Ikac napisao:[mention]Branya[/mention]
Kakva je sad situacija sa radnim dozvolama zbog korone i cele situacije? Jel postoje neki specijalni uslovi? Može i na PM.
Radnih viza ima na istoku Kanade. Stvar je što moraš dve nedelje u karantin i, po zakonu bi to firma morala da ti plati. Dve nedelje po 30 radnih sati i trošak hotela. Ali veći je problem sa polaganjem testova za dozvolu. Slabi su sa terminima. Mi smo progurali malo preko veze




sve se radi u lokalnom servisu građana.
A drugi problem je američka viza. Koliko sam upućen, a jesam solidno, trenutno je najveća šansa za dobijanje termina za usa vizu u Halifax-u, što je sreća jer je susedna provincija. Ontario i Kvebek su u problemu do sledeće godine.
Sad su neki naši iz Ontaria kontaktirali jednog čoveka, zna Jovan koga, da im nekako sredi za Halifax. Doveli osam vozača iz Srbije, vozi se za Ameriku i sad su u problemu.
Da nije korone sve bi išlo kao podmazano. Ti vozačko iskustvo dokazuješ pismom preporuke i svojom kategprijom, koju ja nisam imao ali sam u poslednji čas izvadio kanadsku dozvolu 2017. Sad bi me ta gimnastika koštala između 6 i 9000$. Ali ko ima iskustva možemo ovde srediti i za manje i jeftinije.
Suština je da se dobiju papiri, a ne da se ganja lova.
Moje neko viđenje je da radiš svoj posao, imaš kintu za sebe i dobiješ papire za tri godine. U mom slučaju da nije bilo korone ja bih dobio i za kraće od dve, a pride sam pola godine bacio u bunar sa prvom firmom. Znači sve je u tvojim rukama. Plus ako znaš engleski onda si na konju.
Izvini, malo sam odužio. Sustina je da ti firma iz Kanade pošalje ponudu za posao tj ugovor i da ima radne vize. Onda ostalo završavaš u Beogradu u konzulatu. Trebao bi da imaš bar tri godine radnog iskustva ali i to može da se sredi u Bg. Onda kad sletiš u Kanadu zalepe ti radnu za pasoš i ona ti važi dve godine. Posle se polaže kod njih, prvo za kola, pa za kamion i to je to. Ako se vozi Amerika, a većini firmi mi trebamo baš zbog toga, ganja se Usa viza. I to je to. Posle godinu dana se predavaju papiri za njihov permanent resident. Sada treba i četvorogodišnja srednja, mada i trogodišnje bi trebalo da prođu. Treba se overiti diploma kod neke njihove agencije. I položen engleski, naravno. Najbolje je položiti u Srbiji, a ko nema problem sa jezikom može i ovde.
Postoji i pilot program preko kojeg dobijaš njihov permanent resident u roku od pola godine do osam meseci ali fora je što te većina firmi neće zaposliti saanje od tri godine kanadskog iskustva, zbog skupog osiguranja. Tako da pr znači čisto neki komfor ako izgubiš posao ili hoćeś da promeniš struku. Takođe znači oko kredita i sl.
jovanns napisao:Jel bata tek sad kreće da vozi?
Poslato sa P30 Pro pomoću Tapatoka
Ma da, konačno. Izgubili su tri tima za nedelju dana i sad je frka. Ne mora usa viza. Samo Kanada. Taman. A realno ovo svaka budala može da vozi, Toronto - Halifax ili bilo gde do istočne obale. Sa izuzećem Montreala.
Taman mi je leglo ko budali šamar. Jutros sam sreo jednog kolegu i već sam bio spreman da im sve po spisku. Zaposlio si pun đavo retarda i daješ im iste tri lokacije u Americi, a onda prcaš ovog ko se trudi i s kojim možeš komunicirati na engleskom. Ali dobro, sve u rok službe. Zato ja mogu da dovedem nekog na moju preporuku, a oni teško.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk