Stranica 24 od 27
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 13:52
				od Paja
				Za početak treba podići ograničenje na 130 km/h kao u svim normalnim zemljama.
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 13:53
				od Xepoj87
				Minimum, a jos bolje na 140 

Procenat automobila koji su nesigurni na tim brzinama se smanjuje svaki dan.
Za 1000e se kupuje automobil koji sa lakocom i sigurno savladava 160 km/h.
Sent from my Sony
 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 13:58
				od H4wkeye
				Nema nista od toga. Cak se sad ide po Evropi da se u vecim gradovima uvodi 30km/h ogranicenje skoro svuda.
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 14:00
				od Paja
				Na većini evropskih auto puteva je ograničenje 130 i potpuno je logično da bude i kod nas.
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 14:03
				od H4wkeye
				Kad smo mi radili ista logicno  

 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 14:42
				od McGruja
				130 po GPS? 
To je 140 na tabli, taman OCD da se zadovolji
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 15:31
				od Mr.Rotor
				TDI napisao:Sta je glupost? Ovo sto sam rekao da nasi panduri drndaju strance ili sto presretaci zaustavljaju na 140?
 
Nisam tebi odgovorio već na post koji je obrisan. Vezano za prosečnu brzinu od jedne naplatne do druge.
 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 16:51
				od Nikolaa
				vecinski deo autoputa projektovan za 120 i manje, tesko ce da dignu, sem ako ih neki evropljani ne nateraju 

 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 17:06
				od TDI
				To za 130, apsolutno. 
Pitanje za vas koji ste vise i cesce putovali po inostranstvu...Da li ste nedge videli na autoputu vece ogranicenje od 130 po znaku?
Autoput je lošeg kvaliteta kao i svi putevi kod nas. Na mostu Borča-Zemun, kao i na prilaznici sa borčanske strane se vec izdeformisao put, sto se videlo kada je padala kisa, jer vec ima mesta gde se zadrzava velika količina vode, jer to postoji ulegnuće. A ima tek 6 meseci. Kakav li će biti za 6 godina?
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 17:45
				od laynee
				Ja sam po Italiji/Francuskoj/Austriji vidjao 130 po znaku..
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 18:26
				od TDI
				A vece od toga?
Da li će ovi stručnjaci podići ogranicenje i po znaku na mostu Zemun-Borča i celoj toj deonici kada se zavrsi deo do Pančevačkog puta? 100 bi bilo realno da bude, mada i više bez problema. Pošto su uglavnom njive i levo i desno.
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 18:28
				od Kuzmanovic
				A sta je izmedju dva smera? 15 cm visok ivicnjak i stubovi od osvetljenja. To je jedan od razloga zasto ne sme biti vece ogranicenje brzine. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 18:32
				od Rakhil
				Sto? Pa sad je 50, moze da bude bar kao na magistrali
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 18:44
				od Kuzmanovic
				80 max, preko nema sanse. Mada tesko da ce i na toliko da dizu. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Vožnja preko ograničenja brzine
				Poslato: 28 Maj 2015, 19:05
				od Grujic
				Onda su mogli i da ne grade sve.... 
To što je ivičnjak ovakav ili onakav nije opravdanje, o tome se misli na vreme