Stranica 25 od 44

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:12
od Comi
Gobline, kad toliko forsiras tu tehnicku stranu...onda je S klasa ipak nesto iznad RR i Bentlija, a dobro znamo obojica da to nije tacno.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:23
od goblin
HKS napisao:GTA Spano je ekskluzivniji od Rolls Royca, znaci RR je niza klasa.
Pa ima jos maloserijskih i skupljih automobila od Rolsa (npr. Pagani, Bugati...) ali to jednostavno nije ista klasa.
Kao sto u poredjenju namerno nisam pominjao Ferrari, Lambo, Aston.... posto je to jedna sasvim druga kategorija sportskih i supersportskih automobila...

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:33
od goblin
dragvorl napisao:Jaguar XE na primer ima alu karoseriju u D segmentu, to za sad niko drugi nema, tu su pioniri, tako da i sa tehnickog aspekta imaju cime da se pohvale. Porsche je samo usao u segment u kome pre nije bio, knowhow i kvalitet je svakako tu odavno, paleta delova VW grupe je na raspolaganju, samo je pitanje koliko zele da upotrebe.
Pa zar Audi isto nema alu karoseriju?
Nisam rekao da Jaguar nema cime da se pohvali sa tehnicke strane, vec da je ipak jasno tehnicki inferioran.
Comi napisao:Gobline, kad toliko forsiras tu tehnicku stranu...onda je S klasa ipak nesto iznad RR i Bentlija, a dobro znamo obojica da to nije tacno.
Slazem se da je nova S klasa tehnicki naprednija od Rolsa i Bentley-a.
Ali poredjenje ti nije dobro zato sto jedan Jaguar i Maser nemaju ni prublizno jak brend i aristokratsku notu na tom nivou kao Rols i Bentley, pa onda jos citav niz specificnosti Betleya i Rolsa koje ne moze ispratiti apsolutno niko iz premijuma niti Jaguara, Masera... a tu su vrhunska zavrsna obrada, materijali, izolacija, apsolutno sve u autu podredjenu luksuzu... pa onda cena, ekskluzivnost u svakom pogledu...

Razumem ja i tvoju teoriju i tacku gledista, pije i ona vodu ali mislim da Jaguar i Maser ipak nisu dovoljno "jaki" da bi im to obezbedilo poziciju rame uz rame sa premijumom, iako ako posmatramo iskljucivo brend oni donose cak vise ekskluzivnosti (mada upitno za Jaguara, dok Maser sigurno).

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:43
od Ivan
Nije upitno uopste, nemaca ima na ulici kao pezoa ili fiata, dok ces na 100 novih a6 videti jednog jaguara xf ili nekog porchea, a maserati je tek raritet, grudvam se malo ciframa, ali poenta je jasna.

Maserari, jaguar i porsche su izrazito ekskluzivni automobili i jednostavno jedan audi, bmw ili merc nije ni priblizno ekskluzivan brend, niti imaju taj x faktor.

Послато са GT-N7100

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:49
od dragvorl
@ goblin

U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad? Najveci broj tehnickih inovacija u danasnje vreme ne razvijaju i smisljaju proizvodjaci vozila, vec komponentasi, i to je trend. Bilo koja ozbiljnija tehnologija koja se usvaja je predmet zajednickih pregovora, a ne necije ultra vizije. Kada se planira usvajanje neke ozbiljne inovacije to razmatraju veliki proizvodjaci vozila zajedno sa proizvodjacima delova, jer je auto industrija sklapacka industrija, a cene razvoja diktiraju i cenu finalnog proizvoda, a tesko da ce neko ici na svoju stetu zarad pionirstva na nekom polju, ta vremena su iza nas rekao bih. Ukoliko se postigne dogovor sa komponentasima oko cene i ostalih uslova krece se u ostvarivanje, i moze da se dogovori ko ce prvi dobiti novu tehnicku inovaciju, ali samo je vremenska razlika (a ne pricamo o redu velicina mnogo vecim od meseci, ili jedne godine) pitanje kada ce i drugi imati isto to. Razlika je u nazivu i finom podesavanju, dizajnu i marktetingu.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:50
od Laki021
Gde bre Jaguar toliko eksluzivan, oni su tu egal sa merc, bmw... Sta je tacno exluzivno u XE sa 2.0 dizel motorom od 160ks. A i kosta isto ili manje od konkurencije

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:52
od dragvorl
Verovatno to sto ga nema toliko na ulicama (kao nemacke trojke), bar ovde, a verovatno i u mnogim drugim zemljama. STo je opet relativno jer ekskluzivnost nekome znaci nesto cega ima 3 na svetu, a nekome nesto cega ima 10 ili 100 hiljada.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 21:53
od Laki021
Pa rado bi oni to promenili :) Mozda u buducnosti i hoce.
Sada je samo redji, ne i ekskluzivniji :)

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:00
od Floyd
Ivan napisao:Maserari, jaguar i porsche su izrazito ekskluzivni automobili i jednostavno jedan audi, bmw ili merc nije ni priblizno ekskluzivan brend, niti imaju taj x faktor.
Maserati i Porsche samo zato što ne nude jeftinije modele sa slabom motorizacijom. Ulaznica u taj svet je u startu mnogo skuplja ali se sa boljom opremom i motorizacijom izjednačuju.

Za Jaguar si debelo omašio poentu. Nije on preterano ekskluzivniji ni skuplji, već nema dovoljno zainteresovanih kupaca. Kao nov je čak i nešto jeftiniji od nemačke premijum trojke a kao polovan ozbiljno jeftiniji.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:13
od HKS
goblin napisao:
Slazem se da je nova S klasa tehnicki naprednija od Rolsa i Bentley-a.
Ali poredjenje ti nije dobro zato sto jedan Jaguar i Maser nemaju ni prublizno jak brend i aristokratsku notu na tom nivou kao Rols i Bentley, pa onda jos citav niz specificnosti Betleya i Rolsa koje ne moze ispratiti apsolutno niko iz premijuma niti Jaguara, Masera... a tu su vrhunska zavrsna obrada, materijali, izolacija, apsolutno sve u autu podredjenu luksuzu... pa onda cena, ekskluzivnost u svakom pogledu...

Zapravo S klasa ima bolju izolaciju, tj najtiši auto na svetu. Što se tiče ostalih stvari, baš bih voleo da uporedim taj kvalitet enterijera Rolsa i S klase, ne znam baš da može bolje od S W222 :think: Verujem da je Rols bolji što se laka tiče npr.
Imam osećaj da Rols prodaje muda za bubrege, tj. da su ga izvikali ili što bi Ameri rekli hype.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:14
od dragvorl
Sad gledam, sa 80 000 prodatih Jaguara globalno prosle godine ne moraju da se brinu da ih nema na svakom cosku. :rofl:
Postavio sam negde slike Maybach S klase, narandzina kora skoro kao na bilo kojem autu B, C segmenta, Bentley ili RR tesko da ce imati to, cini mi se da Bentley ima samo boje na sebi 35 kila.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:33
od goblin
dragvorl napisao:@ goblin
U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad?
Vise Audi modela koristi alu karoseriju (npr A8), kucaj u google.

Tehnickih prednosti nemacke premijum tojke naspram Jaguara ili Masera ima koliko hoces, i uopste nisu dzidzabidze vec: motorizacija, vazdusno ogibljenje, 4x4 pogon, pa sve do nekih dzidzabica poput matrix ili laser farova.....

Sto se tice price poredjenja Rolsa i Bentley-a (mislim iskljucvo na Phantom i Mulsane) sa premijum brendovima, ako neko ne shvata razliku ima brojna objasenjenja na internetu, youtube emisije posvecenje proizvodnji Bentleya i Rolsa.... pa neka malo prostudira o cemu diskutujemo i da li je to isti nivo i kvalitet... meni je malo bezbeze da o tome diskutujemo.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:36
od HKS
Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:41
od Ji 4Tze
Alu karoseriju ili šasiju?

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:43
od goblin
HKS napisao:Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?
Ne radi, ni priblizno

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk