Stranica 240 od 302

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 18:54
od Ivan
Auuu tek onda nece pogledati 540I, pa I jeremi je rekao da je 530d najbolja petica a mrzi dizele :)

Jos skoro 200nm vise, ko zna mozda 540I ima menjac sa 2.0 dizela zbog slicnog torka :kezo:

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 18:57
od Xepoj87
U tim limuzinama, meni je dizel uvek bolji izbor, jednostavno vise ti prenosi osecaj ubrzanja kroz onako izolovan auto.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:00
od Delija
Xepoj87 napisao: 28 Avg 2017, 18:46
Floyd napisao: 28 Avg 2017, 18:28 Neko ugradi lošiji menjač a neko motor od Dačie ili Škode...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Pa tu znas sta kupujes, koju kubikazu i snagu, a ovde ti dali navodno isti menjac i vesanje, a zapravo ti uvalili za klasu losije.
Kakve veze ima da li su oni razvili taj motor ili su drugi razvili i prodali njima. Pa Bmw ne bi uopste imao menjac da je to bitno.
Stavi onda 3 vrste ogibljenja, a ne 2. Nazovi svoj sporiji menjac drugacije od ovog brzeg.
Mercedes je imao 7g tronic i 7g+ tronic i i ako ih je prodavao u isto vreme, nije 7g prodavao kao 7g+, vec pise da dobijas sporiji menjac i ako je 7g+ samo modernizovani 7g.
Evo i ovde imas primer da coveku daje da testira 530D, a ako uzme 525D, dobice losiji menjac i vesanje, dok ce ih prodavac reklamirati kao identicne.
Naravno, sve to ce pripisati tome sto onaj motor ima 2 cilindra vise, sto nema veze sa realnoscu.
Heroj, pricas to po ne znam koji put na osnovu iskustva sa X3 20d (ne znam koliko je uopste relevantno jer treba prvo da vidis i 30d u X3 kako se ponasa) i 320d od pitaj boga otkad - pitanje je da li je i kod FL-a tako, a ne kod nove 5-ice.

Bas se zajebavam u poslednje vreme sa manuelnim komandama i prebacuje trenutno, sto ce reci da i za matori 2.0 benzinac to ne vazi.

Vec smo diskutovali oko toga koji tacno ZF8 ide u koji model...
Delija napisao: 15 Nov 2016, 13:11 x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:01
od passenger
Kurt.

On se odmah zaleteo za 530d jer je trenutno popust. Nervira ga xdrive kod tog primerka i jer je karavan. Pa bi iskonfigurisao nešto sam.
Motor mu je najmanja briga. Poprilično je zadovoljan trenutnim 520xd od 190ks. Imao je ranije M3 i uzeli mu vozačku, pa opet jer je vozio bez vozačke, platio 5k chf kazne itd. Od tad ne vozi više brzo (120 vozio gde je 50 limit). Odoh do njega da vidim šta kaže.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:07
od Floyd
Nisam ja kupio kod Kurta.
Xepoj87 napisao:U tim limuzinama, meni je dizel uvek bolji izbor, jednostavno vise ti prenosi osecaj ubrzanja kroz onako izolovan auto.
Ma super su napravili novi 40i. Jako lepo i ravnomerno razvija snagu ali to nije razlog da Laki ničim izazvan hejtuje dizel.

Ja ne bih gledao 30d ali bih bio u ozbiljnoj dilemi između 50d/40i.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:10
od Delija
Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:11
od nidza
Dizel staviš na papir da li ti je neophodan pre svega. Zašto bi ga uzimao ako ne postoji očigledna računica?

Neko ko ne praši ogromne km zašto ne bi iskonfigurisao jači benzin?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:22
od Floyd
Ja sam mislio da si ti uzeo benzinca jer voliš a ti računaš :)
Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:52
od Xepoj87
Delija napisao: 28 Avg 2017, 19:00
Xepoj87 napisao: 28 Avg 2017, 18:46
Floyd napisao: 28 Avg 2017, 18:28 Neko ugradi lošiji menjač a neko motor od Dačie ili Škode...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Pa tu znas sta kupujes, koju kubikazu i snagu, a ovde ti dali navodno isti menjac i vesanje, a zapravo ti uvalili za klasu losije.
Kakve veze ima da li su oni razvili taj motor ili su drugi razvili i prodali njima. Pa Bmw ne bi uopste imao menjac da je to bitno.
Stavi onda 3 vrste ogibljenja, a ne 2. Nazovi svoj sporiji menjac drugacije od ovog brzeg.
Mercedes je imao 7g tronic i 7g+ tronic i i ako ih je prodavao u isto vreme, nije 7g prodavao kao 7g+, vec pise da dobijas sporiji menjac i ako je 7g+ samo modernizovani 7g.
Evo i ovde imas primer da coveku daje da testira 530D, a ako uzme 525D, dobice losiji menjac i vesanje, dok ce ih prodavac reklamirati kao identicne.
Naravno, sve to ce pripisati tome sto onaj motor ima 2 cilindra vise, sto nema veze sa realnoscu.
Heroj, pricas to po ne znam koji put na osnovu iskustva sa X3 20d (ne znam koliko je uopste relevantno jer treba prvo da vidis i 30d u X3 kako se ponasa) i 320d od pitaj boga otkad - pitanje je da li je i kod FL-a tako, a ne kod nove 5-ice.

Bas se zajebavam u poslednje vreme sa manuelnim komandama i prebacuje trenutno, sto ce reci da i za matori 2.0 benzinac to ne vazi.

Vec smo diskutovali oko toga koji tacno ZF8 ide u koji model...
Delija napisao: 15 Nov 2016, 13:11 x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.
Pricam na osnovu iskustva 2 Bmwa sa navodno istim menjacima, da je odziv na komandu promene brzine 3 puta sporiji u 20d. 530d vozis lagano, kako si kliknuo, cim si pustio rucicu, on je prebacio u brzinu, a ovde kliknes, pustis, stavis ruku na menjac i on tek tada prebaci.
Ne znam o kom 320d pricas.
U pitanju su bili 530D FL i x3 2.0D FL, oba nova, sa manje od 5k km na satu i to ne bih ni znao, da Aca nije krenuo na to da se zali i da prica koliko mu je u X3 losiji menjac, a navodno su identicni.
Ne znam kakve veze ima da li je u pitanju X3 ili 5, kada se menjac veze uz motor.
X3 je Bmw 3 sa visim klirensom i to je to.
Barem pricam na osnovu iskustva.
Isto na osnovu iskustva mogu reci da se 7g+ u 220 cdi i 350 cdi identicno ponasa.
Da, spor je manuelni u oba, ali nema nikakve razlike, sto sam bas i proveravao zbog razlike u Bmw-ovim menjacima.
Kada budem isprobao 9G u vise modela, reci cu ako je sporiji odziv u slabijem motoru.
Za sada sam ga probao samo u E350d i meni je super.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 19:57
od nidza
Floyd napisao:Ja sam mislio da si ti uzeo benzinca jer voliš a ti računaš :)
Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Normalno. Izračunao sam da mi se dizel ne isplati, tj. da nedostaci prevazilaze uštedu.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 20:03
od passenger
nidza napisao: 28 Avg 2017, 19:11 Dizel staviš na papir da li ti je neophodan pre svega. Zašto bi ga uzimao ako ne postoji očigledna računica?

Neko ko ne praši ogromne km zašto ne bi iskonfigurisao jači benzin?
I ja bih uzeo benzinca da sam na njegovom mestu. Za 3 godine njegov F10 ima ca 35k km. Još nije kupio novi set guma.

Sad smo konfigurisali jedan fini G30. Još nije odlučio da li da uzima sada ili da sačeka.

Uglavnom:

3.0d (bez X. Verujem da mu je ostala navika od E60 535d i M3 E46)

-mediterranean blue
-cognac sa el. funkcijama, hladjenjem i grejanjem (možda i masaža, ali bi probao prvo)
-hud, šiber, harman kardon, bežično punjenje, rikverc kamera, multifun. cajger, proff navi, shadowline, crni krov, povezivanje smartphone, spjiler na gepeku. LED adaptivna ne, jer sam mu preneo Lakijeva iskustva.

Još par sitnica od opreme i sve ukupno 94000 chf - 18% je ca 77000 chf.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 20:11
od Floyd
nidza napisao:
Floyd napisao:Ja sam mislio da si ti uzeo benzinca jer voliš a ti računaš :)
Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Normalno. Izračunao sam da mi se dizel ne isplati, tj. da nedostaci prevazilaze uštedu.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Svaka čast ali nikako da skontaš da je ta računica individualna... zavisi od klase auta, režima i stila vožnje. Ti sa benzincem imaš prosek manji od deklarisanog a ja sa dizelom 30% veći.

Ne kapiram poentu mahanja tvojim papirom u svakoj temi :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 20:37
od ROCK
I ja se povremno poigram sa manuelnim modom i nema kasnjenja u kod menjanja brzina. Ovo tipa kliknes pa stavis ruku na menjac i onda tek prebaci je nerealno. E sad mozda menjac bio felerican pa je druga prica.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 20:46
od Xepoj87
Kada budes probao kod nekoga sa jacim motorom, sve ce ti biti jasno.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 28 Avg 2017, 20:50
od passenger
Da se ubacim kod F10: 520d i 535i razlika 120%