Stranica 238 od 356
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 10 Apr 2016, 22:14
				od Delija
				Tih 33% uopste ne mora da bude u finansijama, vec moze da bude u zemljistu, fabrici, masinama, ljudima. Sve zavisi kako ja formulisan ugovor.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 10 Apr 2016, 22:15
				od Kornjaca Rade
				Sigurno je dobro po nas 

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 10 Apr 2016, 22:30
				od Geza
				Mislim da je naša prva investicija bila zemljište za fabriku, tj. vrednost od 300 miliona €, plus 90 miliona € u kešu.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 11 Apr 2016, 12:19
				od srdjanyo
				Neradni dani u FAS, u sledećih par mese i. 

Kako im plaćaju ove neradne dane? 
Tesla 6.1
 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 11 Apr 2016, 12:35
				od Heinz
				Koga zanimaju subvencije Fijatu 
https://bogdanpetrovicblog.wordpress.com/
....
Држава је, поред уношења имовине (земљиште и 300.000 квадрата фабричких хала) унела у капитал 50 милиона евра готовине, а страни партнер је уложио 200 милиона у опреми. Издате су државне гаранције за кредите код Европске инвестиционе банке под повлашћеним условима на 169,5 милиона евра. Дато је и 10.000 евра по радном месту, а плаћа им се и 1.000 евра за „трошкове“ обуке. До 31.12.2014. године, преко 161 милион евра плаћено је (на основу уговора) за следеће активности: комуналне услуге, замена крова, ремедијација животне средине и спољашња инфраструктура за „парк добављача“. Уговором је предвиђено (и исплаћено) и бесповратно улагање у фабрику од 50 милиона евра.
ФАС не плаћа ни порезе и доприносе на зараде, јер се држава обавезала да ће у периоду од 10 година рефундирати пун уплаћени износ за све раднике, а ослобођен је и пореза на имовину као и такси према локалној самоуправи. Ни то није крај, јер је држава субвенционисала и продају ФИАТ-ових аутомобила неколико година замашним износом од по 3.000 евра по аутомобилу.
Анализом завршних рачуна за 2013. и 2014. годину, закључује се да је само у тим годинама ФАС примио више од шест милијарди динара субвенција.
Парадирање у Крагујевцу коштало је до сада преко 420 милиона евра државног новца
ФИАТ је постигао да прима субвенције не само иницијално запошљавање са по 10.000 евра по радном месту, него и по читавом низу основа, које су апсолутно без преседана. Тешко је укалкулисати укупан износ субвенција, пошто се оне и даље исплаћују сваке године, али сигурно нису мања од 300 милиона евра (могуће и 500 милиона евра кумулативно), што уз запошљавање око 2.500 радника, значи нето субвенцију од преко 120.000 евра по радном месту (а могуће је и да субвенција буде и 200.000 евра по радном месту).
Инвестиција државе у ФИАТ се правда тиме да је извоз повећан за око 1,3 милијарде евра, међутим, ти исти стручњаци занемарују да је поред извоза ФИАТ и највећи увозник у Србији, са увозом око милијарду евра, односно да је нето ефекат мањи од 300 милиона евра. И од тих 300 милиона евра, део представља увозну компоненту од стране добављача. То и не чуди, јер се увозе мотор, мењач, електроника, лимарија, односно сви кључни делови, тако да је укупни ефекат много мањи него што га пропагандисти тог посла представљају. До сада је по свему судећи уложено нешто више од 420 милиона евра само у готовом новцу (не рачунајући гаранције, непокретности и слично) али рачун и даље расте, тако да је реално да ће до краја уговора изаћи и на више од 500 милиона евра.
....
 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 12 Apr 2016, 21:25
				od Geza
				Još uvek je živ. 2016 Honda Accord facelift.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 0BuwYF66MM

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 12 Apr 2016, 21:29
				od grujicd
				Ali ne na našem kontinentu.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 12 Apr 2016, 21:38
				od shandu90
				+1
Oni bar u kupeu mogu da uzivaju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 18 Apr 2016, 17:02
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 18 Apr 2016, 17:32
				od perfiko
				Alfa Stelvio? 

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 18 Apr 2016, 17:42
				od Geza
				Model na osnovi pick-upa Fiat Toro. Kažu da je naslednik Freemonta.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 18 Apr 2016, 22:23
				od Geza
				MY 2016 Mitsubishi ASX.

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 18 Apr 2016, 23:12
				od perfiko
				Japanci napravili lep auto! 
 
 
Neka me neko uštine. 

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 19 Apr 2016, 00:05
				od shandu90
				I prošli je izgledao simpatično spolja. Nikad mitsubishi nije imao problem sa spoljnim izgledom, unutrašnjost im je glavna boljka. Prijatelj ima lancera više od 10g, i dan danas je dizajn po meni super ali unutra  

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 19 Apr 2016, 07:44
				od aviator
				Geza napisao:MY 2016 Mitsubishi ASX.

 
Neko iz Citroena umešao prste?