Stranica 239 od 618
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 09:35
od Ivan
Ljudi misle da su dizne perfektne dokle god glasno ne lupa, stalno trza i jako dimi.
Kada kazes nekome da mislis da ima neki simptom MALO losije dizne uvrede se ljudi maltene, ne lupa glasno nonstop i ne trza uvek jako to je sve super...
Naravno da se postavlje pitanje ekonomske racunice menjati/popravljati dizne koje su na 80-90% fabrickih karakteristika, i da to pali radi ide korektno, ljudi kod nas zamene diznu kada crkne skroz, onda stave polovnu koja iako losija znatno fabrickih vrednosti je beskonacno bolja od crknute jer radi, a crknuta vise nije radila i tako to ide...
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 09:58
od Heinz
Može li dimiti sa DPF?
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 10:09
od Ivan
Moze, al dpf smanji dim i zna ds promeni boju ps bude beli ili siv dim
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 10:46
od cozmo
Ivan napisao: 21 Nov 2019, 09:35
Kada kazes nekome da mislis da ima neki simptom MALO losije dizne uvrede se ljudi maltene, ne lupa glasno nonstop i ne trza uvek jako to je sve super...
To se odmah vidi na dijagnostici. Odmah izbacuje gresku, bar za francuska vozila, kad jedna dizna nije u toleranciji. A na HDI se odmah oseti, ler je nestabilan cim neka malo krene da zeza, bez da cekica. Ali u 99 posto krene odmah da cekica, bar na HDI.
Trzanje na 1.6 HDI je uvek od strane EGR-a, od dizni gotovo nikad... kod njega dizne 99 posto pokazu na leru...
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 10:52
od Ivan
A tolerancija je recimo 2 il 2.5mg, a dizna koja je na granici i ne pali gresku i dizna koja je na nulu nemaju nista zajednicko osim sto ne pale gresku
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 11:51
od cozmo
Kad je u granici tolerancije, BSI koriguje sve, ne mozes da osetis. I svakako nije za zamenu. Kad ispadne van tih granica gde BSI ne moze da iskoriguje, ima da se oseti itekako. Obicno prijavi antipollution fault kad ne valja, a na dijagnostici se i vidi i oseti u radu motora.
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 12:18
od nikaragva
ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23
Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
Zasto zatvaras EGR?
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 12:23
od Ivan
Zato sto jtd fabricki ima visak nepotrebnih delova
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 12:43
od ChobbyNS
nikaragva napisao:ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23
Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
Zasto zatvaras EGR?
Zbog ovoga. Ako je map senzor ovakav, usisna grana nije ništa bolja. Čepiranjem i gašenjem egr sprečavam taloženje čađi u usisu koji će naravno biti očišćen kada se to sve bude radilo.

Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 12:54
od dragvorl
Na jtd je bruka komplikovano skinuti usisnu, ja sam odustao.
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 13:31
od HKS
Meni dimi puno, bojim se uopste i zalaziti u otkrivanje do cega je (egr, dizna, usisna) bas zbog cijene dizni
Iduci auto - benzin.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 13:53
od ChobbyNS
Ako uzmeš turbo benzin čekaju te svi dizelski problemi. Turbo, dizne plivajući zamajac, dpf

Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 13:58
od ljubitelj
BSI (modul inteligencije kako ga francuzi krste) nema bas nikakve veze sa korekcijom ubrizgavanja dizni, niti bilo sta bilo gde koriguje. On se bavi sirenom, zmigavcima, bravama, svetlima, prozorima, ogledalima i slicno.
Inace ta korekcija koja se ocita na dijagnostici je korekcija pritiska sagorevanja koji zavisi i jos od drugih faktora i delova motora poput stanja karika, ventila...ne samo dizni pa nije dovoljan podatak da se zna stanje dizne.
Moze dizna da bude ok a da je korekcija preko uobicajene.
Uz 2,0HDI (Bosch EDC)dijagnostika sama nista ne izbacuje ako su losije dizne, doduse moze iskusan poznavalac bas tog motora da prepozna po citanju PID parametara da postoji odstupanje od redovnog stanja.
To kada se pojavi antipolution greska tokom voznje a bas se odnosi na ubrizgavanje to obicno znaci da je odavno bilo vreme za zamenu/servisiranje dizni i to je vec kraj kada je motor naveliko u problemu i van radnog opsega.
Dizne su normalno habajuca stvar, kao gume i normalno je da im je ogranicen radni vek. Nekima vise nekima manje radnih sati ali nema tu nikakve alternative osim prave popravke odnosno zamene kada dodje vreme.
To kada se usled dizni jasno cuje cekicanje motora i drugi slicni zvuci ili na leru se primeti neravnormeran rad to je vec pred raspad...odavno taj motor ima problem koji se nije resavao na vreme.
Ali srecom dizeli su jako robusni pa tako i sa problemom i dalje se kotrljaju...uz dimljenje i sve ostale posledice neispravnog motora i nece stati tako lako niti preko noci odjednom pa ljudi voze (cesto) sve dok bas ne staneili nece vise da upali.
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 14:11
od cozmo
BSI motorni (ECU, ali francuzi sve zovu BSI) vrsi korekciju dizni, ne rade to one same od sebe. Na osnovu svih parametara. Imas u servisnom uputstvu za servise... Antipollution pali cim ne moze da koriguje zbog bilo cega. Samo treba dobar dijagnosticar.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Poslato: 21 Nov 2019, 14:12
od Puzo81
ChobbyNS napisao: 21 Nov 2019, 12:43
nikaragva napisao:ChobbyNS napisao: 19 Nov 2019, 21:23
Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
Zasto zatvaras EGR?
Zbog ovoga. Ako je map senzor ovakav, usisna grana nije ništa bolja. Čepiranjem i gašenjem egr sprečavam taloženje čađi u usisu koji će naravno biti očišćen kada se to sve bude radilo.
Kod mene je na 204k km bio malo zaprljan. Očistio štapićima za uši i nekim zajebancijama i onda stavio pločicu. Baš me zanima kakav je MAP sada na 243k km.