi, pa izgleda da su se tu stvari malo popravile kod nas, polako se pojavljuju neki servisi sa solidnim iskustvom u chiptuningu...samo negde gde imaju valjci, da se zna na cemu si...
Re: AW: Chip-tuning
Poslato: 08 Dec 2012, 09:08
od Floyd
Motor od 195ks u Insignia-i je biturbo ali ni on ne nudi neke performase...
Chipovanje na 160ks nece da skodi ali kazu da samo chipovanje uvek daje slabije performanse od fabrike.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2