Markoni napisao:Ja volim Alfu, ali sam se iskreno razocarao enterijerom, narocito kod prve sa kojom sam imao dodira.
Mogu da potvrdim da je ergonomija odlicna, dizajn, cak kvalitet u tom, da kazem, bitnijem delu kabine.
Auto se odlicno vozi, udoban je, dobro lezi.
Kod prve sa kojom sam se susreo je retrovizor bio tako lose obradjen da sam stvarno pomislio da sam se isekao kada sam ga namestao. Zato sam to i slikao. Otvaram gepek, ono visi neka guma.
Pokazao sam i Nidzi, sa obe strane. Nidza me je ubedjivao da je to "feature", ali sam na ovoj drugoj video da je to ispravljeno.
Kao i obrada na retrovizoru.
Pomenuo sam jos i pragove, koji su stvarno, ali stvarno losiji nego kod mene na Fabiji. Ne preterujem, ko hoce moze da proveri, idemo Fabijom u Kompresor.
Na toj prvoj je i menjac skripao.
https://youtu.be/Y1gq_Sji57Y
Rucica na automatiku je bas plastikaner, stvarno mislim da su mogli malo vise da se potrude obzirom da je dizajn OK, ali materijal uzas.
Sedista su samo zacinila sve to, al' njih kao i da oprostim jer su verovatno osnovna.
Nisam ocekivao enterijer A8ice, ali ovo me je bas smorilo. Zamislio sam se da li bih istresao 40+k EUR, i shvatio da sigurno ne. Da je kupujem kao polovnjaka verovatno bih manje paznje obracao na ove stvari, i mislim da cu je i kupiti za par godina.
Nemam zasto da preterujem, stvarno sam ocekivao da kad budem seo u auto da cu da se raspametim ali jbg, sa tako nekim detaljima su usrali stvar, bar sto se mog pogleda na auto tice.
Da se razumemo, vozio sam i goru plastiku od toga, ali po razumnijoj ceni.
Tapatalk Post
@Markoni
Treba razdvijiti par stvari. Jedno je kada je automobil loše, jeftino isprojektovan i ne funkcioniše kako treba u globalu, pa tu ide od krckanja plastike do serijskih kvarova na mehanici i motoru kod svih ili velike većine primeraka. Druga je stvar kada su neki sklopovi loše urađeni pa tako visi plastika ili se baš nekome zadesi da mu motor rikne posle 2000km što se mpože desiti. Vozio sam se u Audiju A6 koji prešao manje od 1000km i kome je crkla klima iz čista mira (i to baš na +40...), ali neću reći da je na Audiju A6 loša i nekvlaitetna klimatizacija. I jedno i i drugo je naravno za kritiku, ali nisu iste stvari. Pogotovu što tu imamo da li se recimo plastika desila jednom u 1000 primerka ili se dešava jednom u 10 primeraka. Recimo od tri Giulie koje sam gledao ni jednoj nije ništa visilo...ali to ne znači da recimo ipak taj problem ne postoji. To ipak znaju u njihovim servisima i to su stvari koje se rešavjau hodu. U svakom slučaju meni je ovo još jedna dokaz da svaka kola treba izbegavati za kupovinu u prvoj godini proizvodnje. Opet, s druge strane baš u testu koji sam juče čitao od Autobild sportscars sve pohvale na račun enterijera i kvaliteta Giulie QV, ali im se desilo da im se odlepila oplata na A stubu...nisu to uračunali u nekvalitet. To je ono što se zove narodski fušeraj. Na njima je u kontroli kvaliteta da im se to ne dešava. Takve stvari nerviraju, ali mene lično bi više iznerviralo da mi crkne menjač ili motor na novom autu, a i to se dešava kod mnogih drugih...ali to nije izgovor za bilo koga, svaki svoje probleeme treba da rešava.
Retrovizor..nisam primetio ništa loše na retrovizorima, kao ni ljudi koji su bli sa mnom...danas ću da odem do salona na Trgu baš da vidim kakvi su ti retrovizori da se posečeš.
Pragovi su na primercima koje sam gledao (bolje opremljeni primerci + QV) bili ok. Mogao bih još jednom na to danas da obratim pažnju, mada bi mi to morlao da padne u oči.
Sedišta odlična...lepo profilisana, sedalni deo dugačak, dobro urađena, a najviše mi se sviđa što nisu masivna, široka i prebudžena kako umeju to danas da urade, pa se tako lepo čovek može okrenuti, uzeti stvari sa zadnje klupe, pogledati unazad. Ne znam kakva su ta klot sediša, ali sigurno sa bar u profilu ista kao i kožna.
Mene je enterijer prijatno iznenadio...očekivoa sam manje. Na slikama mi je delovao svedeno i ne baš originalno kao da sam sve to već negde video. No, kada sam seo, odećaj je bio kao nekom vrlo sportskom automobilu, volan upravan, sedišta zabačena unazad kao u DTM autu. Najviše mi se svidelo što ceo auto i unutra ostavllja utisak lakoće i fluidnosti. Volan nije predebeo, prekidači nisu masivni, sedišta su skladno skrojena...šalt tabla je kod ovih modela bila prekrivana vrlo tankom kožom koja je bila baš lepo skrojena i spojena. Često te kožne oplate deluju premasivno. Nadam se da će ta tanka koža izdržati dužu upotrebu. Istaknute plastike su mekane. One slabije plastike su u donje delu vrata i sa strane kod tunela što j ei logično jer su to površine koje su pod kontaktom i trbea da budu tvrde i krute...ima i boljih, ali ima i gorih. Na to se nadovezuje lepo uklopljen ekran i sami pokazivači kazaljke koji su elegantni. Ništa nije napadno, enterijer "ne guši" putnike.
Meni lično je detalj koji mi najviše deluje jeftino prednja maska koja je urađena od crne plastike i od napred auto deluje siromašno i previše svedeno. Za razliku od mnogih automobila koj napred deluju prebudženo na granici kiča (Talisman, BMW 7, Citroen DS5), ovde kod Alfe su preterali sa svedenošću. Može da prođe kod QV koji je sportski model, ali za neku luksuznu varijnatu i uz neke elegantne boje trebali da ponude neke hrom lajsne ili metalne rešetke. Kada bih je kupiou nekoj takvoj varijanti odmah bi joj stavio neke dodatke napred da malo oplemenim prednji deo auta.
U svakom slučaju utisak kvaliteta (akcenat je na reč "utisak" jer je još rano za sud o pravom kvalitetu kroz eksploataciju) mi je pozitivan. Par jeftinijih detalja ne moože da mi pokvari generalno dobar utisak. Sve treba da se uzme u obzir, ali par plastika bilo dobrih ili loših ne treba da bude određujuće da li je auto dobar ili loš. I mislim da ljudi koji plediraju da se razumeju u kola treba da daju podršku naporima inženjera da naprave tehnološki dobar auto. Neki ljudi su seli napravili auto sa idealnim odnosom težine, odličnim vešanjem, karbonskim kardanom i treba to ceniti jer ako ih javnost bude sahranjivala onda ćemo svi voziti kola u stilu Citroen Cactusa...kante sa mediokritetskom mehanikom, ali sa par slatkih detalja koje prolaze kod kupaca. Onda nemojte da se žalite kad Mercedes snizi nivo kvaliteta (jer kome se isplati da pravi večan auto...), ili BMW nije više za vožnju ono što je nekada bio (jer kome treba 100% vozački auto kada možemo da ubacimo gedžeteriju, multimediju i da birate 37 vrsta kože i konca...). Uostalom, sam Markione kaže u stilu "što bi mi ulagali milijarde evra i razvoj novog Punta za razmaženog evropskog kupca, a Evropa u krizi i tržište prezasićeno i izbirljivo...bolje da im ponudimo 4 mala mediokritetska autmobila koja ćemo prodavati na manje izbirljivim, a nezasićenim tržištima i imati veću zaradu. Lepo je što su odstupili od toga kod Giulie, ali u stvari drugačije nisu ni mogli. Zato Giulia ne može biti jeftin auto. Probali su sa jeftinim Alfama i to ne ide. Biće dobra (ali i skupa) ili je neće biti.