Drugar je krenuo u restauraciju jednog gtv-a v6 ali je odustao zbog investiranja u neki privatan biznis.
Ono sto mi je bilo interesantno je da kaze da se alfa 156 drasticno bolje vozi od gtv-a, nisam to ocekivao iskreno.
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Poslato: 10 Okt 2021, 22:44
od starac vujadin
Pakao ako je udaren i zahteva nešto više veštine da se centrira,, ali to nije čest slučaj i retko ej uzrok auto, nego neki spoljni uticaj. Inače sama konstrukcija je super i to zadnje vešanje je dobra osobina tog auta, a ne mana.
Šta znači "drastično bolje"? Vozio sam i jedan i drugi auto....
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Poslato: 11 Okt 2021, 10:35
od ChobbyNS
To bi morao njega da pitas, kaze da se mnogo sigurnije oseca u 156 po krivinama, auto mnogo brze prolazi iste krivine nego gtv iako je gtv imao bolji setup guma i trapova.
A to nisam cuo samo od njega nego od nekoliko vlasnika tih 916 alfi.
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Poslato: 11 Okt 2021, 12:43
od starac vujadin
Pre svega to je vrlo teško uporedivo jer se radi o dosta različitim kolima. Činjenica da je set up 156 moderniji, ali je setovan za veću upotrebljivost i veći nivo udobnosti od GTV i dosta je drugačija senzacija u vožnji jednog i drugog auta.
Moj lični utisak na osnovu twin spark verzija je da je 156 brža na pravcu zbog aerodinamike i da bolje prolazi duge krivine, a oštrije, sporije krivine subjektivno deluje da je GTV brži jer je kraći i okretniji i krući. Alfa 156 bolje koči od GTV.
No, ako gledamo neke egzaktne brojeve na testovima GTV 3.2 je brža nego GT 3.2 koja je rođak 156. Brže prolazi krug i ima manje preupravljanje preko nosa od GT.
Alfa Romeo odaje posebnu počast svom istorijskom nasleđu bez premca predstavljanjem nove posebne serije modela Giulia i Stelvio GT Junior, inspirisane legendom iz 1960-ih, modelom GT 1300. Ekskluzivna ograničena serija zasnovana je na „Veloce“ paketu opreme, koji je najsportskiji u ponudi. Njegovu spoljašnjost odlikuje očaravajuća boja Lipari Ocher, inspirisana nijansama poznatim kao „Old Timers“: prepoznatljivo nasleđe brenda i tipična smelost u izboru snažnih nijansi sa karakterom. Uz dašak sportskog minimalizma, unutrašnjost sadrži električno podesiva kožna sedišta sa prepoznatljivim „GT Junior“ znakom utkanim na prednjem naslonu za glavu, zajedno sa specifičnim šavovima. Značajne karakteristike na instrument tabli: stilska GT 1300 Junior šara i silueta 1960-ih.
Ovim je završen triptih uspešnih lansiranja italijanskog brenda: u roku od nekoliko meseci 500 jedinica modela GTA / GTAm predstavljenih u maju rasprodato je neverovatno brzo, a modeli Giulia i Stelvio 6C Villa d’ Este imali su takođe odlične rezultate prodaje. Alfa Romeo tako potvrđuje svoju neuporedivu sposobnost stvaranja automobila koje karakterišu dugotrajni estetski i funkcionalni izbori koji inspirišu modele novih verzija kako pristižu.