Stranica 25 od 31
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 16:49
od stefank
Ivan napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
Pa taj njihov Haldex je nidje-veze sa ostalima. A ja ga hejtujem i uvijek cu ga hejtovati jer se meni licno taj princip rada nikako ne svidja, neprijatan mi je osjecaj u voznji na granici trakcije jednostavno. Da ne spominjemo da sa Torsenom moze malo i da se powersliduje i drifta (po suvom), recimo s onim Fedjinim A5, kao da ne znas.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 16:50
od Scuderia
Ivan napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
Mislim da samo Stefan hejtuje haldex, ok je to pogon.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 16:51
od stefank
Pa ja i kazem da se meni LICNO ne svidja, nisam sporio njegove rezultate ni u jednom postu. 10x ponavljam subjektivni osjecaj kod Haldexa je meni ocajan, cak i u uslovima kao na testovima na kojima on prolazi u praksi.
Jednostavno takav auto se vozi kao da je prednji pogon, a novi Torsen kod Audija sa podesavanjem 60:40 se vise vozi kao da je zadnji, kad je zezanje u pitanju, a kad je u pitanju prolazak kroz krivine Haldex jednostavno SUBJEKTIVNO ne uliva sigurnost kao Torsen, cak i ako prodje jednako jer se osjeca taj "lag", gotovo si vec prosao krivinu a on tek tada prebaca snagu pozadi...
Pritom, kad vec pominjemo sve, Haldex spojka se odrzava na cini mi se 60 000 km, Torsen nema odrzavanje koliko znam.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 16:56
od Xepoj87
Valjda zato sto nije permamentni 4wd pogon, ali se na onom snimku vidi da je bolji, kakav god bio
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:00
od stefank
Ali po cemu se vidi, sta sam propustio na snimku? Pritom ne znas ni imaju li iste gume, razliciti vozaci su u pitanju, ne vidi se je li upaljen neki sistem na nekom od njih (mislim da na Passatu moze da se ugasi samo ASR kao i na svim VW-ima, dok Audi moze da ugasi i ASR i ESP)... A opet su jednako prosli.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:02
od Xepoj87
Ne, nisu isto prosli, ocigledno nismo gledali isti snimak.
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:04
od Raki_Audi
Dosta zavisi i od guma ljudi moji ...
Ako je pasat imao m+s, a A4 letnje naravno da ce pasat biti malcice bolji u ovim uslovima
Mene iskreno osim snega, off road ne interesuje i auto sam kupio jer mi se nenormalno svidja kako se ponasa na suvom, a pogotovo na mokrom ... I naravno sneg

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:07
od Xepoj87
Ti si postavio snimak, da se vidi da su isti, a ne ja

Sta je problem, ne znam, ali vidim samo da se Passat bolje ponasao.
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:08
od stefank
Na ulici, dje se 99% vremena i vozi, nema preko Quattra.

Jednostavno kad te Quattro izbaci s puta, pomiri se odmah da si izginuo, posto se to moze desiti jedino ako si bas svaku mjeru prevrsio.
Ja i dalje ne vidim da je Passat bolje prosao ali ajde, necu te 10x pitati po cemu kad neces konkretno da kazes.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:17
od Xepoj87
Konkretno sam ti rekao vec, jasno napisao u postu.
A sto se quattra tice, nista spec, ima dosta dobrih 4x4 sistema, kao xdrive, 4matic, vrhunski Subaru recimo...
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:19
od Scuderia
xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:20
od Xepoj87
Ne, permanentni 4x4, naravno.
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:21
od stefank
Niko nije rekao da nema jos dobrih, ali Quattro je za primjer, pricalo se o njemu.

xDrive takodje dobar, sa 4maticom nikako da se susretnem osim u SUV-u, a s obzirom kako drze ML i GL ostrijom voznjom (dobijam nagon za povracanje), glupo mi komentarisati na osnovu njih.
4matic u A klasi i jos nekima je Haldex inace. U jacim modelima je permanentan.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:21
od Scuderia
Xepoj87 napisao:Ne, permanentni 4x4, naravno.
Sent from my Sony

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Poslato: 04 Dec 2014, 17:30
od Xepoj87
Za AMG modele sam vec rekao, nemaju veze sa pravim 4maticom. A klasi.i slicnima je pitanje zasto ne stavljaju permanentni.
Ne nam o kakvom povracanju pricas i kakve veze to ima sa 4maticom?
Ako te zanima da li je bolji za off road od Audija sa quattro pogonom, da jeste.
Da li bolje lezi u krivini, nema nikakve veze sa pogonom, to bi ovde trebali svi da znaju.
A ni q7 se ne ponasa nista bolje.
Za sta je primer quattro? Subaruov sistem je sigurno bolji, a izmedju xdrivea, 4matica i quattroa, nije jasno koji je bolji, tako da ja kapiram da je to sve isti djavo...
Sent from my Sony