Stranica 238 od 304
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 01:20
od Laki021
perfiko napisao:Možda nisam najbolje shvatio, ali to mi zvuči kao i da Porsche ide na dole?
Porsche se spusta medju narod. Imaju sve vise modela, sve vise pristupacnijih, 2.0 motor postaje standard... Imaju veliki rast prodaje.
Ocekuje se da izadju uskoro i Baby Macan i Baby Panamera. Ovo ne znaci da im kvalitet ide dole.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 01:56
od Xepoj87
ljubitelj napisao:Xepoj87 napisao:Zato sto C klasa ima vazdusno vesanje i nema sanse iko tu da joj prismrdi.
Ok, ima vazdusnu oprugu, i zasto bi to bilo automatski udobnije od neke druge vrste opruge koje se koriste?
Za udobnost je bitan modul elasticnosti opruge, njen hod, odmerenost prigusenja amortizera a sama vrsta (materijal) opruge je malog uticaja. Ili mislis da je tvrda vazdusna opruga udobnija od mekane celicne jer je eto vazdusna?
Vozio sam isti model, sa spiralnom celicnom, sa hidro i sa vazdusnom oprugom i razlika ima u osecaju ali je to toliko malo da bas treba da se potrudis da uocis, a i to samo u nekim okolnostima tokom voznje.
Ovo sve se ne odnosi na C klasu, pisem generalno o opruzi kao opruzi.
Sve ostalo od elemenata vesanja je isto, pa je tako i na C klasi isto vesanje sa celicnom ili vazdusnom oprugom. I moze se podesiti udobnost i jednog i drugog prema zelji tj preteznoj nameni auta.
Mercedes i Volvo stariji modeli su imali citav niz opruga (razlicite "tvrdoce") u ponudi pa je tako model iste oznake mogao da bude vise ili manje udoban zavisno od verzije. Za druge se ne secam, verovatno je slicno u toj visoj klasi vozila nudjeno.
Ne pratim da li to sada rade i da li drugi proizvodjaci imaju takvu ponudu, tehnicki materijal opruge je skoro pa nimalo vezan za tvrdocu odnosno udobnost celog auta kao celine.
Ja pisem za C klasu, ne za kamion sa vazdusnim amortizerima.
Razlika je velika, jer vazdusna opruga dozvoljava vecu promenu tvrdoce, pa samim time auto moze da bude ekstra komforan, a i da promeni da bude jako tvrd i dinamican.
Ta kolicina prilagodljivosti kod celicnih jednostavno nije moguca, pa ako je auto vec sportskije setovan, nema sanse da moze da prismrdi C klasi sa vazdusnim, koja ni na najtvrdjem setovanju nije toliko tvrda, kako testovi kazu. Jos kada na to dodas da se visina C klase menja, pa samim tim opruga ima vise ili manje hoda, jasno je da se jos vise dobija na komforu.
Eto, zato sam rekao da prosto ne moze biti udobna kao C klasa.
U poslednjih 10-15 godina se mnogo puta dokazalo da nista ne moze da prismrdi Mercedesovom vazdusnom vesanju po udobnosti.
Dakle, praksa je tako pokazala, a da li u teoriji mozda nesto moze drugacije i da li cemo u buducnosti leteti, zaista nije bitno u ovoj prici.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 10:54
od Ji 4Tze
Nisam pratio, pošto je taj dodatak vazdušnog ogubljenja za C klasu, ili ide standardno?
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 10:58
od passenger
Nemačka: 1416 eura.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 10:59
od HKS
Ma gde ce standardno, nije standardno ni na E klasi.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 11:12
od ljubitelj
Pa zato sam te i pitao zasto izdvajas C klasu kada je sve sto si opisao isto i kod svih ostalih automobila. Mercedes je oduvek bio udoban, to vazi i za modele sa celicnim oprugama mnogo pre tih 10-15 godina.
Gde si ti video kamion, Mercedes ili neki drugi da je pomenut ne znam.
Da, vazdusna opruga se moze podesavati po tvrdoci kao i hidro opruga u sirim granicama od podesavanja tvrdoce celicne opruge.
I celicne mogu da menjaju tvrdocu samo sto je jednom podeseno u fabrici.
Vazdusne opruge koje sam koristio su radile u opsegu 2-6 bara, sto je imalo uticaja oko 30mm na promenu visine vozila. Na 6 bara uopste nije poboljsana udobnost u odnosu na celicne opruge, u ovoj konkretnoj izvedbi. Obicno sam drzao na oko 3-4 bara kada je za moj ukus optimalni kompromis.
Samo kazem da udobnost nije direktno povezana sa materijalom opruga. Upravo iz prakse. Recimo W124 je jako udoban auto pozadi a ima celicne opruge doduse dugog hoda a ne kratke kao sto se danas masovno koristi kod vecine auta. Ima i drugih jako udobnih auta bez vazdusnih opruga.
Citroen XM je u praksi jako udoban auto, nema vazdusne opruge vec hidro.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 11:24
od carov2
A je l ima neudobnog auta sa vazdušnim vešanjem?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 12:28
od moimoi
Врло добар резултат за Giuliu на тесту C/D.
We are declaring the Giulia Quadrifoglio the new benchmark among sports sedans. Yes, you read that correctly. It drives outstandingly well, and at $73,595 to start, it is priced in the thick of the segment. Our nearly loaded test car’s $79,195 as-tested price even counts as tame compared with he prices one can pay for an M3 or a C63.
http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... est-review
Поређење перформанси са теста са упоредним тестом Мерцедеса, БМВ-а и Кадилака.
http://www.caranddriver.com/comparisons ... ecs-page-5
.........................QV..............M3............ATS-V..........C63 S
0–60 MPH..............3.6 sec........3.8 sec........3.9 sec........3.9 sec
0–100 MPH.............8.1 sec........8.8 sec........8.4 sec........9.1 sec
¼-MILE @ MPH.......11.9s@121...12.2s@117....12.1s@122.....12.2s@116
BRAKING 70–0 MPH...143 feet......150 feet......154 feet........147 feet
ROADHOLDING,........1.00 g........0.97 g........1.02 g.........0.98 g
WEIGHT CURB......3822 pounds...3608 pounds...3800 pounds...3939 pounds
BASE PRICE..........$73,595.........$62,950.........$61,460.......$72,825
PRICE AS TESTED...$79,195.........$84,325.........$73,655.......$91,585
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 13:23
od starac vujadin
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 14:53
od ljubitelj
carov2 napisao:A je l ima neudobnog auta sa vazdušnim vešanjem?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sto ne bi bilo. Ako se nabije pritisak na maksimum moze da bude neudobniji od nekog sa meksim oprugama.
Udobnost zavisi od podesenosti a ne toliko od vrste i materijala opruge. Pa amortizera, pa ostatka vesanja.
Prednost podesavajucih opruga je mogucnost prilagodjenja trenutnoj zelji vozaca, bilo da je hidro ili vazdusno vesanje. Kada su mekane za bolji komfor onda su i posledice na upravljivost auta adekvatne.
Kada su tvrde bolja je upravljivost a gubi se udobnost.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 16:32
od Xepoj87
carov2 napisao:A je l ima neudobnog auta sa vazdušnim vešanjem?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Nema, ali tamo negde moze biti.
I naravno da se prica skrenula na totalno pogresnu stranu, jer je izgleda bitno reci da ako vazdusno stisnes do momenta pucanja, a celicno stavis da se razvlaci kao slina, moze biti.
E sada, sto to danas ne postoji, izgleda nema nikakve vaznosti.
I ovome uvalise klotaru:
https://www.youtube.com/watch?v=nPui7woTXl8
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 19:08
od Markoni
starac vujadin napisao:Malo su me gledali čudno što sam slikao pragove i drndao retrovizor, ali dobro...ne bih ja tu ništa dir`o
Hahha, ovo izgleda skroz drugacije.

Ima li negde na netu zvanican cenovnik kod nas sa nivoima opreme zna li neko? Na sajtu ne nadjoh.
Tapatalk Post
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 19:12
od pedja
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 19:17
od starac vujadin
Imaš kod Stojanova na sajtu u pdf.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 31 Dec 2016, 20:57
od carov2
ljubitelj napisao:carov2 napisao:A je l ima neudobnog auta sa vazdušnim vešanjem?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sto ne bi bilo. Ako se nabije pritisak na maksimum moze da bude neudobniji od nekog sa meksim oprugama.
Udobnost zavisi od podesenosti a ne toliko od vrste i materijala opruge. Pa amortizera, pa ostatka vesanja.
Prednost podesavajucih opruga je mogucnost prilagodjenja trenutnoj zelji vozaca, bilo da je hidro ili vazdusno vesanje. Kada su mekane za bolji komfor onda su i posledice na upravljivost auta adekvatne.
Kada su tvrde bolja je upravljivost a gubi se udobnost.
Koji je to neudoban auto, a ima vazdušno ogibljenje?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk