Stranica 237 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 01 Apr 2016, 10:56
od Risto
Bilo bi lepo ali dok ne vidim masine u Kg, ne verujem im, slucajno se vest pojavila usred kampanje :)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 01 Apr 2016, 13:28
od Dare4x4
pigeon napisao:Da, spolja Captur, unutra Du(n)ster :)
Da, biće i 4wd verzija sa zadnjim trapom od Dustera
Slika
Tu je i prepoznatljivi selektor pogona:
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 01 Apr 2016, 23:36
od Geza
Volvo S60/V60 Polestar. 2.0 l 4 cilindra, 367 KS.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 02 Apr 2016, 21:15
od maxer
Ne pratim ove Tesle ... ovo je "novi" model ?

https://www.youtube.com/watch?v=LVJ_BLUNNQA

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 02 Apr 2016, 21:46
od perfiko
srdjanyo napisao:Fiat Toro novi model u proizvodnji FAS.
Patka,Aprililili ili samo logičan sled događaja?

Tesla 6.1
Dok ne vidim maketu ne verujem. :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 12:53
od Geza
"Sa Fijatom o novom modelu, oni redizajniraju"
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1118200

Kragujevac -- Ministar privrede Željko Sertić izjavio je danas u Kragujevcu da sa predstavnicima kompanije Fijat razgovara o mogućnosti proizvodnje novog modela automobila.

Međutim, kako kaže, ta kompanija trenutno redizajnira postojeći model automobila.

"Na bazi toga pokušaće da ostvare određene poslovne rezultate, sa kojima smo mi saglasni, ali sa njima intenzivno razgovaramo i zaista bi bilo sjajno da u narednom periodu obezbedimo eventualno i drugi model", kazao je Sertić novinarima u Kragujevcu.

Prema njegovim rečima, to bi značilo "jedan duži niz godina permanentnog rada i poslovanja Fijata", kao i mogućnost "održanja na poslu" svih zaposlenih u Fijatovoj kompaniji u Kragujevcu, njenih dobavljača kako bi se se svima dugoročno obezbedio posao.

On je rekao da u fabrici "FCA Srbija" u Kragujevcu povremeno dolazi do zastoja u proizvodnji jer, kako je ocenio, "tržište nekada stane".

"Fijat je samo jedna od kompanija u svetu koja ima cikluse i svaki model automobila ima svoje uspone i padove, a mi se trenutno nalazimo u tom srednjem delu, u kome se povremeno dešava da nemate pun kapacitet proizvodnje, jer nekada tržište stane i dolazi do zastoja u proizvodnji", kazao je Sertić.

Sertić je dodao da su ti zastoji nešto što je planirano i o čemu se pregovara sa sindikatima, a Vlada Srbije je sa time upoznata.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:10
od Woodoo
Nezvanicno, Fiat traži od države 600 miliona € za početak proizvodnje novog modela.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:13
od Delija
Ma nek organizuju online kaparisanje po 1000 evra kao Tesla :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:26
od maxer
Woodoo napisao:Nezvanicno, Fiat traži od države 600 miliona € za početak proizvodnje novog modela.
Pa šta će da proizvode: borbene avione 5 generacije ili automobile ... kad traže tolike pare ???
Šta bi oni: da im za te pare napravimo kompletnu fabriku, obezbedimo radnike, sirovine a oni samo da "šefuju" i ubiraju profit ... jel oni poludeli: 600 milki? Eeej! :losevidim: :glavomuzid:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:29
od Risto
Čini mi se da su turci dali milijardu za Tipa...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:30
od shandu90
Pa treba im da se skrpe za Giuliu konacno :kezo:

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:40
od maxer
Risto napisao:Čini mi se da su turci dali milijardu za Tipa...
Pa za te pare su sami mogli da konstruišu i naprave novi automobil ???

Čisto da vam kažem ovo: naučni program slanja rakete sa satelitom ili beše lenderom, na Mars, Indiju je koštao negde oko 80 Mil. $ (i to se digla žešća frka da je to preskupo) a pre njih neka druga zemlja (oću reći nije USA/Rusija/EU) je to slala i za manje pare (oko 60 Mil. $). Naravno Japanci su to radili za skoro 200 ili 250 Mil. $ (ako ne grešim) ali koliki su troškovi u Japanu (radna snaga, oprema, ... itd) a koliki u Indiji ... a koliki bi bili kod nas (naravno ne računam onu našu lopovsku matematiku: 2/3 u džepove političara a 1/3 u relanu investiciju).

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 20:49
od Risto
Otprilike je tako, možda grešim, ali cenim da Fiat ne košta razvoj Tipa značajno više od te milijarde evra (ako i toliko). Ja iskreno ne vidim način kako bi se "nama" ispaltilo da damo 600 miliona evra za razvoj modela koji bi se pravio u Srbiji.

Da Srbija kroz sve kanale ostvari prihod od 1000 evra po proizvedenom autu, Fiat bi morao da proda 600.000 primeraka, mislim da 500L neće dostići tu cifru za regularan životni ciklus (6-7 godina). A ova procena prihoda mi se čini baš jako optimističnom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 21:57
od nmaric1993
Ma moze im se. Vec su uzeli celu milijardu da dodju i da prave 500l. Pa ono, sto da ne pokusaju opet, oni nista ne gube.

Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 10 Apr 2016, 22:11
od Geza
Problem je nastao odmah na startu. Kompanija je formirana kao Joint-venture (zajednički poduhvat), u kome Srbija ima 33% vlasništva. Ako si vlasnik nečega, treba i da investiraš, ne samo da skupljaš profit. Da je FAS u Kragujevcu u potpunom vlasništvu Fiata eventualna investicija u novi model bi bila višestruko manja.